2018.07.03. (Kedd) 22:08
🎵📼Petra szemszöge📼🎵
Szinte mindenki megérkezett, minden ismeretlennek bemutatkoztam, ami a szokásosnál jobban sikeredett, mindenki egyből megkedvelt. A csapatban összvissz három lány van, engem beleértve. Csenge, (akit most ismertem meg, Máté barátnőjeként) Rami és én. Éppen Csengével váltottam pár szót, amikor Beni félrehúzott.
- Figyelj – nézett a szemembe, miközben hátrasimította a hajam. – Egy szóval se többet arról, hogy mi van köztünk, jó? – babrálta a hajam végét, miközben kedvesen nézte a tekintetem.
- Jó. – mosolyogtam rá, mire egy apró csókot nyomott a számra.
- Szeretlek. – suttogta, miközben ellépett tőlem.
- Beni, várj! – kiáltottam utána, amit meghallott és visszasietett hozzám. – Kik nincsenek még itt?
- Tomi, Marci és Martin. Dugóban vannak. – magyarázta a késésük okát.
- Marci, mint Bimbócsavar? – zsongtam be teljesen. Imádom Bimbót, ezt Beni is pontosan tudta. Hevesen bólogatott, amikor megpusziltam az arcát. – Köszönöm. – mosolyogtam rá, egy "semmiség" legyintéssel letudta és ismét otthagyott. Pár pillanattal később Levi lépett elém, pont Beni helyére.
- Szia. – köszönt mosolyogva, miközben neki támaszkodott a falnak.
- Szia. – mosolyogtam vissza. – Woah, ez az egyik kedvenc számom! – kiáltottam fel, amikor elindult a There's Nothing Holdin' Me Back.
- Van kedved? – tartotta a kezét, hogy kihúzzon a hatalmas szoba közepére, ahol már jópáran táncoltak.
Mit tegyek? Hatalmas dilemmába estem, egy röpke másodperc alatt. Ha elfogadom, lehet, hogy Beni észreveszi, és mérges lesz és kinyírja a bulit. Ha nem, akkor Levi lesz csalódott, és kinyírom a bulit. Tehát, mindkettő eshetőségnél ki lesz nyírva a buli.
- Én... – szólaltam volna meg, mire egy erős kar kirántott a kínos közegből, és ijedten néztem az illetőre. Benihez hasonló barna haj, ugyanolyan kék szemek, de magasabb tastalkat. Dani. – Basszus Dani, borzasztóan köszönöm.
- Nincs mit. – kacsintott egyet. – Igazából az öcsémnek köszönd, mert ő szólt, hogy kéne egy kis segítség. – biccentett Beni felé. Bólintottam egyet, és Benihez lépkedtem.
- Huhh, köszönöm. – töröltem le a homlokomat, és hálásan néztem Beni szemeibe.
- Nincs mit. – mosolygott, egy doboz sörrel a kezében. – Kérsz?
- Igen, megköszönném. – mosolyogtam, mire Beni egy asztalhoz sétált, és lazán lekapott róla egy sört. – Köszönöm. Ezt is. – tettem hozzá.
- Nincs mit. – nevetett fel. – Menj, érezd jól magad, ez a te napod is, akkor is, ha ma elég rendesen ránk járt a rúd. – borzolta össze a hajam, amit később durcásan igazítottam meg, mire Beni felnevetett.
- Veled mi lesz? – kérdeztem a falnak támaszkodó fiútól.
- Azzal ne foglalkozz. Menj. – lökött el óvatosan, mire egy pillanatra elvesztettem egyensúlyomat és picit meginogtam. Beni felnevetett (egyébként gyakori) szerencsétlenségemen, mire én pedig kiöltöttem rá a nyelvem, és arrébb sétáltam.
Szerintetek mi volt Levi terve? 😕
Mára nem biztos, hogy ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋💕💖
YOU ARE READING
(Almost) Just Friends [BENIIPOWA]
Fanfiction,, - Eddigi életemben, egy hatalmas hibám volt... - mondta szinte előzmények nélkül. - Az, hogy akkor azt mondtam, hogy nem csókolhatsz meg. - utalt az ominózus hotelszobában történtekre. '' 16+!!! A jelenetek, és a trágár szavak rendszeres használa...