Tentokrát to byl sukničkář Black. Jako vždy měl po ramena delší hnědé vlasy a tmavé oči.
,,Že jsem tohle nečekala," procedila jsem mezi zuby otráveně a on pozvedl obočí.
,,Taky tě rád vidím, Scarlett Isabelle Jamesová," snažil se mě rozveselit.
,,Kéž by Jamesová," zašeptala jsem tak potichu, aby to ani on neslyšel.
Dvěma prsty mi zvedl bradu a snažil se mi podívat do očí. Můj reflex byl takový, že jsem ho před jeho prsty praštila.
,,Dejte mi všichni pokoj," zavrčela jsem a zrychlila jsem krok.
,,Počkej! Jamesová!" křikl na mě, ale já nereagovala. ,,Scarlett!"
Bez většího přemýšlení jsem zaplula do prvního kupé, které jsem viděla a tam seděla Leone.
,,Díky bohu, Scar!" zavýskala radostně a já se pousmála. Neviděla jsem celé prázdniny, což je dost dlouhá doba.
,,Kde si byla?" zajímalo ji a já se posadila.
,,Zdržel mě Ja...Potter a Black," odpověděla jsem a ona přikývla.
,,Letos-"
,,Já vím," přerušila jsem jí. ,,Začneš chodit s Lupinem."
Ona nafoukla tváře. ,,Ale letos to myslím vážně!" protestovala. ,,A kdo se vlastně líbí tobě?"
Povzdechla jsem si a podívala se z okna.
,,No?" kývla na mě a já pokrčila rameny.
,,Já ani nevím," zamumlala jsem a ona nade mnou zakroutila hlavou.
,,Teď mi lžeš," řekla a já se ušklíbla.
,,James Potter," vydechla jsem a ona pozvedla obočí.
,,Jakože-"
,,Je to James Potter," zabořila jsem pohled do země a ona vytřeštila oči.
,,Ten, co je zabouchlý do tý zrzavý Nebelvírky?" zeptala se a já přikývla.
,,Jsem blbá?" zajímalo mne a ona se vykulila oči.
,,To teda nejsi! Blázníš?! Si třikrát hezčí, chytřejší, vtipnější.. Jamesovější a hlavně! Si Havraspárka!" zařvala na mě a musím se přiznat, že mi to v tu chvíli zvýšilo ego.
Dveře se otevřely a v nich stála moje zrzavá rivalka, která to ještě nevěděla a její dvě kamarádky Marlene a Mary.
Leone Lilyinu partičku taky nemusela, protože tam byla Mary McDonaldová, která se přátelila s Remusem.
,,Můžeme si přisednout?" otázala se sladce Lily a já mlčky přikývla.
,,Těšíte se do Bradavic?" snažila se po chvíli ticha navázat kontakt Marlene a já se zavřenýma očima jimi převrátila.
,,Víceméně," zamumlala jsem a Mary, která nosila na nose mimoňské brýle také promluvila.
,,Už se těším na OVCE," poznamenala Mary a tentokrát jsem zpozorovala Leone, jak je z ní otrávená.
,,Já doufám, že už Potter přestane s tím zváním na rande," odfrkla si Lily a já si v hlavě řekla.
,Taky doufám,' pomyslela jsem si a průhlednými dveřmi se objevili tři kluci, které všichni dobře znali.
,,Tady jsi, Evansová!" vykřikl nadšeně James a Lily převrátila očima.
,,Najdi si jinou oběť, co o tebe bude stát, Pottere," odpálkovala Lily a mnou jako by proběhl elektrický proud.
,,Já nejsem Tichošlápek," oponoval za sebe James a Sirius si založil ruce na prsou.
,,No dovol," přivřel na oko nenávistně obočí a já se zasmála.
,,Potřebujete ještě něco kromě stání ve dveřích?" ozvala se Marlene a Remus se uchechtl.
,,Jestli vám to nevadí, tak bychom se i dosadili," navrhl černovlásek a Lily našpulila ret.
,,Vadilo," falešně se na něj usmála a já si v duchu řekla: ,Mluv za sebe, huso.'
,,Ale třeba Jamesové by nemusela vadit moje přítomnost," stál si na svém James Potter a já jsem v tu chvíli zkameněla.
,,No vidíš, Jamesi," Lily se na mě obrátila. ,,Tady Jamesové jistě nevadíš, ale já nejsem Jamesová!"
***
Díky moc za ohlasy k minulé kapitole💗💗💗
Moc si toho vážím a budu moc ráda, když i dneska napíšete, co o téhle kapitole myslíte ❤❤❤❤
☕Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl I. ✔
FanfictionKaždý člověk dělá chyby. Mě ale přijde, že dělám největší chyby, které jdou dělat. Přicházejí zlé časy, lidé které miluji mě opouštějí. A pro spoustu lidí jsem jen 'Nějaká chybující holka'. 🔹🔹🔹 ➡Cover od @McForst ➡Trailer by: @chipsyCZ ➡Všechna p...