15: I'm okay

840 41 39
                                    

Louis schrok van mijn actie en trok meteen terug. "Haz, wat is er gebeurd?"

Ik veegde de tranen van mijn wangen en keek hem twijfelend aan. Wees hij me nou af omdat hij me niet leuk vind of omdat hij bezorgd is?

Alsof Louis mijn gedachten kon lezen, zei hij: "het is niet zo dat ik je niet wil zoenen, maar je kwam net huilend binnen en ik ben nogal bezorgd om eerlijk te zijn." Blozend keek Louis naar beneden. Ik glimlachte zwak en ging naast Louis zitten.

"Ik zou vandaag gaan lunchen met Daniel, maar toen hij hier voor de deur stond sliepen wij nog. Gemma zei dus tegen hem dat wij nog sliepen. Toen ze me wakker maakte, ben ik alsnog met Daniel gaat lunchen. Hij was kwaad, omdat jij bleef slapen. Hij noemde me een hoer, greep mijn arm stevig vast en kneep er best hard in. En toen ik mezelf lostrok en hem uitschold voor klootzak, sloeg hij me."

Pas nu leek Louis de afdruk in mijn gezicht te zien. Met zijn vinger ging hij zacht over mijn wang. Zijn ogen stonden verdrietig. Toen stroopte hij mijn mouw op en bekeek mijn arm. Met zijn duim wreef hij zacht over de rug van mijn hand.

"Je verdient zoveel beter, Haz."

Louis keek me niet aan. Ik plaatste mijn wijsvinger onder zijn kin en hief zijn gezicht op. "Om eerlijk te zijn, vind ik het niet eens zo heel erg."

Louis keek me niet begrijpend aan. "Ik vond hem misschien leuk, maar ik hou van jou, Lou."

Louis keek me blozend aan. Ik glimlachte naar hem en Louis kuste me snel op mijn wang.

"I-Ik..." stamelde Louis. Ik pakte geruststellend zijn hand. "Ik snap het als je het nog niet wilt zeggen. Ik bedoel, we zijn niet eens samen. Maar weet dat ik echt van je hou en ik alles voor je over zou hebben."

Louis' wangen werden nog roder en hij keek blozend naar de grond. Ik ging achteruit zitten op het bed en leunde tegen het hoofdbord. (A/N ik wist dus niet hoe dat heette en blijkbaar heet dat bord bij je hoofdeinde gwn t hoofdbord)

Ik gebaarde naar Louis dat hij naast me moest komen liggen. Verlegen kwam Louis naast me liggen en leunde hij met zijn hoofd op mijn schouder. Zijn arm sloeg hij om mijn borst en zijn been om mijn middel. Ik grinnikte en sloeg mijn armen om hem heen. "Ik snap het als je er het nog niet wil, maar ik wil het je toch al vragen." Vragend keek Louis me aan, maar ik pakte snel mijn telefoon.

Ik wilde hem vragen op de manier hoe het was begonnen. Onder zijn meest recente instagram post reageerde ik.

ImagesdeH: Wanna be my boyfriend? xx

Louis keek verbaasd op toen ik mijn telefoon pakte, maar bloosde weer toen hij zag wat ik had gereageerd. Ik zag een twinkeling in zijn ogen en glimlachte. Hij was zo mooi.

Louis knikte en sloeg zijn armen nog steviger om me heen. "Ik hou van je Lou," zei ik zacht.

Maar natuurlijk moest het moment weer verpest worden.

"Harry? Is alles oké?" Vroeg Gemma bezorgd. Ze deed de deur open en glimlachte toen ze ons zag. "Oké, alles gaat goed hier gelukkig. Wat was er net aan de hand?"

Louis gaf antwoord. "Daniel is een klootzak. Hij noemde Harry een hoer, sloeg hem en kneep hard in zijn arm." Gemma keek hem geschrokken aan.

"Maar nu is alles oké," zei ik snel. "Trouwens, Gemma, dit is Louis. Lou, dit is Gemma."

Gemma lachte. "Geloof me Harry, ik weet wie hij is. En ik heb hem toen jij weg was misschien wat gênante verhalen verteld." Ze knipoogde en rende toen snel de kamer uit. Ik kreunde en Louis lachte. "Don't worry. Ik vind je nog steeds leuk hoor."

Picture In A Frame ~ L.S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu