Zvedla jsem se od stolu, když jsem zaslechla, jak zaskřípaly hodiny, což znamenalo, že končila večeře a mě začínal trest.
Loudavě jsem se šourala do Filchova kabinetu a představovala jsem si, co budeme asi dělat.
Na asi půli cesty mě dohnal James a mě skončila chvilka ticha.
,,Jamesová! Čekej!" křikl na mě a já se neochotně zastavila.
,,Co chceš, Pottere?" zeptala jsem se přiotráveně a on se usmál od ucha k uchu.
,,Co tak smutně, Letto?" zajímalo ho a já zasupěla.
,,Ještě jednou mi řekni Letto a-"
,,Fajn, tak Scar, co tak smutně?" opravil se a já mávla rukou.
,,Jsi beznadějnej idiot, kvůli kterýmu teď budu mít školní trest," vysvětlila jsem mu.
,,Furt se na mě zlobíš?" zamrkal jako malé dítě a já převrátila očima.
,,Tvoje sestra si je dokázala odbarvit sama," prohlásil a já pokrčila rameny.
,,No a?" nechápala jsem na oko a on pozvedl obočí.
,,Tos jí varovala nebo-"
,,Jasně, Jamesi, dávala jsem jí lekce o tom, jak přežít studium v Bradavicích, kde studuje i o sedm starší James Blbec," ušklíbla jsem se a skoro jsem narazila do Filche.
,,Slečna Jamesová a pan Potter," změřil si nás pohledem a já polkla. ,,Budeme si hrát na popelky."
,,Já chci být princ!" přihlásil se James a já ačkoliv jsem se nechtěla smát, trochu jsem se zasmála.
,,Oba budete popelky," zamumlal Filch. ,,Budete přebírat rostliny."
,,Tak to je v pohodě," vypadlo ze mě a Filch vás pustil do místnosti, kde bylo několik menších mís a jedna velká.
Sedla jsem si a začala přebírat.
,,Řekneš mi, jak je od sebe poznám?" naklonil se ke mně a já pozvedla obočí.
,,Seš vážně takový debil nebo to jen hraješ?" zajímalo mě a on chvíli mlčel. Vlastně mě to ticho po nějaké době už nudilo, ale neříkala jsem nic. Přebírala jsem ty bylinky, jak jsem měla v popisu práce a Jamese jsem přestala všímat.
Asi po čtvrt hodině jsem zpozorovala, jak se zved a vytahoval z kapsy nějaký kus papíru.
,,Co to děláš?" otázala jsem se se zájmem a on se tajemně pousmál.
,,Vím, jak se odsud dostaneme," odpověděl a já pozvedla obočí.
,,To nejde," odfrkla jsem si s uchechtnutím. ,,Filch nato přijde a my budeme mít další večery strávené tady."
,,Věř zkušenějšímu," poznamenal a já přivřela oči.
,,Jak to myslíš?"
,,Někam ty kytky neházej," radil mi. ,,On to nekontroluje."
,,Jak to můžeš vě..jasně, ty tady vlastně na rozdíl ode mne nejsi poprvé," uvědomila jsem si a on luskl prsty.
,,Bingo, Jamesová," usmál se a já ty byliny naházela nehledě na to, jak měly patřit.
,,Fajn, co teď?" zajímalo mě a on vytáhl nějaký plášť. Chvíli jsem nechápala, proč takhle koná, ale pak jsem ho poznala.
,,Ty máš neviditelný plášť?" vyjekla jsem tlumeným hlasem a on vytřeštil oči.
,,Ty vážně patříš do Havraspáru, holka."
***
Ti dva jsou prostě cute😂😂😂😂☕Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl I. ✔
FanfictionKaždý člověk dělá chyby. Mě ale přijde, že dělám největší chyby, které jdou dělat. Přicházejí zlé časy, lidé které miluji mě opouštějí. A pro spoustu lidí jsem jen 'Nějaká chybující holka'. 🔹🔹🔹 ➡Cover od @McForst ➡Trailer by: @chipsyCZ ➡Všechna p...