thirty-four

280 17 0
                                    

2018.07.05. (Csütörtök) 14:32

🦀🍙Petra szemszöge 🍙🦀

Ma már sokadszorra kapkodtuk össze a társaságot, amikor végre volt egy is szabadidőnk, már ebédidő volt. Mindenkit más és más érdekelt, folyton szétszéledtünk.

Az evés viszont olyan tevékenységnek számított, amit mindenki szívesen csinált. A torkos társaság összeült, mindenki megrendelte a saját kajáját, majd fájdalmasan hosszú várakozás után megkaptuk az egészségtelen, zsírtól tocsogó lángosainkat.

- Basszameg, sörrel kurvajó... - sóhajtott az egyik fiú, mikor én a gyönyörű szóhasználatuktól meglepve röhögésben törtem ki.

- Gyerekek, Petru megfullad. - kezdte el veregetni a hátam Beni, mivel a röhögésem közepette félre ment a kaja.

- Legyen. - vonta meg a vállát Patrik nevetve. - Halljátok, tudom, ti élvezitek az életet, meg minden, de olyan tré nézni, ahogy se veled, se nélküled kapcsolatban éltek. - sikerült az italomat is cigány útra térítenem, aminek viccen kívül, tényleg fulladás lehetett volna a vége.

- Patrik, kuss. Megfullad. - mutatott rám Beni. Elég rémesen festhettem. Az arcom vörösödött, a könnyem kifolyt. Annyi a sminkemnek. Feltettem a hüvelykujjam afféle "jól vagyok" stílusban.

- És még a sminkem is elkúrtad. - törölgettem a szemem.

- Faszság, így is gyönyörű vagy. - simogatta meg Beni a hátam. Ráhajtottam a fejem vállára, mire felnéztem, Patrikék vigyorgó pofájával találtam magam szembe. Levi viszont zavartan nézegette saját lángosát, lehajtott fejjel. Nem akarta látni kettőnket. Hogy őszinte legyek, én pedig őt.

2018.07.05. (Csütörtök) 18:15

"Segíts..." jött az SMS Benitől, aki a pultnál állt egy számomra ismeretlen lánnyal. A lány a felkarját simogatta, Beni pedig elvétve küldözgetett felém egy-egy segítségkérő pillantást. Letettem az italom, Ramira bíztam, majd gyorsan közeledni kezdtem feléjük. A megszokott taktikám használtam, szinte felugorva egy puszit adtam frissen borotvált arcára, mire a lány fintorogva rám kapta tekintetét.

- Szia Baba... - suttogta Beni, elkapta az állam, majd csókba vont. A lány abban a pillanatban még mindig fintorogva arrébb sétált.

- Szívesen. - huppantam újra a talpamra, mosolyogva.

- Köszi. Ez a lány borzalmas volt. Nyávog, mint egy kiscica, dől belőle az alkohol és a parfümszag. Bah. - nézett a szemembe hálásan. Oldalra pillantott, majd ijedten rám. - Csókolj meg!

- Tessék? - értetlenkedtem.

- Csak csináld! - suttogta kemény hangszínen, mire magamhoz húztam. Mesterkélt csók volt, nem tudtam mire vélni rémült arcát. Mikor elváltunk látva magyarázatot követelő tekintetem beszélni kezdett. - Itt van az exem. Aidi.

Tudom, tudom... Sok volt a kihagyásom, de megigérem, amint több időm lesz, pótolni fogom! 🙏
Mára csak ennyit tudtam összehozni, ha elnyerte tetszéseteket, vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! ❤💕

(Almost) Just Friends [BENIIPOWA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin