11: crying in the club

832 36 32
                                    

FIRST OF ALL: IK HOU GWN VAN DIT LIED OKAY. ENJOY XD

-----------------Pov Harry-----------------

Zodra ik mijn telefoon heb weggelegd, begin ik te snikken. Waarom moest ik nu alles verkloten wat er tussen Louis en mij was?!

Ik ging op mijn bed zitten en steunde met mijn hoofd op mijn handen. Terwijl de tranen over mijn wangen stroomden, probeerde ik mijn ademhaling weer rustig te krijgen.

De woorden die Zayn naar me had gestuurd, deden pijn. Ik begreep dat hij tijd nodig had, maar diep vanbinnen hoopte ik eigenlijk dat hij me gewoon zou kunnen vergeven en weer met me zou praten. Ik miste hem.

Ik greep snel mijn telefoon en portemonnee en reed ik naar de dichtstbijzijnde club, waar ik de afgelopen avonden veel tijd doorgebracht had.

Zodra ik binnen was, begon ik me een weg te banen door de menigte. Ik zag overal mensen om me heen, dansend, lachend, maar het voelde alsof ik er niet bij hoorde.

Ineens voelde ik een paar handen op mijn schouders. "Hey, zin om te dansen?" Hoorde ik een zachte stem in mijn oor zeggen. Ik draaide me om en keek in de bruine ogen van een man. Hij was iets kleiner dan ik, had bruin haar en was best gespierd.

Ik glimlachte zwakjes naar hem en knikte. "Wacht, ben jij Harry?" Vroeg hij plotseling. Verbaasd haalde ik mijn wenkbrauwen op. "Eh ja, ken ik jou?" Hij schudde zijn hoofd. "Denk het niet. Ik ben bevriend met Louis. Liam Payne." Ik knikte. "Volgens mij heeft hij het wel eens over je gehad," zei ik.

"Hoe is het met hem?" Vroeg ik na een korte stilte. Tranen vormden zich in mijn ogen. Liam wreef troostend over mijn arm. "Net zo goed als het met jou gaat, zo te zien. Hij mist je, maar hij weet niet wat hij moet doen."

"Ik snap het," mompelde ik zacht. Ondanks dat Liam me niet kon verstaan door de luide muziek, leek hij me wel te begrijpen.

"Het komt goed, Harry. Je betekent echt veel voor hem, je raakt hem echt niet kwijt, niet door dit." Ik glimlachte zwak. "Thanks Liam." Liam glimlachte nog eens naast me en liep toen weer weg.

Ik bleef nog even doelloos staan en liep toen richting de bar. Ik ging zitten op een van de krukken aan de bar en keek om me heen. Tranen begonnen geruisloos over mijn wangen te glijden. Ineens werden er een aantal shotjes voor me gezet. Vragend keek ik naar de barman. "Je ziet eruit alsof je er wel wat kan gebruiken." Ik greep mijn portemonnee, maar de barman schudde zijn hoofd. "Die krijg je van mij," zei hij met een knipoog. "Mooie jongens zoals jij verdienen wel een gratis drankje." Ik glimlachte en voelde een blos opkomen. "Dankje."

--------------------------------------------------

"Hey, zit je hier nu nog steeds?" Ik zag dat de barman weer naar me toekwam. Ik haalde mijn schouders op. "Ik mis hem," zei ik. Ik weet niet hoeveel ik gedronken had, maar het was veel. Ik probeerde op te staan, maar werd meteen duizelig. De barman liep snel om de bar heen en kwam naar me toe.

"Hoe heet je?" Vroeg hij terwijl hij zijn arm om mijn middel sloeg. "Harry," mompelde ik. Ik keek naar hem. "Dankjewel," zei ik zacht. Snel drukte ik een kus op zijn wang. Ik zag de hem grinniken en bloosde. "Ik ben Daniel."

Hij zette me op een van de krukken en greep naar iets op de bar. Hij krabbelde er iets op en gaf het toen aan mij. Ik glimlachte toen ik zag wat erop stond.

06-********
Bel me als je zin hebt om samen iets te gaan doen x Daniel

Ik sloeg mijn armen om hem heen en drukte mijn lippen op de zijne. "Graag," mompelde ik.


Picture In A Frame ~ L.S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu