sixteen

672 41 27
                                    

2018.07.03. (Kedd) 21:06

🍻👥Petra szemszöge👥🍻

Kimentünk a komp elé Szántódra, hiszen Ficzi és a többiek, akiknek a felét nem ismerem Tihanyból vagy éppen Pestről jönnek. Legurult a kompról egy szürke Alfa Romeo. Zozoék.

- Beni, Ki jött Zozoval? - kérdeztem neg a mellettem álló srácot.

- Nyílvan Zozo, Patrik és Levi. Levit talán csak egyszer láttad. Sötét haj, és borosta. - magyarázta el a külsejét. Próbáltam előkotorni a memóriam legmélyéről, de az istennek sem sikerült. Megvontam a vállam, amikor kiszállt a kocsiból a két nagyon, és egy egyáltalán nem ismert srác. Átrohantam az úton, és azonnal Zozo nyakába ugrottam.

- Cső Nőstényzsiráf! - köszöntött "kedvesen.

- Szia Seggdugó! - öleltem még mindig. Mindig a magassággal szivatjuk a másikat, hiszen Zoli pontosan akkora mint én vagyok. Megpillantottam mellette a testvérét, Patrikot. - Öcsiiiiiii! - rohantam oda hozzá is, éd a nyakába ugrottam.

- Egy évvel vagyok idősebb, a bátyád lennék, ha lennék. - oktatott ki. Azért hívom öcsinek és nem Seggdugó 2-nek, mert ő már egy fél fejjel magasabb.

- Az öcsi jobban hangzik. - vontam vállat. Megborzoltam a srác haját, amikor láttam, hogy Beni egy haverias ölelésen osztozik Zolival, és lassanként Patrikhoz hátrál. Ideje bemutatkozni. Nyeltem egy hatalmasat, és határozatlanul, minden lehetőséget kétszer átgondolva odaléptem az eddig szerencsétlenül álldogáló Levihez. Megálltam előtte, és felnéztem rá (igen, fel!!!).

- Szia. Világítótorony. - nyújtotta a kezét egy mosoly kiséretében. Én meg csak bámultam rá. Lefagytam. Nabaszdmeg, ez volt az egyetlen, amire nem számítottam... Majdnem két fejjel magasabb, mély, rekedtes, érdes hangú, sármos mosollyal. Tipikus bugyieldobós srác, de próbáltam az emberség formáját, alakítani, így csak mosolyogtam rá.

- Szia, amint gondolom hallottad, Nőstényzsiráf. - fogadtam el a kezét. Nem kellett volna. Meleg, érdes, hatalmas keze miatt kirázott a hideg. Aztán pedig elvörösödtem, ami Beni előtt alig történt meg.

- Úgy látom nem véletlenül ez a neved. - nézett végig rajtam.

- Világítótorony mondja Nőstényzsiráfnak. - vágtam az arcába. Nem szeretem, ha idegenek viccelődnek a magasságommal, még akkor sem, ha szeretem, hogy lányokohoz képest aránylag magas vagyok.

- Hmm, nem hagyod annyiban, megvéded magad. Ez tetszik. - kacsintott rám. Azt hittem Beni, ott helyben Levi hasába szúr egy kést, de nem tette meg. Ehelyett, csak távolról, szúrós szemmel méregette párosunkat. De legyünk őszinték: Egy srác rákacsint egy lányra, ki nem lenne elvörösödve, főleg, ha egy ilyen fajta srácról van szó? Most komolyan. - Bocsi, hogy itt személyeskedek, de mi a teljes neved? - nevetett fel.

- Petra. Pálinkás Petra. - szerencsétlenkedtem. Mikor rájöttem, hogy ez mennyire hangozhatott égőn, megdörzsöltem a piros arcomat, de ezzel csak egy erősebb árnyalatot értem el.

- Bond, James Bond? - vonta fel a szemöldökét. - Levente. Takács Levente. - mondta teljesen filmes hangsúllyal. A végén felnevetett, mire én még mindig teljesen vörösen álltam. Beni egyre szúrósabban nézte Levit, amit ő egy pár másodpercen belül észrevett. - Bocsi az ismételt személyeskedésért, de van valami közöd Benihez? - meglepődtem a kérdésén, és talán egy kicsit túl hamar, de válaszoltam.

- Nem. Nincs. - pillantottam a féltékenykedős hangulatban lévő fiúra, ugyanolyan tekintettel, mint ahogy ő nézett a Levire. Levi ugyanúgy meglepődött a válaszomon, mint én a kérdésén, nem csoda, hisz a szituációból nem ezt lehet kiszűrni.

Nem értem Benit. Külön megkért, hogy ne beszéljek a köztünk lévő dolgokról senkinek, maximum Ficzinek, hiszen ő mindenről tud, de erre, zokonveszi azt, ha legtagadom, hogy akármi is van köztünk.

Levi, vagy Beni?
Kommentben írjátok meg az álláspontotokat!
Ha tetszett vote-oljatok, kommentlejetek!
Sziatsztok! 👋❤💕

(Almost) Just Friends [BENIIPOWA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang