Bölüm şarkısı: Pera - Bul beni kaybolmuşum'' Yine başladık ya. Melisa kalk hadi ''
'' İlk beni uyandıracağına Masal'ı uyandırsana! ''
'' Masal uyan! ''
Bugün okulun ilk günü. Üniversite hayatımın ilk günü desem daha doğru olur. Ada, Melisa ve ben aynı üniversitedeyiz. Her zaman onlarla aynı okulda olmayı istemişimdir ve sonunda oda oldu.
'' Masal okula geç kalacağız. ''
Saate baktığımda okul saatine daha çok vardı. Ada'nın bizi bu saatte neden uyandırdığını hala anlamamıştım.
'' Ada bizi neden bu saatte uyandırdın acaba? '' diye sordu Melisa uykulu gözlerle.
'' Kızım şu tipinize bakın biraz erken kalkında kendinizi düzeltin yoksa sizi üniversitenin kapısından içeri sokmazlar söylüyüm. ''
Melisa bana ben Melisa'ya bakıyordum. '' Ne varmış tipimizde? '' dedim.
Ada ''Hadi hadi kalkın ya harakete geçin. '' dedi ve kolumdan tutarak beni sonunda yataktan çıkarabilmişti.
Babam '' Doğum günün nasıldı bakalım? '' diye sordu. İyi diyebilmiştim fakat iyi değildi. Benim yaptığım planlarım hiç işe yaramıyordu. Henüz Aras için hiçbir şey öğrenememiştim.
'' Çok güzeldi çok eğlendik dimi Masal ? '' diye sordu Ada.
'' Ya çok eğlendim. '' dedim tebessüm ederek. Berzan suratıma bakıp kekeleyerek '' Ben sizi bekliyorum '' dedi.
Kahvaltıyı bitirip Berzan'ın yanına gittik. Sırtımda eşek ölüsü ağırlığında bir çanta vardı.
'' Masal sırt çantası taşıyarak kendine yük ediyorsun. '' dedi Ada. Bu kız beni çıldırtacaktı.
'' İçinde spor kıyafetlerim var Adacım. '' dedim.
'' Aras ''
'' Ada inan ki şuan hiç dünkü meseleyi anlatamam. Aras olayını daha sonra anlatırım olur mu? '' dedim. Bu kız meraktan ölebilirdi fakat şuan hiç sırası değildi.
Ada '' Masalcım Aras diyorum burada diyorum. '' dediğinde Aras'ı daha yeni fark etmiştim. Kapının önünde duruyordu.
'' Ne işi var onun burada? '' diye sordum sessizce. Ada '' Dün gece biz söylemiş olabiliriz. '' dediğinde sinirden ne yapacağımı bilmiyordum.
Aras'a doğru yaklaştım. Yaklaştığımda '' Seni almaya geldim. '' dedi. Aras'ın bu emir verici cümlelerinden ve sert konuşmalarından sıkılmıştım artık.
'' Neden emir veriyorsun sen bana? Gelmiyorum '' demiştim. Aras sinirlenmişti. Bir kaç saniye bir şey söylemeden kaldı öyle. Geleceksin diyip kolumdan sıkıca tuttu. Berzan karşımızdaydı ve sorun çıkabilirdi. Üstüne babam gelebilirdi birde beni Aras için sorguya çekmesini istemiyordum.
'' Tamam gelicem ama şuan değil nereye gideceksek söyle ben gelirim. '' dediğimde Berzana dönüp baktı. O da anladı Berzan için sorun olacağını. Bu durumun Aras için sorun olacağını düşünmüyorum ama kabul etmişti. Dün gece ki mekanın önüne gelmemi istemişti. Aras beyin birde sıkı tembihi var '' Sakın mekanın içine ben gelmeden girme '' diye. Aras'ı orada bırakıp arabaya bindim. Okula gidip mekana geri dönecektim. Okula gitmeyecektim diyebilirim.
Ada '' Ee neden gelmiş? '' diye sordu. Berzan olduğu için söyleyemezdim kaş göz işaretleriyle anlatmaya çalıştım fakat onuda anlamadılar. Bunu onlara okula gidince söyleyecektim. Pek hoş karşılamazlardı ama gitmeliydim.
Berzan '' Babana daha ne kadar yalan söyleyeceksin Masal? '' diye sordu. Gözlerinin içine bakarak kafamı aşağı eğdim. İşte buna söyleyecek bir şeyim yoktu.
Okula geldiğimizde Berzan'nın gitmesini bekledim gitmek için.
Kızlara '' Aras'ın yanına gitmem lazım olanları size anlatırım. '' dedim.
Melisa her ne kadar istemese de Ada onu ikna etmişti. Melisa elini omzuma koyarak '' O çocuktan sana zarar geliyor. '' dedi. Bu sefer zarar gelmesine izin vermeyeceğim.
Ada '' Hayır Melisa. Aras Melisa'dan hoşlanıyor. Ben hissediyorum. '' dedi gülümseyerek.
'' Hadi ben kaçtım '' dedim ve gittim mekanın önüne. Aras'ta beni bekliyordu.
'' Çok beklettim mi? '' diye sorduğumda cevap vermedi.
'' Benimle gel '' diyerek yürümeye başladı. Aras çok hızlı yürüyordu. Sinirliydi fakat nedeni neydi bilmiyordum.
'' Nereye gidiyoruz? '' diye sorduğumda yine cevap alamadım. Aras hızlı hızlı yürümeye devam ediyordu. Mekanın arka sokağına gittiğimizde Burak, dün gece beni kandıran çocuk ve birkaç kişi daha vardı. Çocuğun elini kolunu bağlamışlardı. Direk Burak'ın yanına gittim '' Ne oluyor burada? '' diye sordum. '' Sadece izle '' diyerek dünkü çocuğun yanına gitti.
Burak diğerleriyle birlikte çocuğu dövmeye başladı. Aras sadece durmuş izliyordu.
'' Aras ne oluyor burada? '' diye sorduğumda Aras'tan hala bir ses yoktu. Çocuk ölecek gibiydi. Can çekişiyordu karşımda.
'' Aras çocuğu öldürecekler! '' diye bağırdığımda çocuğun yanına gitti. Bu sefer sadece Aras dövmeye başladı. Daha fazla dövemezdi yoksa çocuk ölecekti ve umrunda değildi.
Aras'ın kolundan tutarak '' Aras yeter! '' diye bağırdım. Burak yanıma gelip '' Masal engel olma! Aras böyle şeylere alışık.'' dedi. Aras'ın her yeri kan içindeydi. Onu çocuğun yanından yaklaştırarak '' Yeterdi bu kadar tamam mı!' dedim. Bir şey demeden çekip gitti. Bunun için getirmişti beni buraya. Dünün hesabını sormuşlardı . Hak etmişti ama bunu yanımda yapmamaları lazımdı. Ne oldu bana? Aras' ın dediği gibi olduğumdan daha güçlü olmam lazım.
Okula Ada ve Melisa'nın yanına gittiğimde Aras'ın bu yaptıklarını anlattım. Onlara henüz söyleyemediklerimi de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Aşkına!
Teen FictionSiz hiç nefret ede ede sevdiniz mi? Masal hayatının değişmesini, hayatında iğrenç bir rol alan insanları kabullenmesiyle boyun boyunadır. Yaşadığı zorluklara karşı gelerek kendini ne kadar güçlü göstermeye çalışsada asla affedemeyeceği bir adamı ka...