'' Masal? İyi misin kızım? ''
Olduğum yerde irkildim. Gözlerimi kocaman açıp her ne kadar garip bir ses çıkararak kendime gelsem de sonunda evde olmanın mutluluğunu yaşıyordum. Babam karşımda dün gece olanların açıklamasını bekliyordu. Uzunca gözlerimin içine bakarak doğruları söylememi istiyordu. Doğruları söyleyemezdim çünkü beni bu duruma Baturay getirdi. Eğer bunu söylersem Baturay babamın gözünde kötü biri olacak. Bu yüzden Baturay'ı hiçbir şekilde kullanamayacaktım. Evet utanç verici. Biliyorum ama insan bazen sevdiği için her şeyi yapar. Bilmeden, farkında olmadan. Sonra farkında olur fakat her şey çok geçtir. Çoktan alışmışsındır. İşte tam olarak bu durumdayım.
'' Ne oldu? ''
Kedi yavrusu gibi babamı kızdırmadan, yumuşatmaya çalışarak sordum bu soruyu. Kaşlarını çattı. Haklıydıda. Haberi olmadan dağıtmıştım kendimi. Geçmiştim kendimden.
'' Dün geceki halin neydi? ''
Dün gece ne olduğu hakkında hiç bir şey hatırlamıyorum. Baya sarhoş olmuştum ben. Sustum. Hiç bir şey söyleyemeyince babam ardından sordu. '' Dün gece kiminle beraberdin? ''
Baturay'la beraber olmamdan haberi yoktu. İşte bu güzel. Kafamı eğerek söyledim bunu. Ona daha fazla yalan söylemeye gönlüm el vermiyordu.
'' Arkadaşlarımla '' dedim. Babam hiçbir şey söylemeden odadan çıktı. Ada içeri girdiğinde babamı kontrol etti. Kimsenin duyamayacağı bir ses tonunda '' Dün gece ne oldu sana? '' diye sordu.
'' Hiçbir şey hatırlamıyorum Ada. '' dedim. Ada ellerimden tutarak '' O seni bu hale nasıl getirebiliyor? Nasıl yapabiliyor bunu? '' dedi.
'' O bir şey yapmadı. Kendim yaptım. Buket'e sinirlendim. '' dediğimde Ada ağzını açarak '' Vay canına arkadaş Buket'te mi oradaydı? Peki Aras ne yaptı bu durumda? '' dediğinde '' Bilmiyorum. Aras'ın bu durumdan haberi olsun istemiyorum. '' dedim.
'' Dur bir dakika. Aras yanına değil miydi? Baturay bize Aras'la beraber olduğunuzu söyledi. Berzan'da bunu duyunca sinirlendi. Babanla konuşacağını söyledi. ''
Ada'nın bu dediklerini aklım almıyordu. Gerçeği öğrenip bir an önce Berzan'ı durdurmam gerekiyordu. '' Sen bunu bana baştan anlatsana bakiyim. '' dediğimde Ada sessizce anlatmaya başladı.
'' Dün kapı çaldı. Kapıyı ben açtım ve karşımda Baturay'ı buldum. Baturay senin sarhoş olup arabada yattığını söyledi. Melisa'yıda çağırıp seni odana götürdük. Tam götürecekken Berzan gördü bizi. Baturay Berzan'a Aras'la olduğunu söyledi. Berzan'da tabi sinirlendi. Babana anlatacağını ve ileri gittiğini söyledi. Büyük ihtimalle anlatmıştır diye umuyorum. ''
Ada'nın bu anlattıklarının karşısında donup kalmıştım. Bu durumun böyle bilinmesine izin veremezdim.
Ada ile birlikte aşağı indiğimde Berzan'la karşılaştık. '' Konuşabilir miyiz? '' diye sorduğumda bana '' İyi misin ? '' diye sordu. Okula gitmek için arabaya bindiğimizde ona '' Ben dün gece Aras'la birlikte değildim. Baturay vardı yanımda. '' dedim. Berzan bana dönerek '' Seni bu hale getirmesine neden izin verdin? '' diye sordu. '' Kendim geldim bu hale . Kimse getirmedi. '' diye bağırdım. Okulun önüne geldiğimizde hiçbir şey söylemeden arabadan indim. Sınıfa girdiğimde Baturay'ın kolundan tutarak '' Neden yalan söyledin? '' diye bağırdım. Aras yanıma yaklaşıp '' Ne oldu? '' diye sordu. Buket '' Masal arkadaşımız dün gece Baturay'la biraz ortalığı dağıttılarda. '' dediğinde Aras gözlerimin içine baktı. Baturay '' Bunu daha sonra konuşuruz. '' dediğinde Aras Baturay'a saldırdı. Hiç beklemedik bir haraket değildi.
Aras'ı dışarı çıkarıp biraz sakinleştirdim. '' Ne diyo bu ya. '' diye bağırdı. ''Tamam sakin ol.'' diye sakinleştirmeye devam ediyordum. '' Ortalığı dağıtma falan yok. Buket'in abartıları işte. '' dediğimde Aras'ı sakinleştirmeyi başarmıştım.
'' Gidelim '' dedi gözlerimin içine bakarak. '' Tamam gidelim'' dediğimde Aras kahkaha attı. Gözlerimi devirip ona baktığımda kahkaha atmayı bırakıp bana '' Ciddiyim. Gidelim buradan. Bir kaç gün terk edelim buraları. '' dedi. Bunun üstüne bir kahkahada ben attım. '' Sen delirmişsin. '' dediğimde Aras bana yaklaşarak fısıldadı kulağıma '' Seni korumaya çalışıyorum. '' dedi.
Kafamı kaldırdım. O kısılan gözlerine baktığımda karar verdim. Aras'la gitmeyi kabul edecektim. Nasıl olacak bilmiyorum ama bu gözlere bakıpta '' Hayr '' diyemem hiçbir zaman.
Okul çıkışı kızları yanıma toplayarak anlattım durumu. Umarım halimden anlarlar düşüncesi içerisindeydim ama biri '' Olmaz '' diğeride '' Hayatta olmaz '' dedi.
Ada başladı söylenmeye '' Yani o kadar şeye tamam dedik ama buna kesinlikle hayır Masal. Daha başına ne işler açacaksın kızım sen? Biz bu konuda yandaşın olamayız. Sende bu fikrinden vazgeç. O seni korumak istediği gibi de seni ateşe atıyor. Sen bunun farkında değilsin. ''
'' Kendi hayatımı ben seçtim Ada. Aras beni uyardı. İnsanlar beni uyardı. Aras'ın hayatına karışırsam bana zarar gelebilir diye. İnanmadım, dinlemedim ama inat yaptım. Tanıdım Aras'ı şimdi beni koruması için bunu yapmam lazım. '' dedim. Umarım kalbini kırmadan anlatabilmişimdir.
'' Biliyorum. İzin vermeyecektin. Bu yüzden oraya gitmek çok istediğim için böyle bir şey yapıyorum. Bana asla zarar gelmeyecek merak etme. Seni hep arayacağım. Sadece iki günlüğüne gidiyorum. Beni merak etme olur mu? Ben asla kötü bir şey yapmam. Arkadaşlarımla geziye gidiyorum. Aklın bende kalmasın. ''
İnsanın babası üvey olunca işte bir korkusu olmuyor. Üzerine düştüklerinde şımarıyorsun. İşte tam olarak bende öyleyim.
Sırt çantama bir kaç eşya alıp çıktım evden. Aras'a mesaj attığımda Aras beni arayarak bana geri döndü.
'' Okulun oraya gidiyorum. Oraya gel. '' diyip telefonu kapattı.
Okulun oraya gittiğimde Aras'ı bekledim. İçimde ki mutluluğu ne ben size anlatabilirdim, ne de siz anlayabilirdiniz. Yanıma Baturay gelip '' Kimi bekliyorsun? '' diye sordu. Her ne kadar '' Sanane '' deyip terslesemde bu çocuk peşimi bırakmıyordu. '' Kimi beklediğini tahmin edebiliyorum. '' dedi. Gülümseyerek '' Ne güzel işte. Neden soruyorsun o zaman? '' dedim.
Telefonumun titrediğini hissettiğimde hızlı bir şekilde telefonu elime aldım. Aras arıyordu. Telefonu açar açmaz '' Aras okulun ordan hemen uzaklaş. Sizin eve doğru geri gel oralardayım. '' diyerek suratıma kapattı tekrar. Hiçbir şey anlamamıştım. Neden öyle dedi diye düşünürken bana saldıran çocuk ve yanında bir kaç arkadaşını gördüm. Onlarda beni fark etmişti. Sanırım Aras'ın neden öyle söylediğini anlamıştım.
Baturay '' Gideceğin yere bırakayım seni. '' dediğinde '' iyi olur '' diyerek arabaya bindim. Telefonum çaldığında tekrar hızlıca telefonu açtım. '' Baturay oradaydı. Ona rastladın mı? Bu yüzden sana oradan uzaklaşmanı söyledim. '' dediğinde Baturay telefonu elimden çekip Aras'ın suratına kapattı. Lanet olsun!
Korkarak yaşıyorsanız yalnızca hayatı seyredersiniz. '' Friedrich Nietzsche ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Aşkına!
Dla nastolatkówSiz hiç nefret ede ede sevdiniz mi? Masal hayatının değişmesini, hayatında iğrenç bir rol alan insanları kabullenmesiyle boyun boyunadır. Yaşadığı zorluklara karşı gelerek kendini ne kadar güçlü göstermeye çalışsada asla affedemeyeceği bir adamı ka...