"Hazz?" Ik zat op de bank en had mijn telefoon op speaker gezet. "Wat moet ik doen?" Wanhopig haalde ik een hand door mijn haar. "Ik wil haar niet kwijt, maar ik kan dit niet langer. Ik wed dat ze nu bij hem is in plaats van 'met de meiden'."
Harry grinnikte zacht door de idiote stem die ik opzette. "Je moet weg bij haar Lou. Je verdient zoveel beter." Zijn lieve, bezorgde stem zorgde er meteen weer voor dat ik tranen in mijn ogen kreeg.
"Maar waar kan ik heen dan? M'n familie woont in Doncaster, ik in Londen. Eleanor blijft waarschijnlijk in het huis waar we nu wonen en Zayn, Niall en Liam hebben er vast ook geen zin in dat ik bij een van hen intrek."
Het bleef een tijdje stil. "Ik weet iets," zei Harry ineens. "Geen zorgen. Ik ga iets voor je regelen. Blijf thuis en ik app je straks meer informatie. Bye Lou."
Met die woorden hing hij op. Verbaasd keek ik naar de telefoon in mijn hand.
--------------------------------------------------
Na een half uur kreeg ik een berichtje van Zayn. 'Ik haal je over een kwartier op,' stond erin. 'Zorg dat je klaar staat, we gaan uit.'
Ik glimlachte. Dit was vast Harry's plan.
LOUIS: Thanks dat je dit voor me regelt. Wat zou ik toch zonder je moeten? ;)
HARRY: Zonder mij zou je nu zielig op de bank liggen. Nu omkleden jij, want Zayn is er zo.
LOUIS: Okay xx
HARRY: Trouwens, bereid je maar alvast voor op deel twee van m'n plan... ;)
Ik liep naar boven en spoot snel wat deodorant en parfum op, voor ik terug naar beneden liep.
Ik glimlachte toen de bel ging en ik Zayn voor de deur zag staan. "Hey, Niall en Liam wachten in de auto. Ben je zover?"
Nadat ik knikte, liepen we naar de auto. Ik glimlachte naar Liam, die voorin naast Zayn zat, en ging zelf naast Niall zitten.
"Hey Lou, alles oké?" Niall keek me aan met medelijden in zijn blik. Ik haalde mijn schouders op. "Het is klote, maar ik heb jullie en Harry. Ik voel me wel al iets beter als eerst."
Niall sloeg troostend zijn arm om me heen. "Ze verdient het niet, Lou. Je verdient echt veel beter."
Ik zuchtte nog eens diep. "Ik weet het, dat zegt Harry ook de hele tijd. Maar het is moeilijk, weet je. Ik hield echt van haar."
--------------------------------------------------
Zodra we de club binnenliepen, rook ik de geur van drank en zweet. Ik haalde mijn neus even op en liep snel door de menigte heen achter Zayn aan.
------------------Pov Zayn------------------
Terwijl we naar de bar liepen, zag ik ineens iemand die me bekend voorkwam. Ik draaide me snel om naar Niall, die naast me liep. "Eleanor is hier. Ga met Lou naar de bar. Ik ga even naar haar toe." Niall knikte snel.
Ik liep snel richting de deur, waar ik Eleanor had zien staan. Zoekend keek ik om me heen en ineens zag ik haar. Een man had zijn arm om haar heupen geslagen en ze stond giechelend tegen hem aan.
"Eleanor?" Ze keek op en herkende me meteen. Haar ogen werden groot en ze ging iets verder van de man af staan. De man keek haar even aan en keek vervolgens naar mij. Hij zette een stap naar voren en ging dreigend voor me staan.
"Je zegt hierover niks tegen die Louis, begrepen?"
JE LEEST
Picture In A Frame ~ L.S.
Fanfiction"Louis, hoe kom je aan die foto?" ~~~ Louis vond 4 jaar geleden een foto van een jongen. De jongen had altijd al iets bijzonders gehad, maar Louis had nooit verwacht dat de jongen heel zijn leven zou veranderen. Started: May 9th 2017 Finished: Novem...