In het begin was het nogal ongemakkelijk, omdat Louis en ik beiden niet echt wisten hoe we ons moesten gedragen. Beiden waren we onzeker over waar precies de grenzen lagen, aangezien we allebei nog maar pas uit een relatie zijn.
Ook wisten we niet goed hoe het nu verder ging tussen ons, met de afstand. Ik woonde tenslotte wel in Frankrijk en Louis in Londen.
Gelukkig hebben we het daar uitgebreid over gehad, nadat we ruzie kregen, omdat ik iets te onzeker was.
Ik zuchtte diep en sloeg mijn armen stevig om Louis' heupen. "Goedemorgen babe," fluisterde ik in zijn oor. Louis draaide zich om in mijn armen en legde zijn hoofd tegen mijn borst. "Morning Haz." Louis bloosde.
Ik glimlachte en keek naar de man in mijn armen. Hij was zo mooi. "Zin om straks Parijs te gaan verkennen?" Vroeg ik zacht. Louis kreunde. "Ik heb zin om te slapen," mompelde hij. Ik haalde mijn hand door zijn haar. "Wat jij wilt, babe." Louis bloosde door de bijnaam en sloot zijn ogen weer.
"Wacht, je gaat serieus slapen? Lou, wees geen luilak en word wakker. Ik wil Parijs in." Louis opende zijn ogen weer en keek me aan met puppy oogjes. "Alsjeblieft Hazza, nog een half uurtje." Hij maakte een pruillipje en fuck. Hier kan ik toch geen nee tegen zeggen. Uiteindelijk gaf ik toch maar toe en viel Louis weer terug in slaap.
--------------------------------------------------
Er was een half uur voorbij en Louis was weer wakker. "Zullen we anders naar Disneyland gaan?" Stelde Louis ineens voor. Ik grinnikte door het plotselinge voorstel en knikte. "Ik ben er nog nooit geweest om eerlijk te zijn, jij wel?"
Louis keek me geschokt aan en legde zijn hand op zijn borst. Toen pakte hij mijn hand en sleurde me mee naar de keuken. "Eten, ik ga alvast douchen en aankleden. We hebben veel te doen vandaag."
Louis draaide zich om en liep weer naar de slaapkamer om kleding te pakken. Glimlachend keek ik hem na. "Ongelofelijk, nog nooit naar Disney geweest," mompelde Louis.
Ik grinnikte en begon op mijn gemak twee eieren te bakken en thee te zetten.
Na tien minuten kwam Louis uit de slaapkamer en kwam hij naar de keuken. Met een lach op zijn gezicht sloeg hij zijn armen langs achteren om mijn middel en legde zijn wang tegen mijn rug.
Ik verdeelde de eieren over twee borden en legde er wat brood bij.
Ik haalde me los uit Louis' greep en kuste hem op zijn voorhoofd. "Kom, eerst eten en dan kunnen we naar Disney." Louis keek me blij aan en begon tevreden te eten.
Toen het eten op was, tilde ik mijn theeglas op en liep naar de bank. Louis zat nog aan de keukentafel met zijn telefoon in zijn hand. Ineens vertrok zijn gezicht en stond hij op. Hij knipperde snel zijn tranen weg.
"Zullen we anders morgen naar Disney gaan?" Stelde Louis voor met een zachte stem. Verbaasd keek hem aan. "Ik vind het prima, maar je wou toch zo graag? Is alles oké, Lou?"
Louis kwam naast me zitten op de bank en klemde zijn armen om me heen. Ik sloeg mijn arm om zijn schouder en wreef over zijn arm. "Zeker dat alles oké is?" Mijn stem klonk verschrikkelijk bezorgd, maar dat boeide me even niks. Louis glimlachte en knikte twijfelend. "Gewoon even een dipje. Ik wil gewoon thuis blijven en knuffelen."
Ik knikte en veegde de laatste tranen van zijn wangen. "Het is oké als je er niet over wilt praten, maar ik zie dat er iets is en ik wil dat je weet dat ik er altijd voor je ben."
Louis knikte en ging recht zitten, om vervolgens zijn lippen tegen de mijne te drukken. Glimlachen kuste ik hem terug.
Na een tijdje trok ik terug. "Ik hou van je, Lou." Louis bloosde en sloeg zijn armen stevig om me heen. Ik sloeg mijn armen rond zijn middel en legde mijn benen tussen die van Louis.
Louis legde zijn armen rond mijn schouder en glimlachte. Hij drukte zacht een kusje op mijn hoofd. "Ik hou ook van jou, Hazza."
JE LEEST
Picture In A Frame ~ L.S.
Fanfiction"Louis, hoe kom je aan die foto?" ~~~ Louis vond 4 jaar geleden een foto van een jongen. De jongen had altijd al iets bijzonders gehad, maar Louis had nooit verwacht dat de jongen heel zijn leven zou veranderen. Started: May 9th 2017 Finished: Novem...