14. Bölüm

104 14 0
                                    


Bölüm şarkısı: Deeperise - Raf ft. jabbar

Hafif esen o rüzgar güneşi bastırıyor, ben ise hala o görüntüyü hafızamdan silmeye çalışıyorum.

'' Sen baya üzülmüşsün ya ''

Baturay gelmişti yanıma. Ona kaşlarımı çatarak üzülmediğimi söyledim. İnkar etmeye çalışmıştım ama gerçekleri saklıyamıyordum işte. Düşüyordu yüzüm. Zaten ne kadar saklamaya çalışsam bile kendim kurtulamıyordum bu gördüğümden.

'' Masal ''

Yanlış duymamıştım hafif kısık bir ses tonuydu. Kafamı kaldırdığımda bu ses tonunun Aras'a ait olduğunu gördüm. Baturay'ın yüzüne baktığımda sinirleri bozulmuştu. Kafasını salladı. Ayağa kalktığımda Aras '' Konuşalım '' dedi fakat bu ses tonu bir öncekiyle aynı değildi.

Baturay gittiğinde Aras'la baş başa kaldık. Yüzüne bile bakamıyordum.

'' Erken dönmüşsün '' dedi. Aslında şuan tek istediğim Aras'a bir tokat atmak. Üstüne ağzıma geleni saymaktı.

'' Evet '' demiştim. Fark ettiğim bir şey vardı. Aras sinirliydi çünkü cevabımın arkasından hızlıca sert bir şekilde neden diye cevap verdi. Bağırdı desem daha iyi olurdu. Benim ona sert davranmam gerekirken onun bana davranması garip.

'' Baturayla dönmüşsün hemde '' dediğinde anladım ki bu sebeple sinirli olduğuna.

'' Neden bu kadar kurcalıyorsun Aras? Ben merak ediyor muyum Buket 'le neden uyuduğunu. '' dedim ve çekip gittim.

Eşyalarımı da alıp okuldan çıkacaktım. Giderken önümü Baturay kesti '' Nereye böyle? '' hiç açıklama yapmaya gelmezdi. Eve gittiğimi söyleyip hemen hızlıca okuldan çıktım. Baturay 'da benim peşimden geliyordu.

'' Bekle bari ben götüreyim. ''

Baturay'ın arabasına atladım ve hemen eve gittik. Eve gittiğimde kapıda babamla karşılaştık. Talihsiz bir karşılaşma oldu çünkü Baturay'ı görüp içeri davet etti.

'' Bugün güzel bir akşam yemeği yiyelim hep beraber. '' dedi. Kurtuluşum yoktu. Akşama kadar güzel bir şekilde sohbet ettiler. Bende onları izledim.

Ada ve Melisa geldi ve onlarda bu görüntüyü gördü.

Ada gülerek '' Sizinle bende akşam yemeği yemek isterdim fakat çok özel bir randevum var. '' diyerek odasına kapandı.

Melisa'nın bile bundan haberi yoktu. Yüzüme bakarak '' Neyden bahsediyor bu? '' diye sordu.

'' Acaba bu sefer kiminle? '' dediğimde Ada geri gelerek '' Aşk olsun Masal görende diyecek her gün başka bir çocukla randevum oluyor . Tabiki de Burak'la . ''

Ada gerçekten Burak'tan hoşlanmıştı. Onun adına sevinmiştim fakat Baturay ve babamın birlikte olduklarını gördüğüm andan sonra tekrar sinirlenmeye başlıyordum.

Akşam yemeği yedikten sonra babam '' Geziye sen rica ettiğin için izin verdim. '' dedi.

Baturay gözlerimin içine bakarak '' Evet bana her zaman güvenebilirsiniz. Hiç bir zaman Masal' a zarar gelmesini istemem. Tam tersi ona zarar vermeye çalışanları Masal' dan uzak tutmaya çalışırım. '' diyerek babama kendini daha çok sevdirmeye çalışıyordu. Bana zarar verecek kişinin de Aras olduğunu düşünüyordu. Aras bana zarar gelmesini istemiyor , beni korumaya çalışıyorken Baturay ne diye Aras'ın bana zarar vereceğini düşünüyor ki?

'' Baturay seninle biz biraz konuşalım mı? '' dedim ve Baturay'ı alıp bahçeye geçtim.

'' Beni Aras'tan korumaya çalışıyorsun değil mi? '' diye sordum.

Siyah Aşkına!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin