21.-Snad největší chyba v mým životě

2K 224 38
                                    

,,Já nevím," rozhodila jsem rukama a hluboce jsem se zamyslela. ,,Co třeba.. slyšel jsi o Scarlett?"

,,Víš, já znám jenom jednu Scarlett," pověděl mi a já si plácla svojí levou ruku o pravou.

,,Tak to bude určitě ona," luskla jsem prsty a on si mě prohlédl.

,,A tu Scarlett, kterou znám já má vážně hezký oči, takový modrošedý," popisoval mě. ,,Má vážně skvělou barvu vlasů, je pokaždé ponořená do knížek a když ne, tak mě na mě zlá."

,,Jenže já vím, že hodně trpí," řekla jsem mu a ukázala jsem na něj. ,,Kvůli tobě."

,,To mi je vážně líto," zašeptal a naklonil se ke mně. Pomalu ale jistě mě políbil. Čas jako by se zpomalil. Věděla jsem, že si to možná zítra nebudu pamatovat.

Otevřela jsem oči a podívala se do těch jeho. Bavilo mě zkoumat barvu jeho očí. Měl je zbarvené do oříškově hnědé. Nechtěla jsem, aby to skončilo. Chtěla jsem, aby mě líbal dál.

A on jako by mi četl myšlenky. Chytil mě za líce a pokračoval. Představovala jsem si, jak by se asi tvářila Lily, Leone nebo třeba moje sestra. Taky jsem přemýšlela nad Remusem nebo nad Siriusem, ale ne. Ti dva by jistě něco řekli. Taky jsem i představovala, jak žárlivě a závistivě by Lily koukala.

James se zvedl, ale zahrnovat polibky mě nepřestal. Zvedla jsem se taky a s přivřeným okem jsem se podívala okolo sebe. Sál byl prázdný a nikde jsem neviděla jedinou osobu, kterou bych nějak blíže znala.

Někam jsme odešli, ale tam někde byla všude zlatá a červená barva. Sice se se mnou celý svět točil, ale pořád jsem dobře rozpoznala, že jsme v Nebelvírské věži. V pokoji, kde jsme se nacházeli byl obrovský nepořádek. Takže jsme si díky bohu nespletli pokoj.

Položil mě na jednu z těch postelí a mlčky mě něžně políbil. Všichni moc dobře víme, co následovalo.

o0O0o

Otevřela jsem oči. Vyskočila jsem a posadila jsem se. Nejdříve jsem vůbec nevěděla, kde to jsem ale potom se mi v hlavě objevilo pár skřípků z předešlé noci.

Vedle mě ležel spící James a hned vedle i Sirius. Remus byl pravděpodobně s Leone a Peter.. koho sakra zajímá Peter?

Oblékla jsem se, co nejrychleji jsem uměla a utekla jsem. Nevěděla jsem, co všechno jsme včera řekla nebo taky udělala a taky jsem si nebyla jistá, zda si to James bude pamatovat, ale určitě to byla chyba.

Taky mě napadlo, čeho všeho byl Sirius svědkem. Dobře, to je zvrácený. Oddechla jsem si teprve, když jsem za sebou zavřela dveře od, podotýkám svého pokoje.

Tam stála jenom Pandora a já utíkala na záchod.

,,Ty si to s tím alkoholem nějak přehnala," poznamenala Pandora a já se pozvracela.

,,Hned je mi líp," ulevila jsem si a ona do koupelny nahlédla.

,,Takhle zvrací i Hilton?" otázala se a já pokrčila rameny.

,,To už není moje věc," odfrkla jsem si a Pandora přivřela oči.

,,Udělal ti něco, Scar?" nechápala a já se postavila na nohy.

,,Jo," vydechla jsem. ,,Odskočila jsem si a on se pusinkoval s Evansovou."

,,Tak počkat!" zastavila mě a já převrátila očima. ,,U koho jsi teda nocovala."

,,U Pottera," zamumlala jsem a ona si s úsměvem založila ruce na prsou.

,,A jaký to bylo?"

,,Holka, já si to nějak nepamatuju."

***

Tuhle kapitolu miluju😂😂😂💞💞💞

☕Sharie
  

Some faulting girl I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat