Na stromech skvetly kvítka, všichni se začali těšit na léto. Od mého posledního rozhovoru uběhl už skoro měsíc a půl, ale já pořád byla jako tělo bez duše.
Byla jsem přepadlá nejen z smrti svých rodičů, ale i z toho že se to tak všechno seběhlo. Tu dobu jsem zůstala doma. Byla jsem sama.
Po té době, jednoho dne zazvonil zvonek. Loudavým tempem jsem se šourala po schodech dlů do předsíně a v hlavě přemítala o tom, kdo by to mohl být.
Otevřela jsem dveře a za prahem stála Leone Quentinová. Ona se pousmála a objala mě.
,,Co tě sem přivádí?" otázala jsem se a ona vstoupila do domu.
,,Jdu tě zkontrolovat," vydechla hnědovláska a já se ušklíbla.
,,Jak jsem prošla tvým testem?" zeptala jsem se a ona zvážněla.
,,Od toho pohřbu jsi řekla dohromady snad pět slov a když náhodou potkám Jamese, vypadá jako ty," řekla mi a já si povzdechla.
,,Já se o tom nechci bavit," snažila jsem to zamluvit, ale ona si stála na svém.
,,Scarlett, já jsem tvoje nejlepší kamarádka," přesvědčovala mě a zbytek řekla spíše polohlasně. ,,Vybral si jí?"
,,Ne, já jsem mu dala kopačky," odpověděla jsem a ona vypadala jako kdyby si vyrazila dech.
,,C-co jsi udělala?" chtěla se ujistit, že lžu, ale byla to pravda.
,,On za mnou přišel, začal filozofovat a já si uvědomila, že i kdyby mě měl alespoň trochu rád a chtěl by se mnou být, pořád bude z části milovat Lily," vysvětlila jsem jí. ,,Takže jsem mu řekla, že nechci aby jí vychovával."
,,Počkej! Jí? To miminko bude holčička?!" vypískla nadšeně Leone a já se usmála od ucha k uchu.
,,Poslední ultrazvuk," zazubila jsem se a ona zatleskala.
,,To je báječné, Scarlett!" zavýskala celá bez sebe.
,,Bude to Isabelle Leone Jamesová," pověděla jsem jí a Leone stála jako zmražená. ,,Moc bych si přála, abys byla kmotra."
,,To jako vážně?" pozvedla obočí s výrazem jako kdybych právě objevila Ameriku.
,,Samozdřejmě," znovu jsem jí objala.
,,Musím ti říct, že profesorka McGonagallová se rozhodla, že OVCE si budeš moct dodělat později, jestli se teď nevrátíš do školy," řekla mi a já pokývala hlavou.
,,Ještě uvidím, protože podle doktorky bych měla odpočívat," posadila jsem se a Leone se spokojeně usmála.
,,Takže si od té doby s Jamesem ani s Siriusem nemluvila," hádala a já přikývla.
,,A ty si s Siriusem od té doby, co zmizel taky nemluvila?" zajímalo mne a ona zakroutila hlavou.
,,Popravdě řečeno jsem ho neviděla," pokrčila rameny a já sáhla do misky s brambůrky.
,,A čo Šofií?" zašišlala jsem a Leone přivřela oči, že mi pravděpodobně nerozuměla.
,,A vidělas mojí sestru Sophie?" zopakovala jsem a ona zavzdychala.
,,Po tom obědě odjela někam s tvojí tetou May a babi Lettou."
***
ČTEŠ
Some faulting girl I. ✔
FanfictionKaždý člověk dělá chyby. Mě ale přijde, že dělám největší chyby, které jdou dělat. Přicházejí zlé časy, lidé které miluji mě opouštějí. A pro spoustu lidí jsem jen 'Nějaká chybující holka'. 🔹🔹🔹 ➡Cover od @McForst ➡Trailer by: @chipsyCZ ➡Všechna p...