,,Vítej doma, Isabelle," zasmála jsem se a položila tu maličkou dívenku do její postýlky. Ten dům, kde jsme s rodiči bydleli, jsem prodala. A za ty peníze jsme si se sestrou koupily jenom byt v centru Londýna.
,,Scar?" ozvala se moje sestra, která stála ve dveřích a já se otočila.
,,Šeptej, prosím," upozornila jsem ji a ona jen převrátila očima.
,,Chci jet o prázdninách k Weasleyovým?" zaprosila a já přivřela oči.
,,Se kterým z Weasleyů randíš, sestřičko?" cukaly se mi koutky a ona se na mě hodila ten otrávený pohled.
,,Charlie Weasley je můj kamarád, a bude tam spousta lidí z prváku a moje kamarádky tam budou taky," odvětila. ,,Prosím, Scarlett."
,,Jeď si kam chceš, Sophie," pokrčila jsem rameny a Sophie zajásala. ,,Od té doby co tu nejsou rodiče, May je v Azkabanu a naše babi někde truchlí, takže já a malá Isabelle pravděpodobně zůstaneme doma."
,,Skvěle," odfoukla si, ale potom se zaculila.
,,Co?" ušklíbla jsem se a jí sjel pohled na Isabelle.
,,A co ty a náhradní, případně nenáhradní taťka?" zazubila se. Já sice otevřela pusu, ale nevydala jsem z ní ani jedno slovo.
,,Aha, ani jednoho nechceš na roli taťky, že?" ujišťovala se a já trochu váhavě přikývla.
,,Já vlastně ani nevím," zamumlala jsem a ona se usmála.
,,Já tě nechápu," odfrkla si a já si ji nechápavě změřila pohledem.
,,Jak to myslíš?" zajímalo mě a ona si mě též změřila pohledem.
,,Podívej," začala a posadila se k jídelnímu stolu. ,,Možná ti přijde, že ti nedokážu porozumět, ale ty se pleteš. Řeknu to takhle, James je idiot, to všichni víme. Pohrdal svým dítětem, takže chápu, že je pro tebe jako zapomenutý, ale co máš proti tomu druhému? Jmenuje se Sirius, že ano? Je ochoten obětovat svůj život, všechno, jenom kvůli tobě. To není jen tak samo sebou, Scarlett."
,,Ale on není takový.. chci říct, že ty ho neznáš. Nevíš, jaký je, sestro," vypadlo ze mně.
Nechápala jsem, proč mi tohle říká. Vlastně mi zněla jako by mě chtěla poučit.
,,Co udělal tak hrozného, že si nezaslouží šanci?" chtěla vědět zvýšeným hlasem a já se chytla za hlavu.
,,Tohle není tak jednoduché, Sophie," povzdechla jsem si a ona zpomaleně zatleskala.
,,Nekecej," zahořkle se uchechtla a já spráskla rukama.
,,Tohle není věc, kterou mám na seznamu věcí, které teď chci řešit, Soph."
,,On není ten, kdo by nebyl tvůj přítel. On se snaží být tvým přítelem," přesvědčovala mě a já luskla prsty.
,,Mám to," vítězně jsem se usmála. ,,Sirius tě požádal, aby ses u mě přimluvila, že ano?"
,,Ne!" vykřikla vyděšeně. ,,Jasně, že ne!"
,,Tak proč mi tohle povídáš?" pozvedla jsem obočí.
,,Protože si zaslouží šanci!" zařvala. ,,James jich dostal nespočet a ani jedné se nechytl! Bella potřebuje otce a tohle je někdo, kdo by to mohl být. Prosím, dej mu šanci."
ČTEŠ
Some faulting girl I. ✔
FanfictionKaždý člověk dělá chyby. Mě ale přijde, že dělám největší chyby, které jdou dělat. Přicházejí zlé časy, lidé které miluji mě opouštějí. A pro spoustu lidí jsem jen 'Nějaká chybující holka'. 🔹🔹🔹 ➡Cover od @McForst ➡Trailer by: @chipsyCZ ➡Všechna p...