Babanın işleri dolayısıyla korede bir lisede okuyacaksın. Annen seni uyandırmıştır. Sende okul formalarını giyersin fakat eteğin dizinin biraz üstündedir. Baban seni okula bırakmak için arabadadır. Çantanı alıp evden çıkıyorsun ve arabaya biniyorsun. Okulun önüne geldiğinde babana sarılıp arabadan inersin. Okula doğru yürümeye başlarsın. Kulağında ise kulaklık vardır. Sınıfa gelirsin ve sınıf boştur. Dinlediğin şarkı içinde dans etme duygusu verdiği için bir an gaza gelirsin dans etmeye başlarsın.(Astro:cat's eye) Sonra arkanda birine çarptığını farkedersin. Kafanı kaldırdığında kumral saçlı taş gibi bir çocuğa çarptığını farkedip toparlanırsın. "Ne güzel dans ediyordun."der ve güler. Sen ise utanıp suratını öne eğersin. Elini uzatır "Benim adım Min yoongi. Ama Suga derler. İstersen Suga diyebilirsin." Ve sende elini uzatırsın. "Benim adım. (Adınız). Ve tanıştığıma sevindim."
1 ay sonra
Suga ile çok yakın arkadaşsınızdır. Fakat sen Suga'dan hoşlanıyorsundur. Bunu sadece sen ve sınıftaki en yakın arkadaşın Jennie biliyordur. Uykunun ortasında Jennie nin seni dürtmesiyle uyanırsın. "Ben dışarı çıkıyorum geliyor musun?"diye sorar. "Evet. Olabilir dolabımda almam gereken bir şey var zaten."dersin ve sınıftan çıkarsınız. "Ben seni dışarda bekliyorum(Adınız)." Sen kafanı tamam anlamında sallarsın. Dolabının olduğu yöne yürümeye başlarsın. Ve dolabının kapağını tam açacekken biri eliyle dolabı kapatır. Sen arkanı dönüp kafanı kaldırdığında bunun Suga olduğunu görürsün. "Suga napıyorsun sen?"dersin. Suga ise sırıtarak "Beni sevdiğini biliyorum (Adınız)." Sen şaşırmış bir şekilde "Ne nerden biliyorsun. Kim uyduruyor bunları. Yok öyle birşey."diyorsun. "Defterini okudum."demesiyle sinirlenirsin. "Benim defterimi ne hakla karıştırırsın."dersin. Pic smile atarak "Şuan konumuz bu değil. Konu senin beni sevmen ve benimde seni sevmem."der. Sen o sinirle "Senin var-." Suga'nın dediği cümleyle duraksarsın. "Sende benimi seviyorsun yani doğru mu duydum?" Evet anlamında kafasını sallar ve sen sevinçten dolan gözlerinle ona sarılırsın.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Umarim seversiniz.😚😚😚
İlk hayal et kitabım olduğu için kötü olmuş olabilir umrumda değil😏😏
Vote ve yorum yapın loo😉😉😉