Zayn glimlachte. "Zullen we gaan?" Ik knikte snel en pakte mijn portemonnee en telefoon. Ik stuurde Eleanor nog snel een berichtje dat ik met Zayn uit ging.
"Ready?" Vroeg ik. Zayn juichte en we liepen te voet naar de club, die niet ver weg was. "Dus," begon Zayn, "die jongen hè? Heb je al wat meer kunnen achterhalen?" Teleurgesteld schudde ik mijn hoofd. "Niet echt, ik weet dat hij nu in Londen is en dat hij in Saint-Maurice woont, maar dat is alles."
Ik zuchtte nog eens diep. "Ik weet niet wat het is Zayn, maar praten met hem is zo makkelijk. Ik weet van mezelf dat ik niet goed ben in contact maken met anderen, maar bij hem gaat het bijna vanzelf."
Zayn grinnikte. Vragend keek ik hem aan, maar hij schudde zijn hoofd, als teken dat ik het onderwerp moest laten vallen, wat ik ook deed. We liepen verder en niet veel later kwamen we aan bij de club.
We gingen naar binnen en liepen naar de bar. Toen we iets te drinken besteld hadden, keek ik de club rond. Ik dronk rustig van mijn drankje, terwijl Zayn op stond. "Ik ga dansen, ga je mee?" Ik schudde mijn hoofd. "Ga maar. Ik blijf nog even hier." Zayn knikte en liep weg.
Ik besloot H nog een berichtje te sturen. Toen ik mijn telefoon pakte, zag ik dat hij mij al een berichtje gestuurd had. Ik opende snel het gesprek.
IMAGESDEH: Hey, hoe is het? Waarschijnlijk lees je dit niet, maar ik verveel me dusja.
Ik grinnikte en begon snel een antwoord te typen.
LOUIST91: Goed hoor :) Ik zit heel zielig alleen aan de bar xD
IMAGESDEH: Aw, moet ik je gezelschap komen houden?
LOUIST91: Dat zou ik niet erg vinden hoor ;)
IMAGESDEH: Aw echt?
LOUIST91: Ja, je lijkt me echt heel aardig. Ik zou het wel leuk vinden om je te ontmoeten.
IMAGESDEH: Waar en wanneer?
LOUIST91: Je wilt het echt?
IMAGESDEH: Ja duh, je komt nu niet meer van me af xD
LOUIST91: Hoe lang gaat het duren voor jou om naar de club Project London te komen denk je?
IMAGESDEH: Wacht, je bent daar nu?!
LOUIST91: Eh ja?
IMAGESDEH: Blijf bij de bar.
Verbaasd keek Louis om zich heen. Zou H hier nu zijn? Ineens voelde ik een hand op mijn schouder. Ik draaide me om en keek in een paar ogen die me maar al te bekend voor kwamen. Snel schudde ik de hand van me af en liep ik weg. Ik rende snel de wc's in en stuurde Zayn een berichtje.
LOUIS Zayn?! Kom alsjeblieft zo snel mogelijk naar de wc's.
ZAYN: Wat is er aan de hand?
LOUIS: Hij is hier..
ZAYN: ?
ZAYN: Wacht, bedoel je wie ik denk dat je bedoelt?
LOUIS: Jup :(
ZAYN: Ik kom eraan. Blijf waar je bent.
Inmiddels stroomden de tranen over mijn wangen.
LOUIST91: Sorry H. Ik moet hier echt weg nu.
IMAGESDEH: Is er iets aan de hand?
LOUIST91: Ik leg het wel uit als ik thuis ben.
IMAGESDEH: Oké, stay safe x
Trillend haalde ik adem. Ik hoorde de deur van de wc's opengaan. Met mijn hart in mijn keel bleef ik stil staan. "Louis?" Opgelucht haalde ik adem, toen ik Zayns stem herkende. Ik opende snel de deur. "Hier zo."
Zayn liep snel naar me toe en sloeg zijn armen om me heen. "Gaat het?" Ik schudde mijn hoofd, terwijl tranen over mijn wangen stroomden. Terwijl Zayn zijn arm nog steeds stevig om me heen geslagen had, liepen we naar de uitgang.
Door mijn tranen kon ik amper zien waar ik liep. Het verbaasde me daarom ook niks, toen ik bijna tegen iemand aan liep. We liepen beiden snel door, hij alleen, ik met Zayn nog steeds aan mijn zijde. Ik keek snel over mijn schouder en zag nog net hoe de man een hand door zijn krullen haalde.
Zayn keek me even bezorgd aan. "Alles oké?" Ik haalde mijn schouders op. "Het gaat wel."
We liepen de club uit en liepen richting mijn huis. Zayn keek af en toe even bezorgd mijn kant op. Toen we bij mij thuis waren, gingen we snel naar binnen. Ik kleedde me snel om in een joggingbroek en een shirt, terwijl Zayn thee zette.
Toen ik me omgekleed had, ging ik op bed zitten. Alle beelden van vroeger kwamen terug. De beelden die ik verbannen had uit mijn gedachten. Trillend sloot ik mijn ogen, die gevuld waren met tranen.
JE LEEST
Picture In A Frame ~ L.S.
Fanfiction"Louis, hoe kom je aan die foto?" ~~~ Louis vond 4 jaar geleden een foto van een jongen. De jongen had altijd al iets bijzonders gehad, maar Louis had nooit verwacht dat de jongen heel zijn leven zou veranderen. Started: May 9th 2017 Finished: Novem...