2018.07.03. (Kedd) 17:02
🍦🍻 Beni szemszöge🍻🍦
Minden a tervem szerint haladt, a vágókéoeink leforgatása után visszaértünk a hotelbe, ahol elsőként én mentem el zuhanyozni. Direkt nyitva hagytam az ajtót, hogy csak ne legyen már olyan tökéletes délutánja, dúdolászva akarta kiválasztani az esti ruháját, hiszen a Petőfi Sétányt akartuk megcélozni. Ehelyett, az ágyon ült, teljesen megdöbbenve és hatalmasakat nyelve. Hogy ezt honnan tudom? Egy idejig az ajtóban álltam és őt figyeltem, miközben a vizet folyattam.
Amikor úgy véltem, hogy uncsi csak a meglepett fejét nézni, levettem a ruháimat és beugrottam a zuhany alá. Gyorsan kimostam a seggemből a homokot, majd lezuhanyoztam. Kiszökkentem a zuhany alól, a derekam köré tekertem a törölközőt és kiléptem az ajtón. A következő pillanatban a lány teljesen piros arcát láttam, beharapott ajakkal társítva.
🍪🌌Berill szemszöge🌌🍪
Beni ki akart akasztani. Ebben teljesen biztos vagyok. Kilépett a fürdőajtón. De még hogy! A derekára lazán rátekerve a törölköző, így az izmos hasára kiváló kilátásom volt. A hat kocka a hasán gyönyörűen kirajzolódott. Minden lánynak kívánom, hogy legyen egy így kinéző haverja. Kéne egy ilyen törvény. A mellkasán gyöngyöző vízcseppek sorakoztak, csakúgy mint a hasán. A haja teljesen vizes, nem lelapulva, áhh miért is, jobb látványt nyújtott, mint eddig akármikor. Basszus, ebből lehet, hogy nem lesz Petőfi Sétány...
- Mehetek? - mutattam fel a mellettem lévő hófehér szállodai törölközőt. Bólintott, majd a bőröndje helyett az ágyat közelítette meg, ledobta magát. Ideje, hogy én is szórakozzak! Az ajtót alig hajtottam be, a vizet megengedtem, de nem vettem le a fürdőruhám. A mosdó szélének támaszkodva mosolyogva hallgattam Benit. Hallottam, hogy az ajtó előtt járkál, és valószínűleg gondolkodik, hogy most mi legyen. Kirántotta az ajtót és felém indult. Felkuncogtam.
- Miért húzod az agyam? - vonta fel a szemöldökét, miközben közelvont magához.
- Mert te is csináltad? - nevettem halkan, mire megcsókolt.
- Jogos. - biccentett, majd a hátam mögé nyúlt és kikötötte a fürdőruhám. Ezuttal nem szóltam rá. - Gyere csak! - harapta be alsó ajkát, és lerántotta az eddig őt takaró törölközőt, és berántott magához, immár a fülkébe.
2018.07.03. (Kedd) 17:39
- Válaszd ki a ruhád, aztán indulunk. - paskolta meg a fenekem, és megtolt a bőröndöm felé a hátamnál fogva. Röhögve guggoltam le mellé, és felemeltem róla a zuhanyzás előtt kiválasztott ruhámat, és Beni felé mutattam, mire felnevetett. - Azt hittem zavarodban nem tudtál ruhátnézni. - kacsintott.
- Ruhát nem is, felsőt és egy shortot. - lengettem meg ismét előtte. Megforgatta szemét és a mobiljába mélyedt. Én gyorsan beszaladtam fürdőbe és felvettem a kiválasztott ruhadarabokat, majd ismét kinyitottam az ajtót és a mobilozó srác mellé léptem.
- Beni. - szóltam neki. Semmi reakció. - Beni! - szóltam neki erélyesebben. Erre sem. - Beni baszdmeg! - ordítottam fel, mire már kaptam egy pillantást.
- Azt hittem cukin fogsz nevezni, és nem csak egy "Beni baszdmeg!"-et kapok! - fonta maga elé izmos karjait és lebiggyesztette az alsó ajkát.
- Mit hittél? Nyolcszor szólok, csak egy "Beni édesem" lesz a megszólítás? - röhögtem fel.
- Most olyan vagy mint Anya. - tört ki belőle is.
- Amúgy jó leszek így? - pördültem meg a szettemben.
- "Jó"? Gyönyörű vagy! - kaptam egy puszit az orromra.
- Köszi. - pirultam el egy pillanat alatt.
- Tehát a drágád vagyok? - kezdte el a szokásos szivatást. Megforgattam a szemem. Ő aztán tudja hogyan kell kinyírni egy romantikus pillanatot.
Mára ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋💟💞💓
YOU ARE READING
(Almost) Just Friends [BENIIPOWA]
Fanfiction,, - Eddigi életemben, egy hatalmas hibám volt... - mondta szinte előzmények nélkül. - Az, hogy akkor azt mondtam, hogy nem csókolhatsz meg. - utalt az ominózus hotelszobában történtekre. '' 16+!!! A jelenetek, és a trágár szavak rendszeres használa...