Vběhla jsem do pokoje a otevřela šatník. Odfoukla jsem si pro sebe a přebírala jeden kousek po druhém. Nakonec jsem usoudila, že si vezmu ty džínové šortky s šedivým tílkem. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a udělala pár obličejů. Vzala jsem si do ruky kartáč a rozčesala si svoje vlasy.
Poté jsem si obula boty a znovu jsem se zahleděla do svého odrazu v zrcadle. Zamýšlela jsem se nad tím, jak bych vypadala vedle něj. Kdybych se s ním držela za ruku, jak by to vypadalo. Co by asi dělala slečna Lily Dokonalá.
Vlastně jsem to věděla, jak by reagovala. Uvědomila jsem si, že jsem chtěla jít na ten večírek a tak jsem svoji myšlenku nedokončila. Nadechla jsem se a vydala po schodech do Havraspárské společenské místnosti.
Seděla tam moje sestra se svými dvěma kamarádkami a všechny se smály. I to můj obličej přinutilo se usmát. Vidět, jak je moje sestra v pořádku bylo krásné.
,,Sophie?" zavolala jsem na ni a ona se otočila.
,,Co se děje?" nechápala. ,,Holky, tohle je moje sestra Scarlett. Scar, tohle je Nicole a Rosie."
,,Zdravím," zamávala jsem a poté se obrátila zpátky na svou sestru. ,,Nerada ruším, ale můžu si tě na chvíli půjčit."
,,Jistě," přikývla a zvedla se.
,,Ať to nezní jako bych byla nějaká paranoidní sestra, ale zeptat se musím," začala jsem a ona pokývala hlavou, abych mluvila dál. ,,Neudělal ti James Potter ještě něco?"
,,Vtipný, že se ptáš," vypadlo z ní a přivřela oči.
,,Asi nevím, kam tím míříš."
,,Šla jsem s holkama z večeře a on mě zastavil, že ho to moc mrzí," odpověděla mi a já vytřeštila oči.
,,Cože udělal?" chtěla jsem to slyšet znova. Nemohla jsem uvěřit, že to opravdu udělal.
,,Myslím, že měla máma pravdu," zamumlala a já přivřela oči.
,,O čem to mluvíš?"
,,Kluka jde změnit," odcitovala a já na ni pořád nechápavě zírala. ,,To řekla máma. Mluvila o tátovi."
,,A to s Jamesem Potterem jakou spojitost?" zeptala jsem jí a ona se spiklenecky usmála.
,,Myslím, že ho nezmění žádný trest, který si kdy protrpěl," promluvila. ,,Změníš to ty."
,,To si nemyslím," zabořila jsem hlavu do země. ,,On miluje jinou."
,,Víš moc dobře, že to není pravda."
V tu chvíli náš rozhovor skončil a já se už doopravdy vydávala na tu párty. Věděla jsem až moc dobře, o čem mluvila. Naše rodina má takovou zvláštní schopnost. Nikdy jsem ji pořádně nevyužila, ale teď jsem to poznala.
Otevřela jsem dveře od společenky a moje oči hledaly Leone Quentinovou. Při jejím hledáním jsem zahlédla například Marlene, jak nenápadně flirtuje se Siriusem a přitom do sebe jednu skleničku Bourbonu, Ohnivé whisky a dalšího alkoholu za druhou.
A když jsem konečně našla Leone, trochu jsem toho i litovala. Seděla v jednom rohu na něčem jako lavičce s Remusem a vypadala docela nestabilně.
,,Reme, už potřebuju brejle," zamrkala Leone a já převrátila očima.
,,Proč bys potřebovala-"
,,Proč ses takhle střískala, Leonardino Quentinová?" zajímalo mě a Remus přivřel obočí.
,,Leonardino?" nepochopil a já mávla rukou.
,,Přezdívka z děts-"
,,Život se skvělej," prohlásila moje přiopilá kamarádka.
,,Dovolím si nesouhlasit," zamumlala jsem si pro sebe a Remusovi jako by něco nesedělo.
,,Neměla si náhodou mít trest s Dvanácterákem?" otázal se a já pokrčila rameny.
,,Už se stalo," odpověděla jsem a podívala se zpátky na Leone.
,,Musím tě odsud dostat," rozhodla jsem se a ona zakroutila hlavou.
,,To není třeba, pravdorozpoznávači."
,,Tohle je taky přezdívka z dětství?" zajímalo Rema a ve mně hrklo.
,,Je to schopnost. Dědí se u nás už generace. Rozpoznáme, když někdo lže nebo se přetvařuje."
***
Já tak Leu a Rema miluju😂😂😍😍
☕Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl I. ✔
FanficKaždý člověk dělá chyby. Mě ale přijde, že dělám největší chyby, které jdou dělat. Přicházejí zlé časy, lidé které miluji mě opouštějí. A pro spoustu lidí jsem jen 'Nějaká chybující holka'. 🔹🔹🔹 ➡Cover od @McForst ➡Trailer by: @chipsyCZ ➡Všechna p...