-----Flashback Louis is hier 18-----
"Louis? Kan jij de zolder vandaag opruimen?" Ik keek op toen ik de stem van mijn moeder hoorde. Ik zuchtte en stond op van mijn bed.
"Ja tuurlijk. Waarom eigenlijk?" Ik hoorde mijn moeder de trap op lopen en even later stond ze in de deuropening. "We trekken binnenkort in bij Dan en ik wil nu alvast wat dingen weggooien die we niet veel meer gebruiken en dus niet meenemen. We hebben zoveel rotzooi op zolder staan."
Ik knikte en liep naar de zolder. Met een zucht keek ik om me heen. Overal stonden kasten en dozen vol spullen. Langzaam begon ik met opruimen.
Dingen die weggegooid kunnen worden in een vuilniszak.
Spullen sorteren en in dozen doen.
Na twee en een half uur stonden er al 2 vuilniszakken bij de trap en een heleboel ingepakte dozen. Ik keek vermoeid om me heen. Ik liep naar een kast en opende hem. Ik haalde alle spullen eruit en ruimde ze op.
Toen keek ik nog eens naar de kast. Achterin stond een fotolijstje. Op de foto stond een knappe jongen met bruin haar en groene ogen. Hij leek ongeveer 14 jaar oud. De jongen glimlachte breed naar de camera. Hij had een glinstering in zijn ogen en kuiltjes in zijn wangen.
Waarom deze foto in de kast stond, wist ik niet, maar ik wist wel dat er iets speciaals was aan deze jongen. Als ik naar de foto keek, begon ik spontaan te glimlachen. Wat het gevoel was, wist ik niet, maar ik wist zeker dat die jongen iets speciaals met me deed.
--einde flashback Louis is nu 22--
Ik glimlachte en deed de foto terug in mijn portemonnee. Ik had hem altijd bij me gehouden. Ik was er later dat jaar achter gekomen dat ik bisexueel ben, nadat ik begon te twijfelen over mijn gevoelens voor mijn beste vriend. Dat was uiteindelijk niks geworden en nu, 4 jaar later, had ik een relatie met Eleanor. Ik had haar leren kennen op mijn 19e verjaardag, toen ik samen met Niall en Liam naar een club was gegaan om het te vieren.
"Lou? Ik ben thuis." Hoorde ik Eleanor roepen. Ik glimlachte en liep naar haar toe. "Hi babe, hoe was het op je werk?"
Eleanor was model en had vandaag weer een shoot gehad. "Ging goed. De fotograaf was wel een beetje vreemd. Hij bleef maar staren en vooral naar Luke."
Ik grinnikte. De fotograaf was viel vast ook op mannen. Ik begreep ook wel waarom hij naar Luke staarde. Hij is echt heel knap.
"Gelukkig kwam Michael mij halen voor de make-up anders was ik waarschijnlijk gek geworden. Hij was echt eng." Ik lachte.
"Hoe zag hij eruit?" Ik was een docent fotografie op de universiteit en had al redelijk wat bekende fotografen voorbij zien komen op het schoolterrein.
"Bruin, lang, krullend haar, groene ogen, kuiltjes in zijn wangen. En hij was lang." Om de een of andere reden deed Eleanors omschrijving me denken aan de jongen van de foto.
Ik schudde de gedachte van zich af. "Ik heb geen idee. Gelukkig kwam Michael even voor reddende engel spelen." Eleanor knikte en wreef ongemakkelijk in haar nek. Vragend keek ik haar aan, maar ze deed alsof ze mijn vragende blik niet zag.
Ik liet het onderwerp vallen en liep naar de bank. "Film kijken?"
Eleanor knikte en liep naar de dvd-speler. "Welke film wil je?" Vroeg ze. Ze stond met haar rug naar me toe. "Doe maar legally blonde," zei ik, wetend dat Eleanor van die film hield. Eleanor deed de film in de dvd-speler en ging naast me zitten.
Ik sloeg mijn arm om Eleanors schouder en zij liet haar hoofd tegen mijn arm rusten. Glimlachend keek ik naar haar.
--------------------------------------------------
Na de film besloot Eleanor dat ze nog even ging douchen voor ze naar bed ging. Ik hoorde de douche aangaan en besloot om nog even op instagram rond te kijken.
Ik pakte mijn telefoon en opende de app. Langzaam scrolde ik door de foto's. Daarna keek ik nog even bij aanbevolen posts. Mijn blik viel op een foto van een man. De man was half verscholen achter een camera. Toch deed de foto iets met me.
Ik bekeek hem eens beter. De krullen van de man zaten perfect in model en zijn tatoeages maakten hem nog aantrekkelijker. Ik glimlachte terwijl ik op de naam van het account klikte.
ImagesdeH heette het account.
Ik keek verder op het account en kwam erachter dat de man Engels was, maar in Frankrijk woonde. Verder kon ik weinig informatie over hem vinden. Ik kon nergens een naam vinden en de foto die ik net zag, was de enige waar de man zelf op stond.
De man werd door zijn volgers H genoemd, maar meer informatie hadden zij ook niet over hem. Hij was best populair. Hij had ongeveer vijf duizend volgers, waarvan de meeste tienermeisjes waren.
Mijn vinger bleef even hangen boven het scherm. Ik hoorde Eleanor roepen en klikte snel op de volgknop, voor ik mijn telefoon afsloot en naar boven liep.
Ik liep mijn en Eleanors kamer in en zag Eleanor al op bed liggen. Ik glimlachte en liep naar haar toe. Zacht kuste ik haar wang, voor ik naar de badkamer liep om snel naar de wc te gaan en mijn tanden te poetsen.
Toen ik dat gedaan had, liep ik naar de slaapkamer, kleedde ik me uit tot mijn boxer en ging naast Eleanor in bed liggen. Ik kuste Eleanor in haar nek, waardoor ze zich snel naar me omdraaide en me op mijn lippen kuste. "Welterusten babe," fluisterde ik. Eleanor glimlachte naar me. "Trusten Lou. Love you."
JE LEEST
Picture In A Frame ~ L.S.
Fanfiction"Louis, hoe kom je aan die foto?" ~~~ Louis vond 4 jaar geleden een foto van een jongen. De jongen had altijd al iets bijzonders gehad, maar Louis had nooit verwacht dat de jongen heel zijn leven zou veranderen. Started: May 9th 2017 Finished: Novem...