Bölüm şarkısı: Pera - ağlaAda ile Melisa 'nın nerede olduklarını bulamıyorum. Çıldırmama ramak kalmıştı. Telefonlarını da açmıyorlardı. Ada ve Melisa babamın öz kızları. Ben öz değilim ama onları bir o kadar da öz kardeşim gibi görüyorum. Evde 5. turumu atarken koridorun başında Berzan gözüktü. Berzan Pederin sağ kolu, bizim de abimiz gibidir. Berzan'a kızların nerede olduğu hakkında soru sorduğumda olumsuz bir tepkiyle karşı karşıya kaldım.
''Bana Mehmet abiyi çağırırmısın? Spor odasına geçiyorum oraya gelsin. '' dedim çünkü Mehmet abi evin güvenliği ve kızlardan haberi olabilecek tek kişi.
Berzan kafasını olumlu bir şekilde sallayıp kapıda nöbet tutan Mehmet abinin yanına gitti. Mehmet abi gelene kadar kum torbası yumruklamak maksadıyla spor odasına geçtim.Üstüme rahat bir şeyler geçirdim çünkü vaktimi biraz da dövüş salonunda harcayacaktım. Çok geçmeden Mehmet abi odaya girdi.
'' Buyrun Efendim ''
Nefes nefese kalmıştım. Mehmet abiyi biraz beklettim. Nefesimi düzene sokmaya çalıştım ve kontrol ettiğimde;
'' Ada ve Melisa'nın nerede olduklarını biliyor musun? '' diye sordum.
'' En son iki saat önce çıktılar evden. ''
'' Nereye gittikleri hakkında bir şey söylediler mi? ''
'' Hayır hiçbir şey söylemediler. ''
Yüzüm düşmüştü. Uyandığımda onları bulamamak sinirlerimi bozmuştu. '' Tamam teşekkür ederim Mehmet abi. '' dedim. Mehmet abi gülümseyerek odadan çıktı.
Aşağıdan odama kadar yankılanan sesleri duyunca hemen son hızımla merdivenlerden aşağı indim. Ada ve Melisa eve gelmişlerdi. Ada'nın peşine düşecekken babamın çatık kaşlarıyla karşı karşıya geldim.
'' Ne yapıyorsunuz kızlar? ''
'' Hiiç... '' Ada'nın -i harfini uzatması karşısında yüzümü buruşturdum.
''Neler karıştırıyorsunuz siz? ''
Umarım babamın soracağı sorulara Ada ve Melisa'nın vereceği cevapları vardır. Etrafıma baktığımda Melisa'yı göremedim. Ada'yı çoktan bırakmış , kaçmıştı bile.
Ada paniklemişti ve kısık bir sesle ''hiçbir şey'' dedi. Aklı sıra beni kandırmayı düşünüyorlardı. Bir şeyler karıştırdıklarından emindim.
Üzerime ceket alıp evden dışarı çıkacakken Babam '' Nereye böyle? '' diye sordu.
''Ada ve Melisa sinirimi bozdu. Birilerinin yüzünü dağıtmam lazım. Tabi karşıma çıkabilecek birilerini bulabilirsem. '' diye cevap verdim.
Babam yarım ağız güldü ve '' iyi bakalım iyi şanslar. '' dedi.
Dövüş salonuna doğru yol aldım. Oraya vardığımda birkaç kişiye selam verdim. Ringe geçtiğimde hakeme kimse yok mu der gibi bir bakış attığımda olumsuz bir tepki aldım. Kimse yoktu. Sürekli böyle oluyordu. Sinir bozucu olmaya başlamıştı.
'' Ah hadi karşıma çıkacak kimse yok mu ? ''
'' Ben.. ''
Yüzünü seçemiyordum fakat kaslı olduğuna kalıbımı basabilirdim. Tüm salon sesin sahibine döndü ve bende dahildim. Uzun süredir kimse karşıma çıkmaya cesaret edememişti. Hakem yanıma geldi ve herkesin dikkatini toplamak için bir iki öksürdü.
'' Pekala o zaman 10 dakika sonra bir dövüşümüz var. Beyefendi adınız nedir? ''
'' Aras! Aras Güney
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Aşkına!
JugendliteraturSiz hiç nefret ede ede sevdiniz mi? Masal hayatının değişmesini, hayatında iğrenç bir rol alan insanları kabullenmesiyle boyun boyunadır. Yaşadığı zorluklara karşı gelerek kendini ne kadar güçlü göstermeye çalışsada asla affedemeyeceği bir adamı ka...