9: what the fuck Harry?!

906 43 30
                                    

Zodra we de club uit waren, begonnen Louis' tranen over zijn wangen te glijden. Ik wreef zachtjes over zijn schouder.

"Rustig Lou," mompelde ik. "Alles komt goed. Die klootzak heeft gekregen wat hij verdiende."

Louis haalde zijn schouders op en staarde naar zijn voeten. "Wil je vanavond bij mij blijven? Niall en Liam blijven ook slapen."

Louis haalde weer zijn schouders op. Ik nam hem mee naar de auto en keek Niall even aan. "Kan jij rijden, alsjeblieft?" Niall knikte en ging achter het stuur zitten. Snel zette ik Louis naast hem.

Liam keek me vragend aan. "Ik wil Harry even appen, ik weet echt niet wat ik moet doen met Lou nu," zei ik zacht zodat Louis me niet hoorde.

ZAYN: Harry, kom online please.. Ik heb hulp nodig..

HARRY: Wat is er?

ZAYN: Ik ben Eleanor net tegengekomen in de club.. Ze was samen met Michael, d'r vriend. Ik heb het aan Lou verteld, maar ik weet echt niet meer wat ik met hem moet nu

HARRY: Michael? Haar visagist?!

ZAYN: Eh ja, hoezo?

HARRY: Nouja, ik heb je wel verteld over die shoot van Eleanor die ik toen gedaan heb hè? Net voordat ik Lou leerde kennen? Michael en zij stonden net voor de shoot de hele tijd kussend in de gangen. Ik dacht eerst dat ze samen waren tbh..

ZAYN: Moeten we dit tegen Lou zeggen, denk je?

HARRY: Idk.. Hij verdient het om de waarheid te horen, maar ik weet niet of hij die wel aankan nu..

ZAYN: Kun jij misschien proberen met hem te praten? Naar mij lijkt hij niet te luisteren.

HARRY: Ik zal kijken wat ik kan doen. Bye x

ZAYN: Bewaar die x'jes maar voor Louis, idiot xD Byee

------------------Pov Louis-----------------

Ik zuchtte diep. Ergens begreep ik El ook wel. Ik bedoel, Michael is niet zo klein als ik ben, hij heeft groene ogen, wat altijd al Eleanors favoriete kleur geweest is.

Via de spiegel keek ik even achterom. Liam leunde tegen Zayns schouder en keek vol medelijden mijn kant op. Zayn daarintegen was druk op zijn telefoon aan het typen.

Tranen stroomden over mijn wangen. Waarom ging ik überhaupt mee naar Zayn? Ik zou alleen maar in de weg lopen. Verdrietig staarde ik uit het raam, tot de auto stilstond.

Zayn stapte snel uit en stond alweer naast mijn deur om me te helpen. Het leek wel alsof ik zwaargewond was in plaats van gewoon een gebroken hart had.

Hij wilde zijn arm weer om mijn schouders slaan, maar ik schudde mijn hoofd en liep zo snel mogelijk naar de voordeur. Ik wilde alleen zijn.

Zayn deed de deur open en ik liep meteen naar boven naar de logeerkamer. Ik ging op het bed liggen en trok het kussen over mijn hoofd. 

Ik kreunde toen mijn telefoon afging. "Ja?" Mompelde ik, nadat ik op het groene hoorntje had geklikt.

"Oh god, Lou, ik heb gehoord van Zayn wat er gebeurd is. Gaat het wel?" Hoorde ik Harry's bezorgde stem.

"Niet echt," mompelde ik. "Wat heeft hij dat ik niet heb?"

Harry zuchtte en ik hoorde wat geschuifel op de achtergrond. "Luister Lou, dit is niet jouw schuld. Eleanor is jouw tranen niet waard. Je verdient zoveel beter Lou.."

Ik haalde mijn hand door mijn haar. "Ik wil niemand anders Haz. Ik dacht echt dat ze de ware was voor mij." Terwijl ik die woorden zeg, schiet ineens de jongen van de foto door mijn hoofd.

"Lou.." fluistert Harry ineens. "Ik moet je iets vertellen."

"Wat is er Haz," vraag ik zacht.

"Ik wou dat ik je kon helpen over haar heen te komen. Ik vind je leuk, Louis."

Meteen nadat hij dat zei, hoorde ik een klik. Verbaasd keek ik naar het scherm. Hij heeft opgehangen.

------------------Pov Zayn------------------

"Guys, ik weet echt niet meer wat ik kan doen om Louis op te vrolijken. Hij ligt nu al vijf dagen in bed en hij eet amper iets. Ik heb al geprobeerd Harry over te halen hierheen te komen, maar blijkbaar is er iets gebeurd tussen Louis en hem en hij weigert erover te praten."

Liam en Niall keken me beiden bezorgd aan. "Wil je dat een van ons probeert met Louis te praten?" Vroeg Liam. Ik haalde mijn schouders op. "Als je wilt, kun je het proberen."

Liam knikte snel en stond op. "Ligt hij nog steeds in de logeerkamer?" Ik knikte en zuchtte diep. "Ik hoop echt dat Liam hem aan het praten krijgt. Ik weet niet meer wat ik moet doen Ni." Zei ik zacht terwijl ik mijn hand door mijn haar haalde.

Even later kwam Liam weer naar beneden. "En?" Vroeg Niall meteen. Liam zuchtte en ging zitten.

"Harry heeft aan hem toegegeven dat hij Louis leuk vind en Lou weet niet wat hij ermee moet doen."

ZAYN: What the fuck Harry?!

HARRY: Ik ben een idioot, ik weet het.

ZAYN: Hij heeft een gebroken hart en jij besluit deze info ook nog even erbij te gooien. Hij weet niet wat hij ermee moet Haz.

HARRY: Ik weet het.. Ik heb ook geen idee waarom ik het ineens zei.. Als Lou me nog niet haat, wil je hem dan alsjeblieft vragen of hij met me wil praten. Ik snap het als hij me haat of niks met me temaken wil hebben, maar ik wil hem echt niet kwijt. Friendzoned of niet..

Picture In A Frame ~ L.S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu