4. Bölüm

540 228 18
                                    




Bölüm şarkısı: Pera - Seni kaybettiğimde


- Uyaaan doğum günü kızıııı..

- Melisaa git başımdann..

- Bugün bir şeyler yapmalıyız.

Melisa'ya sinirlenmiştim fakat geri uyuyamadım hem Melisa'ya olan sinirimden hemde aklıma gelen o güzel şeyden dolayı

- Aklımda güzel bir şey var. Ada'yı çağır

Ada koşa koşa geldi. Birde bizi dinliyormuş.

- Bugün için çok iyi bir fikrim var

- Nedir ..

Gözlerimin içine bakarak ve gözlerini açarak söylemişti Ada bunu.

- Bu gece gidiyoruz

- Nereye?

Melisa bu olayı çakmıştı. Hiç sesini çıkarmıyordu.

- Gece klübüne

- Gece klübümü nereden çıktı şimdi bu ?

Ahhh çıkardı işte sesini bizim huysuz.. Sanırım Melisa'yı ikna etmem zor olacak. Yoksa Ada çoktan razı.

- Melisa doğum günüm için gitsek eğlensek ne olur ?

- Aynen Melisa. Bir gece klübe gitmekten kim ölmüş?

Melisa biraz yumuşamıştı. Ada onu ikna etmişti. O bu ortamlardan pek hoşlanmaz. Bunu da belli ediyor zaten. Bakın hoşlanan insan nasılda belli etti ama.

Bu gece için hazırlıklarımızı yapıyorduk. Kırmızı bir elbise seçmiştim. Daha dikkat edecek ama olsun. Eminim ki Aras'ta orada olacaktı. Melisa'yı da hazırladıktan sonra mekana gitmiştik. Ortalıklarda Aras yoktu.

- Masal lavaboya gidelim mi

-Hayır Melisa benim bir yere ayrılmamam lazım.

- Neden?

Bunların daha hiçbir şey haberi yoktu. Şu an anlatacak durum da değildi.

- Siz gidin ben buradayım.

Melisa Ada'yı da alıp gitmişti. Aras hala ortalıklarda yoktu. Ahh Arasahh

- Merhaba

- Merhaba ''

- Bu arada ben Burak. Yalnız mısın?

- Şuan evet.

Yanıma hafif sarışın bir çocuk yaklaşmıştı. Sevimliydi de.

- Sana katılabilir miyim peki?

- Burada durmaktan başka bir şey yaptığım yok ki.

- O halde bende burada durayım.

Gülerek söylemişti bunu. Komik değildi amaa....KapıdanAras girmişti.

Bizi gördü ve durdu. Bir süre baktı. Bende ona baktım ama hemen kafamı ondan çevirdim.

- Genellikle burada yalnız mı olursun?

- Ara sıra

Muhabbet ediyorduk öyle. O sırada biri gelip sessizce çocuğun kulağına fısıldadı. Çocuk '' bana müsade '' diyip gitmişti. Hey nereye diyemedim tabi. Kaçırmıştım elimden onu. Aras hakkında bir şeyler öğrenebilirdim belkide. Aras gözlerini dikmiş bakıyordu . Bu kesin onun işiydi bilirim ben.. Aras'ın yanına gitmiştim.

- Neden hala buradasın ?

- Yanımdaki çocuğun gitmesinde senin işin var biliyorum.

Bundan emindim yani. Sinirlenmiştim de.

- İstemedim.

Ooo beyefendi ye bak birde istememiş. Hemen konuşmayı keseceğim öyle mi?

-Benim gördüğümü sizde görüyor musunuz? Aras bey bir kez birlikte olduğu kızla ikinci kez birlikte

Aras sinirlenince çocuğun üstüne atladı tabi . Geçen Aras bey bana hesap sorarken bir toplu tayfa gelmişti. İşte tam da onlar gelmişti ve ortalığı karıştırıyorlardı. Bu seferde tam benAras'a hesap soracakken. Yapılır mı bu?

Aras'ı durduramıyorlardı. Bende öyle izlemekle geçinemezdim. Aras'ı durdurmaya çalışıyordum.

- BenAras'ın arkadaşıyım. Benimle gel.

- Sen kimsin? Nereye...

- Burada durmaman lazım. O yüzden Aras yanıma almamı söyledi. Hadi söylenme.. ''

Ama ama Ada ve Melisa onları unutmuştum. Geri dönmeliydim. Nereye gidiyorduuk. Aras beni başkasına emanet edeceğine kavga etmeyi durdursaydı ya. Mekanın tam arka sokağına girmiştik.

- Neden buraya geldik?

- Çok saf ve güzelsin .

- Ne diyorsun be

- Kızmmaa hemeenn..

Çocuğun amacı belliydi, beni kandırmıştı. Bana bir , iki adım derken yaklaşmıştı. Kaçmaya çalıştım ama olmadı.

- Aras diye bağırmıştım.

O çığlığın ardından Burak gelmişti. Beni çocuğun elinden kurtarmıştı ve tam teşekkürlerimi ona iletirken Ada Melisa ve Aras

( Aras'ın adını niye uzatıyorum bilmiyorum :D)

- Nerdesin kızım ya çok merak ettik.

O sıra Burak yüzüme bakmıştı.

- Buradayım işte Melisa.

- Hadi gideliimm.

Ada ve Melisa sinirli sinirli kolumdan çekip götürdüler.

Bir bölümün daha sonuna geldikk.. Bir sonraki bölümde görüşeceğiz. Desteklerinizi bekliyorum :)

Siyah Aşkına!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin