Stála jsem před velkým zrcadle, ve kterém jsem se viděla celá. Oblékala jsem si svoje rudé šaty, které byly zcela nové. O kousek dál stála i Leone a Pandora, které se stejně jako já připravovaly na tu velkou událost.
,,A kam že se vytratíte, Le?" zeptala jsem se ze srandy a Leone naběhla husí kůže.
,,No, já vlastně ani nevím," pípla a Pandora se zasmála.
,,No, to bychom docela potřebovaly vědět, holka," pokárala jí na oko. ,,Abychom věděly, jestli se vůbec máme vrátit."
,,Řeknu to takhle," nadechla se moje hnědovlasá kamarádka, když si dělala drdol. ,,Slyšely jste někdy o Komnatě nevyšší potřeby?"
,,V tom případě se můžu vrátit. Já a Xeno..no myslím, že z toho nic nebude," odvětila, ale potom vyjekla jako by jí za patami hořelo. ,,Ale co ty Scar?"
,,Já jdu s Maxem Hiltonem," pokrčila jsem rameny a Pandora pozvedla obočí.
,,A to znamená, že bude volnej pokoj?" ujišťovala se a já přikyvovala.
,,Holky, když mě pozval, tak jsem s ním mluvila tak po pátý v životě," ujasnila jsem jim a obě přivřely oči.
,,A?!" ozvaly se najednou a já převrátila očima.
Sedla jsem si pro změnu k mému kosmetickému stolu a začala jsem si malovat červené stíny. Hned poté jsem si oči zvýraznila linkami a černějšími řasami. Nesměla chybět rudá rtěnka, která ovšem byla trošku tmavší barvy než ty šaty.
Na dveře někdo zaklepal a Pandora došla otevřít.
,,Už jsi hotová?" ozval se mužský hlas a já se otočila. Ve dveřích stál Xenophilius Láskorád s kopretinami v ruce.
,,Jo, můžeme jít," přikyvovala s úsměvem blonďatá dívka a propletla jeho ruku s tou svojí.
,,Zatím holky."
,,Je ti něco, Scar?" zeptala se starostlivě Leone a já zavrtěla hlavou.
,,Ne, v pohodě," zapřela jsem jí. ,,Je mi fajn."
Naposledy jsem se podívala do zrcadla a udělala pár obličejů. Leone už byla taky hotová, takže jsme mohly vyrazit. Opustily jsme náš pokoj a prošly i Havraspárskou společenskou místností.
Na cestě do Velké síně jsme se střetly s Remusem a já už jen chtěla najít Maxe. Z Velké místnosti, kde za normálních okolností stály čtyři stoly se stal taneční parket, kde na jedné straně byl podlouhlý bar na kterém už několik lidí sedělo.
,,Dobrý večer, krásko," usmál se a políbil mi ruku. Úsměv jsem mu oplatila a stejně jako předtím Pandora, jsem mu zavěsila svoji ruku do té jeho.
Na něčem, co bych i klidně popsala jako podium stál ředitel Brumbál a v sále najednou bylo ticho.
,,Dobrý večer! Dovolte mi, abych vám všem popřál co nejhezčí Předvečer všech svatých!" začal svůj proslov. ,,Doufám, že berete na vědomí, že alkoholické nápoje mohou pít pouze studenti, již dovršili věku sedmnáct let!"
,,Jako by to někdo dodržoval," odsekl s uchechtnutím Max a já se zasmála.
,,A teď zahajme tento ples prvním ploužákem!"
On si mě přitáhl k sobě, což jsem nečekala, ale donutilo mě se pousmát. Hudba začala hrát a on já zahlédla Xena a Pandoru, jak se jen hledí do očí, Remuse a Leone, jak si o něčem povídají, Siriuse a nějakou novou oběť a poté jsem viděla člověka, který vypadal zoufale.
Hádáte dobře. To bych nebyla já, abych si nevšimla, co dělá můj.. dobře, to můj škrtám, James Potter.
***
A je tu další kapitola 😂😂😂
Byla bych moc ráda, kdybyste se podívali na moji novou knížku o Regulusi Blackovi: Tuhle mi, bratře, nesebereš!😅❤
Hezký zbytek dne 💞
☕Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl I. ✔
FanficKaždý člověk dělá chyby. Mě ale přijde, že dělám největší chyby, které jdou dělat. Přicházejí zlé časy, lidé které miluji mě opouštějí. A pro spoustu lidí jsem jen 'Nějaká chybující holka'. 🔹🔹🔹 ➡Cover od @McForst ➡Trailer by: @chipsyCZ ➡Všechna p...