5: when it all went wrong

899 40 25
                                    

-----Flashback Louis is hier 18-----

"Ja mam, alles is oké." Ik zuchtte en ging op de bank zitten, met mijn telefoon in mijn hand.

"Mam, ik ben 18. Ik red me echt wel voor een paar dagen hoor. Maak je geen zorgen." Ik hoorde aan mijn moeders stem dat ze zich nog steeds zorgen maakte.

"Doe gewoon voorzichtig oké? Als je wilt, mag je best iemand vragen om langs te komen. Ik ben overmorgen weer terug thuis oké?" Ik grinnikte. "Is goed mam, veel plezier daar. Love you." En met die woorden hing ik op.

Glimlachend keek ik door het huis. Ik had het huis een paar dagen voor mezelf. Ik pakte mijn telefoon weer en scrolde door mijn contacten. "Wie zal ik eens bellen..." mompelde ik.

Uiteindelijk belde ik Liam en sprak met hem af om over 10 minuten bij mij thuis te zijn.

De bel ging. Met een glimlach opende ik de deur voor Liam. "Hey Li, hoe is 't? Wil je iets drinken?" Liam keek hem aan en knikte. "Goed hoor. En doe maar een colaatje." Ik knikte en liep naar de keuken om drinken in te schenken.

"En hoe zit het hier in de liefde?" Grijnsde Liam. Ik was vorige week uit de kast gekomen en Liam en Niall accepteerden me gelukkig zoals ik ben.

Ik haalde mijn schouders op. "Niet veel succes. Ik had gisteren afgesproken met iemand, maar hij wilde duidelijk meer van mij."

Liam lachte en klopte op mijn schouder. "Geen zorgen. Jouw prins op het witte paard komt nog wel."

"Truth or dare doen?" Stelde ik voor na een korte stilte. Liam knikte en begon. "Lou, truth or dare?" Hij grijnsde.

"Truth."

"Wat zou je als eerste doen, als je alles zou kunnen?" Ik dacht er lang over na. Wat zou ik doen?

"Ik zou proberen erachter te komen wie die jongen van die foto is." Ik zuchtte diep terwijl ik een blik worp op het fotolijstje.

Na nog een tijdje truth or dare gespeeld te hebben en wat bier gedronken te hebben, gaan we op de bank zitten en zetten we een film op.

--------------------------------------------------

"Hey Li, wakker worden." Lachend stootte ik Liams schouder aan. Hij was tijdens de film in slaap gevallen.

"Moet ik anders nog een stukje met je meelopen?" Stelde ik voor. Liam knikte dankbaar. "Thanks Lou."

We trokken onze jassen en schoenen aan en al snel stapten we naar buiten. Na een kwartiertje lopen waren we al bijna bij Liams huis. "Moet ik het laatste stuk nog meelopen?" Vroeg ik twijfelend. Ik begon nu zelf ook moe te worden. Liam merkte dat en schudde zijn hoofd. "Nee hoor. Ik red mezelf wel."

Ik trok hem in een korte knuffel, zwaaide nog even en draaide me toen om, om naar huis te gaan. Met grote passen begon ik te lopen.

Twijfelend stopte ik. Ik kon nu rechtdoor lopen en een heel stuk omlopen, of afslaan en door een steegje lopen waar vaak alle junks rondhingen. Ik besloot toch maar af te slaan, omdat ik echt heel moe begon te worden.

Ik liep het steegje in en na een paar meter werd ik tegen de muur gedrukt. Dit was waar ik bang voor was geweest.

Bang keek ik door mijn wimpers omhoog. De man was slank en lang, ongeveer 1 meter 85. Hij had lichtbruin, steil haar en groene ogen.

De man ging met zijn hand door mijn haar. In mijn nek liet hij hem liggen.

Hij stapte nog wat dichterbij. Ik voelde zijn adem tegen mijn gezicht aan. Met mijn hart in mijn keel keek ik op. De man was inmiddels nog iets dichterbij en stond nu bijna tegen me aan. "Hey schoonheid, hoe heet je?" Er trok een rilling over mijn rug. Het was duidelijk dat de man high was.

Als ik na een tijdje nog geen antwoord heb gegeven, word de man chagrijnig. "Ik vroeg je hoe je heet, bitch." Hij pakte me bij mijn kraag vast en drukte zijn lippen ruw op de mijne. Zijn andere hand gleed naar mijn rug, waar de man hem onder mijn shirt liet glijden.

Zijn hand gleed nog iets verder naar beneden, naar de rand van mijn boxer. Tranen verschenen in mijn ogen. Dit kon niet waar zijn. Dit moest wel een nachtmerrie zijn. Ik kneep in mijn arm, maar hoe hard ik ook kneep, ik werd niet wakker.

De man deed in een snelle beweging zijn riem los en trok mijn broek naar beneden, net als de zijne.

Ineens voelde ik een klap op mijn hoofd en werd alles zwart.


Picture In A Frame ~ L.S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu