three

1.3K 67 10
                                    

2017. 02. 19. (Szerda) 17:13

💻📱Petra szemszöge📱💻

Az a látvány ami ennyire megfogott, az Beni újkeletű izmai voltak. Az a ruhadarab ami ilyen kilátást nyújtott, az izomtrikó volt. Nyáron elmegy, de ilyenkor... Tél van! Hirtelen felindulásból beírtam egy ilyet a chatbe:

"Beni, bakker tél van! Te pedig itt izomtrikóban feszülsz! 😂😂"

Fél perccel később meghallottam Beni örömteli kiáltását:
-Yeyyy, Suriiiii, Geriii, Bimbóóó! Itt van Petra! -mondta igazi kisfiús hangsúllyal. Aztán a nevem mellett is észrevettem azt kék kicsi csavarkulcsot.

"Köszi a modit Beni! ❤"

Erre Beni reakciója egy legyintés és egy "Ugyan, semmiség!" kijelentés volt.

-Ki ez a lány a chaten? -kérdezte Bimbó Benitől, miközben a combomon doboltam, és egy Mendes számot dúdoltam, de erre falkaptam a fejem.

-Egyik barátom. -mondta ki zavartan, hiszen még nem is biztos az álláspont.

-Miért nem hívod fel Discord-ra? -kérdezte immár Suri. Egyébként a három vendég közül Suri a nagy kedvencem, hiszen ő is tiszta bolond, nagyon sokat segít Beninek, ugyanúgy, mint Gerimester, csak Geri néha egy kicsit túl sértődős.

-Van Discordod? -kérdezte a kamerába nézve. Gyönyörű szemei vannak, simán el tudnám nézegetni egész álló nap... Kezdtem úgy érezni, higy szándékosan nem mondja ki a nevem, nem hibáztatom.

"Van, de csak tegnap óta ismersz! 😅"

-Igazad van, még ráérünk erre. -nézett a kamerába ismét, majd megvillantotta mosolyát. A nevetőráncok összefutottak a szeme sarkában, a fogai előbújtak. Már most imádom a mosolyát...

[...]
A streamet nem untam, sőt nagyon is élveztem, pedig azt hittem, hogy a tartalom amit gyárt egy kicsit gyerekes, de nagyot tévedtem. Az élőadásai nagyon is jók, szeretem amit csinál, és ahogyan csinálja, hiszen nagy hozzáértéssel és gyakorlattal teszi mindezt. Anyu bekopogott, majd egy ásítással egybekötött "jöhetsz..." után óvatosan benyitott.

-Mi van ma veled? -kérdezte.

-Mi lenne? -ráncoltam össze a szemöldököm.

-Túl boldog vagy! -közölte, miközben leült mellém. Nem tudtam mire vélni a "túl" boldog státuszt. -Csak nem vagy szerelmes? -vonogatta szemöldökét, megforgattam a szemem.

-Úgy ismersz te engem? -kérdeztem vissza, teljesen jogosan, ugyanis eddig egyszer voltam szerelmes, legalábbis olyan helyzetben, hogy tetszett valaki, de az is csak általános iskolában... -Amúgy, csak azért vagyok boldog, mert megismertem valakit...

-Tudtam én! -vágta rá, majd dicsőségesen nevetett egyet és beleboxolt a levegőbe.

-De interneten. -szakítottam félbe, a mosoly az arcáról egyből lehervadt. -Egy videóst. Beninek hívják és tizenkilenc éves.

-Láttad már az arcát? Mit tudsz róla? Biztos ő az? -nem szóltam semmit, csak visszatekertem az idő közben végetért streamet, mellette a chat is szinkronizálva az élővel pörgött. -Wow... -csodálkozott el, de fingom sincs, hogy min. -Ez a gyerek mindig ilyen izmos volt? -kérdezte.

-Nem. Novemberben kezdte. -mondtam, majd elismerően bólintott.

-Mi vette rá?

-A barátnőjével szakítottak, plusz jobban akart kinézni. -vontam vállat.

-Hát, azt nem tudom, hogy hogy nézett ki, de az tuti, hogy nagyon jól, ha most mégjobban. -kacsintott rám, majd megforgattam a szemeim. -Mi történt a barátnőjével?

-Pont tegnap kérdeztem meg tőle, magcsalta. Mármint Benit csalták meg. -javítottam ki magam.

-Huhh, nem tudom, hogyan talált nála jobb csávót... -biccentett a képernyő felé. -Sok szerencsét nektek! -pattant fel.

-Hogy érted? -ráncoltam a honlokom, de választ nem kaptam, kisietett az ajtón.

Mára ennyi, megígérem, megpróbálok mostantól több részt hozni, csak egy másik sztorimat építgetem jelenleg.
Ha tetszett, vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤💖💕

(Almost) Just Friends [BENIIPOWA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang