forty-two

163 10 4
                                    

2019.01.28. (Hétfő) 22:48

🕊🎨Beni szemszöge 🎨🕊

A pultnak támaszkodva néztem végig a társaságon. Sokan voltak. A fejfájásom csak az üveg sörnek tulajdonítottam. Mellettem Petra ült a pulton, a kezében szintén egy sörösüveget tartva. Beleivott, majd elkapta tekintetem. Egy halvány mosoly jelent meg ajkain.

- Baj van? - kérdezte. Megráztam a fejem, majd a nagyobb hatás miatt mosolyogtam is. Erőfeszítésembe került. - Naaa... - Nem hitte el. Túl jól ismer.

- Csak fáj a fejem. A szokásos. - legyintettem felé fordulva. Sajnált engem, de ugyanúgy tehetetlen volt, mint én. Támogatóan simogatni kezdte a karom.

Zoli kissé dőlöngélve haladt el mellettünk, majd az egyik pillanatban megcsúszott. Egy pillanat töredékén múlott. Elkaptam a karját. Patrik pont akkor jelent meg mellette, aki a jelek szerint teljesen józan volt.

- Elviszed a ti helyetekre? - érdeklődtem. A szemüvege mögül bólintott, majd segítettünk neki kitaszigálni Zozót. Szóval nem változott a nyár óta...

Sóhajtva ültünk le a kanapéra, összesen két fő hiányában. Így is sokan voltak. Úgy éreztem egyszerre fagyok meg és sülök halálra. Petra kezéért nyúltam, aki aggódva húzódott közelebb. Másik kezével a mellkasom kezdte el simogatni.

- Jól vagy? - felvonta a szemöldökét. Nem tudtam, hogy hazudjak-e, vagy sem. Látta rajtam, hogy valami nincs rendben, ezért a tekintetéből aggódás áradt.

- Nem igazán. - ráztam meg a fejem. - Nem tudom, hogy a fogam, vagy a hátam. - sziszegtem a fogaim között, mire a lány bólintott és egy puszit adott az államra. - Hoztál fájdalomcsillapítót?

- Kinek gondolsz te engem? - mosolyodott el halványan. Jogos. - Persze, hoztam. - válaszolt rendesen, majd felállt mellőlem, két karját kitartva húzott fel.

A szobánk felé biccentve indult meg, engedelmesen követtem. Valamelyik srác erőteljesen húú-zott egyet. Nekem nem volt erőm reagálni, a barátnőm pedig egy feltartott középső ujjal letudta a dolgot. Elmosolyodtam azon, hogy mennyire lazán kezeli az ilyeneket.

Lehuppantam az ágy szélére, majd türelmesen vártam, hogy elővegye a neszeszerét. Néztem mit csinál, elég ramaty állapotomban sem kerülte el a figyelmem egy-egy fehérnemű darab, amit próbált a leghamarabb eltakarni előlem. Ennek eredménye szerencsétlenkedés lett.

Szórakozottan figyeltem, ahogy sietős mozdulatokkal próbálja mélyebbre gyömöszölni a bíborvörös darabot. Vörös fejjel fordult felém, rosszalló pillantásokkal megajándékozva. Fél perccel később kezében egy lap fájdalomcsillapítóval ült le mellém, majd átadta.

- Köszi. - nyomtam ki egy szemet a tenyerembe, mire nyitotta a száját. - Jó, tudom, gyógyszert nem köszönünk meg. - javítottam ki magam ösztönösen. Visszaadtam neki a lapot, majd kiindultunk a konyhába.

- Gyors volt Benikém! - hallottam ki Dani hangját, aki minden bizonnyal részeg volt. Petra ezúttal is bemutatott neki, majd felpattant a konyhapultra. Maga mellé nyúlva töltött nekem vizet, majd felém nyújtotta.

Csak akkor tűnt fel, hogy Rami mellettünk van, amikor megkérdezte, hogy mit vettem be. Elmagyaráztuk neki, majd összezavarodottságomban összevontam szemöldökeim. Rami a snowattacken nem vigyáz al alkohollal, a srácokat sem félti.

- Te hogyhogy nem iszol? - kérdeztem, mielőtt ismét beleittam a vízbe.

- El akartuk mondani egy ideje, de Dani szerint személyesen, de mivel berúgott, de pedig rákérdeztél... - magyarázkodott, mire Petrának elkerekedtek a szemei. Nekem dunsztom sem volt mit akar ezzel mondani. - Azt hisszük terhes vagyok. - vörösödött el, miközben Petra szinte sikítva lepattant a pultról, majd átölelte.

- Azt hiszitek? - kérdeztem, szinte kiköpve a vizet. Rami Petra válla felett bólintott, majd magyarázni kezdett.

- Tesztet csináltam csak, kettőt. Dokihoz nem volt időm elmenni. - nézett rám kissé csalódottan. - Nem is fogok síelni annyit idén. Inni főleg. - nevetett fel, mire a két még mindig egymást ölelő lányt átkaroltam.

- Gratulálok. - mosolyogtam boldogan.

Őszintén szólva nem tudom mennyi volt a kihagyásom, bocsánatot kérek érte.
Mára ennyi voltam, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! ❤💕

(Almost) Just Friends [BENIIPOWA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora