,,Sophie?" přivřela jsem s nepochopením a ona si utřela slzy kapesníkem.
,,Scarlett, on mi nabarvil vlasy na tu hnusně růžovou!" zaječela zoufale a já se vyděsila.
,,Počkej! Kdo je on?" chtěla jsem vědět a Sophie s růžovými vlasy popotáhla.
,,Nějaký kluk s černými vlasy a kulatými-"
,,Brejlemy?" doplnila jsem a ona přikývla.
,,Ten hajzl!" zaklela jsem a dala se do pohybu. James ne James.
Nasupeně jsem hledala místo, kde by mohl být a když jsem ho našla, znělo mi to jako klišé. Otázka roku. Kde by jste hledali Jamese Pottera? Odpověď za tisíc galeonů! V kupé, kde je Lily Evansová.
Zrovna ho odtamtud vyhazovala a když se nedobrovolně otočil, že by odešel, přiletěla mu facka ode mě.
,,Dobře ty," uznala Lily, ale to nebylo to, co jsem vnímala. James, který se válel na zemi se tvářil trochu jako by se počůral.
,,Ještě jednou hrábni na mojí sestru Sophii a svýho Harryho Pottera se nedočkáš!" zařvala jsem na něj a on přikývl.
Odfoukla jsem si a chystala jsem se odejít. Jenže ve mně nebyl vztek jen kvůli Sophie.
Otočila jsem a ze všech sil jsem ho kopla mezi nohy. Ten zavyl a já se nad něj naklonila.
,,Tohle je za mně," zahleděla jsem se mu do očí a chytla jsem ho za košili.
Potom jsem vítězně odkráčela a ačkoli proti mě šel Sirius, nezastavila jsem se. Ten nevěřícně koukal na to, co jsem udělala, ale já trefila ramenem.
O kousek dál stála moje sestra a usmívala se od ucha k uchu.
,,Nemáš za co," usmála se na ni a zdvihla jsem ji do vzduchu.
Z kupéček vykukovalo několik tváří a jedna z nich byla i Leone.
,,Ty seš.. nemám slov," vydechla Leone a já pokrčila rameny.
Než jsem zaplula do kupé, kde byla moje nejlepší kamarádka, zaslechla jsem několik lidí, jak si něco šeptají.
,,Viděla jsi to?"
,,Tak to je dobrý. Jamesová jednu vrazila Jamesovi."
Jenom jsem se pousmála a do chodby přišla nějaká žena.
,,Kdo viděl, jak k tomu došlo?" zeptala se všech a já zkameněla.
,,A do prd-"
,,Jde si pro tebe, madame Nailsonová," Leone nehnula ani brvou.
Madame Meredith Nailsonová byla asi padesátiletá žena, co hlídala ve vlaku, aby tam byl klid.
Věděla jsem, že jí to někdo řekl, protože otevřela ty dveře.
,,Slečno Jamesová, pojďte se mnou," nařídila mi a já radši šla.
Ta mrcha sebou táhla i Jamese, který sotva chodil.
,,Netušil jsem, že máš tak velkou sílu," zaskuhral a já něm vrhla vražedný pohled.
,,K-U-Š-U-J," sykla jsem a ta žena si nás odvedla do nějakého kupé, co jsem v životě neviděla.
,,Dobrá, tohle nejde," propletla si prsty mezi sebou. ,,Proč jste kopla zde přítomného pana Pottera do-"
,,Protože nabarvil kouzlem vlasy mojí malé sestry na růžovo," prohlásila jsem. ,,Kterou jen tak mimochodem nesnáší."
,,Zmínila se," uchechtl se vlastnímu vtipu a madame si narovnala brýle.
,,Nebudu vás soudit, ale dnes v devět máte školní trest," rozhodla se a já protočila panenkami.
,,Ne, je zahajovací oslava," otráveně jsem si povzdechla.
,,Můžete jít."
***
Fajn, takže vzhledem k tomu, že mám předepsáno docela dost kapitol, tak jsem se rozhodla, že dnes vydám ještě jednu 😇😇😂😂💗💗
Tady vidíte tu druhou stranu Scar😂😂😂
Budu moc ráda za každý komentář 💗💗
☕Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl I. ✔
FanfictionKaždý člověk dělá chyby. Mě ale přijde, že dělám největší chyby, které jdou dělat. Přicházejí zlé časy, lidé které miluji mě opouštějí. A pro spoustu lidí jsem jen 'Nějaká chybující holka'. 🔹🔹🔹 ➡Cover od @McForst ➡Trailer by: @chipsyCZ ➡Všechna p...