2017. 03. 23. (Szombat) 16:44
🐴💨Beni szemszöge💨🐴
Majdnem egy hónapja beszélgetünk, mégis olyan, mintha legalább 2-3 éve ismerném... A hangját még sosem hallottam, viszont nagyon is szeretném. Úgy néz ki, hogy kezdek túllépni Aidin... Nem arról van szó, hogy ilyen "gyorsan" elfelejteném, csak jó lenne azt hinni. Jó lenne esténként vele lenni, jó lenne megérinteni... Hogy kit? Petrát. Azt hiszem menthetetlenül beleestem... Mindenről elterelődik a figyelmem, folyton ő rajta jár az agyam. Hogy mit szeretnék? Megkérdezni hol lakik, állok rendelkezésére, ha úgy érzi, hogy találkozni szeretne velem... Nagy bátorság kell hozzá, minden álmom, hogy összeszedjem. Hihetetlen, hogy milyen hatással van/volt rám ez a lány.
Mondhatom, hogy szeretem? Hogyne! A személyisége alapján jellemezem, a külsőjét kb. 2-szer láttam, azt is képen. Szerintem gyönyörű...--------------------------------------
Today, 16:46Szia! ❤
Szeretnék veled beszélni...Szia Beni! 💕
Ugye nincs gond?Nem, nincs.
Azt szeretném kérdezni, hogy találkozhatunk?Öhmm, foggggalmam sincs... 😅
Nem arról van szó, hogy nem szeretnék, hanem csak egy kicsit félek.Mitől?
Hogy élőben még jobban nézek ki? 😏
Nyugi, csak szivatlak. 😂Észrevettem! 😂😂
Tudod, lesz egy dedikálás májusban... Ha oda elmegyek megfelel?Persze! 😍😉
Már nagyon várom! ❤Hidd el, én is csak nagyon parázok...
De most komolyan, mitől?
Attól, hogy csúnyának fogsz tartani, attól, hogy nem olyan leszek, mint amilyennek te elgondolsz. Nem vagyok egy nagy szépség.
Nem vagyok egy nagy nevetőgép. (néha igen) Nem tudok, csak úgy boldog lenni. Miért nem? Mert kibaszott egyedül vagyok. Egy igazi barátom sincs. Senki, de tényleg senki nem tudja anyun kívül, hogy én veled beszélgetek.
Amikor rólad rizsáznak az osztályban, nekem pedig mosoly kúszik a számra, majd egy két nagymenő beszól, hogy "Mi van, tetszik mi?" egyből visszafordulok, és úgy teszek, mintha semmi sem történt volna. Mert nem hinnék el. Mert én magam sem hiszem el.
Attól, hogy sosem volt senkim, én is ember vagyok az istenért! Amikor szűzikének hívnak, mert sosem voltam együtt senkivel... Amikor csúnyának ítélnek meg, csak mert nem vagyok olyan mint az átlag. Nem vakolom ki a fejem, nem flörtölök minden második emberrel aki szembejön. Nem hordok magassarkút. Nem tolom ki a seggem, mellem (ami amúgy nincs)...
Sajnálom. Ez most kellett.
Nem vagy egyedül. Én itt vagyok. És itt leszek. Mindig. Ezt nagyon jól jegyezd meg, mindig! Soha, de soha nem hagyom, hogy egyedül legyél. Még innen sem.
Miért?
Mit miért? 😃
Miért vagy ilyen kedves? 😆
Mert szeretlek. ❤
Látta, 17:03 ✔
--------------------------------------Mára ennyi, szokásos elköszönésem.
Sziasztok! 👋💖💕❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
(Almost) Just Friends [BENIIPOWA]
Фанфик,, - Eddigi életemben, egy hatalmas hibám volt... - mondta szinte előzmények nélkül. - Az, hogy akkor azt mondtam, hogy nem csókolhatsz meg. - utalt az ominózus hotelszobában történtekre. '' 16+!!! A jelenetek, és a trágár szavak rendszeres használa...