19: Las Vegas

851 38 46
                                    

"Dus," begon Lottie. Ze keek naar Louis' hand, die ik stevig vasthield. De gouden ring schitterde in het licht.

"Vorige week, in Vegas." Met tranen in mijn ogen keek ik naar Louis.

------flashback 2 weken terug-------

"Lou?" Ik staarde naar de grond en speelde met het doosje wat in mijn zak zat.

"Ja?" Hij kwam de badkamer van de hotelkamer uit en liep richting het bed, waar ik op zat.

Ik stond op van het bed en ging voor Louis staan.

"Lou, ik hou zo veel van je. Je hebt me zo erg geholpen en je was er altijd voor me, in goede momenten en slechte. Ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten. We kennen elkaar nog maar een jaartje, maar ik wil niet meer wachten. Ik hou van je en weet dat ik de rest van mijn leven met jou wil doorbrengen." Ik slikte en keek Louis kort aan met een glimlach, voor ik op één knie zakte. "Marry me?"

Louis' ogen stonden al vol tranen en die woorden zorgden ervoor dat ze begonnen te stromen. "Ja!" Hij trok me overeind en sloeg zijn armen stevig om me heen.

Louis drukte zijn gezicht tegen mijn schouder en ik voelde mijn shirt nat worden. "Ik hou van je,"

--------------------------------------------------

Een week later stonden we voor een kapel. "Weet je zeker dat je het nu al wilt, Lou? En dat je het niet wil vieren met onze families en zo?"

Louis keek me aan en glimlachte, terwijl hij mijn handen vastpakte. "Ik wil dit Haz. Of mijn familie erbij is of niet, maakt me niet uit. Als ik maar bij jou ben. En ik kan niet nog langer wachten. Ik hou van je."

Glimlachend leunde ik naar voren en drukte ik mijn lippen op die van hem. Ik voelde Louis glimlachen en trok terug. "Ik hou ook van jou Lou."

--------------------------------------------------

"Kunt u hier en hier nog even tekenen."

Met een glimlach keek ik naar Louis. Het was eindelijk zover. Ik zette mijn handtekening en nadat Louis hetzelfde deed, trok ik hem tegen me aan. "Ik hou van je." Mompelde ik zacht in zijn oor.

Ik hoorde de fotograaf nog een paar foto's maken en pakte toen Louis' hand. Met mijn duim ging ik over de gouden ring om zijn ringvinger.

--------------------------------------------------

Tranen stonden in mijn ogen. "Misschien kunnen we de foto's bekijken van de bruiloft?" Vroeg Gemma. Ik knikte, terwijl ik tegen haar aan leunde.

Ik pakte mijn telefoon en ging naar een map met al de foto's van onze vakantie in mijn galerij. Ik klikte op de eerste foto en kreeg een kleine glimlach op mijn gezicht. Louis keek zo gelukkig.

Ik wreef met mij duim over Louis' hand. Ineens voelde ik zij hand een beetje bewegen. Er klonk een harde piep en toen begon Louis' hart op de monitor licht te kloppen. (A/N ik kon t niet aan dus fuck it. Louis leeft gwn nog)

Geschrokken keek ik naar Gemma en Lottie, voor ik mijn blik weer op Louis richtte. Inmiddels waren er al 3 dokters binnen komen lopen die druk bezig waren met testjes doen.

Één van de dokters kwam naar ons toe en keek mij aan. "Meneer Tomlinson, door een tekort aan zuurstof stopte zijn hart net met kloppen. We hebben tot nu toe geen idee hoe het kan, maar zijn hart is toch weer gaan kloppen.

Hij heeft het alsnog gered."

THE END YAY

Picture In A Frame ~ L.S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu