Zodra ik de volgende ochtend wakker werd, pakte ik mijn telefoon en legde ik alles uit aan H.
IMAGESDEH: omg Lou, gaat het wel?
LOUIST91: Ja, het gaat nu wel. Ik ben meteen naar de wc's gerend toen ik Alex herkende en Zayn is toen met me mee naar huis gegaan.
LOUIST91: Btw, sorry dat we door dat gedoe niet konden meeten..
IMAGESDEH: Lou, daar kon je niks aan doen.. Geen zorgen, we gaan echt nog wel eens meeten.
LOUIST91: trouwens, jij hebt toch lang krullend haar en tatoeages op je arm?
IMAGESDEH: Ja, wel meer dan op alleen m'n armen. Hoezo?
LOUIST91: omg... Ik heb je gezien dan denk ik. Liep er ineens iemand tegen je aan? Kleiner dan jou, bruin haar en tatoeages?
IMAGESDEH: Ja...
LOUIST91: Waarschijnlijk was ik dat xD
IMAGESDEH: Omg..
LOUIST91: Btw je bent wel echt heel cute ;)
IMAGESDEH: Aw thanks love
Ik schrok op van een deur die opensloeg. Snel keek ik op de klok. Half 7 's ochtends. Ik klom uit bed en begon richting de woonkamer te lopen. En daar stond Eleanor in een zwarte skinny jeans en een doorschijnend bloesje. Haar haar zat in een rommelige kont en haar ogen waren rood.
"El? Waar kom jij vandaan?"
Dan valt me ineens iets op. Haar lippen zijn een beetje opgezwollen en in haar nek zitten 2 zuigzoenen.
"El? What the fuck?"
Met tranen in mijn ogen keek ik naar haar. "Waarom El? Ben ik niet goed genoeg voor je?"
Eleanor slikte en probeerde dichterbij te komen. Snel zette ik een stap achteruit. "Waarom?"
Er verschenen nu ook tranen in haar ogen. "Ik weet het niet Lou. Ik had te veel gedronken. Ik had amper door wat er gebeurde." Mompelde ze. Ik zakte naar de grond en ging tegen de muur aan zitten.
"Wat is er precies gebeurd?" Terwijl de tranen over mijn wangen liepen, keek ik op. Eleanor keek naar de grond, die ineens heel interessant leek. "Ik weet het niet meer. Het enige wat ik me herinner is dat we in een club waren en ik met hem danste."
Ik stond op, greep mijn telefoon en liep snel de kamer uit.
LOUIST91: Hey H..
IMAGESDEH: Hey Lou, alles oké?
LOUIST91: niet echt, nee.
IMAGESDEH: Wat is er gebeurd, love?
IMAGESDEH: wacht, zou ik misschien je nummer mogen? Als je t niet erg vind, wil ik liever met je bellen nu, dan dit over dm te bespreken.
LOUIST91: ja hoor. +31 6 ********
IMAGESDEH: Okay, ik bel je zo x
Ik schrok een beetje toen mijn telefoon afging, ook al wist ik dat het ging gebeurden. Ik drukte snel op het groene hoorntje.
"Hey Lou, wat is er nou gebeurd?" Hoorde ik een zware stem bezorgd zeggen.
Ik wist niet precies waarom, maar door de bezorgde toon in zijn stem begon ik weer te huilen.
"Aw Lou, rustig maar. Ik ben hier," zei hij. "God, ik wou dat ik echt daar kon zijn nu." Hoorde ik hem daarna zacht mompelen.
Toen ik iets gekalmeerd was, begon ik te vertellen. "Eleanor kwam net dronken thuis. Ze was de hele nacht weg geweest en kwam thuis met een fucking zuigzoen in haar nek."
Mijn woede veranderde echter al snel weer in verdriet. "Waarom H? Wat heb ik fout gedaan?"
"Lou, luister. Je hebt niks fout gedaan. Dit is haar fout. Zij is een van de geweldigste jongens die hier rondlopen, kwijtgeraakt. Serieus Lou, dit is niet jouw fout. Je had hier niks aan kunnen doen."
Ik glimlachte door mijn tranen heen. "Thanks H," zei ik zacht. Ik hoorde hem lachen. "No problem Lou. Ik ben er altijd voor je, hè. En by the way, ik heet Harry."
--------------------------------------------------
Ik schrok op toen ik ineens een deur dicht hoorde slaan. Harry hoorde het blijkbaar ook en was meteen bezorgd. "Lou, alles oké daar?"
"Er sloeg ineens een deur dicht. Wacht even, ik ga even kijken wat er aan de hand is." Terwijl ik die woorden zei, liep ik de trap al af. Ik liep de woonkamer in, niks. In de keuken vond ik echter wel iets. Op de tafel lag een briefje. "Ben uit met de meiden."
"Ze is weer uit," zei ik zacht. Ik hoorde Harry aan de andere kant van de lijn zuchten. "Lou, ze verdient dit niet. Ze verdient het niet dat jij verdrietig bent om haar."
JE LEEST
Picture In A Frame ~ L.S.
Fanfiction"Louis, hoe kom je aan die foto?" ~~~ Louis vond 4 jaar geleden een foto van een jongen. De jongen had altijd al iets bijzonders gehad, maar Louis had nooit verwacht dat de jongen heel zijn leven zou veranderen. Started: May 9th 2017 Finished: Novem...