Zayn en ik zijn uiteindelijk gaan bowlen, na een hele discussie over wat we konden gaan doen.
"Ik kap ermee. Ik kan hier niks van," klaagde Zayn toen hij voor de derde keer op rij in de goot gooide. Ik lachte en pakte een bal, die ik daarna gooide.
9 kegels.
"Succes met die laatste hè," lachte Zayn. Ik zuchtte en pakte een volgende bal.
Spare.
Lachend keek ik naar Zayn. "Zei je iets?" Zayn gromde en schudde zijn hoofd. "Gaan we? Onze tijd is om." Zei Zayn hoopvol toen op het scherm kwam te staan dat onze tijd om was. Lachend knikte ik en liepen we naar Zayns auto.
--------------------------------------------------
"Zal ik pizza bestellen?" Vroeg ik aan Zayn. Het was ondertussen bijna half 7 en Zayn bleef eten. Na het eten zou Zayn even terug naar huis gaan om zich om te kleden en daarna gingen we naar een club.
Zayn knikte en ik bestelde snel een pizza hawaii en een barbecue chicken.
"Okay, jij moet me even helpen met kiezen. Wat moet ik aan doen, want ik weet 't echt niet."
Zayn grinnikte en liep naar mijn kast. Hij haalde er een zwarte skinny jeans uit en keek toen door de stapel shirts. Toen haalde hij er een wit shirt vantussen met een diepe hals, waardoor mijn 'It is what it is' tatoeage zichtbaar werd.
Hij gooide het shirt en de broek naar me toe. "Trek dit aan. Ik ga beneden op de pizza wachten. Schiet wel op, anders eet ik de pizza's in mijn eentje."
Ik lachte en trok snel mijn kleding uit, en verving die door de kleding die Zayn had uitgekozen. Ik spoot nog even wat deodorant en parfum op. Kort keek ik in de spiegel. Mijn haar zat nog wel oké.
Ik liep naar beneden en liep meteen door naar de keuken. "Wil je iets drinken?" Riep ik naar Zayn. Ik hoorde hem met iemand praten. "Komt goed. Tot morgen." Zei hij, voor hij naar mij riep dat hij gewoon water wilde.
Ik vulde snel twee glazen met water en zette die op tafel. Toen ging de bel. Ik hoorde dat Zayn de deur open ging doen, dus ik pakte alvast bestek. Borden waren niet nodig.
Zayn kwam terug naar binnen met twee pizza dozen. Hij zette ze op tafel en ging tegenover mij zitten. Terwijl we een beetje praatten, aten we onze pizza's op.
Toen de pizza's op waren, ging Zayn naar huis om zich even om te kleden. Ik besloot een berichtje naar Eleanor te sturen.
LOUIS: Ik ga straks uit met Zayn. Weet niet precies wanneer ik terug zal zijn. Love you x
Ik bleef nog een tijdje naar mijn scherm staren, maar er kwam geen reactie. Wel kreeg ik een berichtje van H. Glimlachend opende ik de chat.
IMAGESDEH: Hey Louis :)
LOUIST91: Heyy
IMAGESDEH: Ik bedacht me net dat ik helemaal niet weet waar jij woont.
LOUIST91: haha ik woon in Londen
IMAGESDEH: Leuk! Misschien kom ik je binnenkort nog tegen ;) Ik ben op bezoek bij m'n zus die in Londen woont.
LOUIST91: Zou me leuk lijken. Je lijkt me echt heel aardig.
LOUIST91: Ik moet nu wel gaan. Ik ga uit met een vriend van me.
IMAGESDEH: Veel plezier Lou x
Met een glimlach legde ik mijn telefoon weg. Toen Zayn de deur opendeed, met de reservesleutel die ik hem jaren geleden heb gegeven, keek hij me meteen vragend aan.
"Hij weer?" Ik knikte.
JE LEEST
Picture In A Frame ~ L.S.
Fanfiction"Louis, hoe kom je aan die foto?" ~~~ Louis vond 4 jaar geleden een foto van een jongen. De jongen had altijd al iets bijzonders gehad, maar Louis had nooit verwacht dat de jongen heel zijn leven zou veranderen. Started: May 9th 2017 Finished: Novem...