Okulun dans seçmeleri vardı. Ve sen seçmelere katılmıştın. Eğer seçilirsen okulunu temsil etmek için diğer okullar ile yarışacaktın. Seçmelere herkes istediği dansı yapıyordu. Sen bale yapacaktın. Çünkü küçükken hep balerin olmak istemiştin fakat ailen izin vermiyordu. Bu seçmelere onlardan gizli katıldın. 1 haftalık provası sonra sahneye çıkıp dansını yaptın. Şimdi ise sonuçlar açıklanacaktır. Sen kantine gidip içecek aldın. İçerken arkadaşın gelip sonuçların açıklandığını söyledi. Sen gidip tabloya baktın. Sen kazanmıştın. Fakat dansın iki kişilik olduğunu bilmiyordun. Sen diğeri kim diye baktın. Bu sevdiğin çocuk Jungkook'tu. Sen birşey belli etmeden çantanı alıp eve gittin. Odana geçip hunharca dans etmeye başladın. Sevdiğin çocuk ile dans edecektin. Moralini artık kimse bozamaz artık hayırlı olsun 👏👏👏👏 sjssjsjssjss. Yarın okula geldin. Ve hemen dans öğretmeninin yanıma gittin. "(Adınız) bugünden itibaren provaları başlıyoruz. Kıyafetleri ben ayarlayacağım. Unutma 1 hafta süremiz var bu yüzden sıkı çalışmalıyız."dedi. Sen tiyatro salonuna indin ve dansı izlemeye başladın. Dans çok güzeldi ve sen o kadar daldın ki arkandan birinin bağırmasıyla irkildin. Bu ses en sevdiğin sesti. Arkana döndün ve Jungkook'u gördün. Çantasında birşey arıyordu ve tabi sende gülümsüyordun. Sana döndüğünde sen hemen gülümsemeyi bıraktın. "(Adınız)istersen provaları şimdi başlayalım."dedi. Sende "Olur tabikide."dedin. Dans hareketlerini tam bilmediğin için bazı yerlerde şaşırıyorsun. Dönmen gereken bir kısım vardı. Sen dönmeye başladın. Bir anda sendeleyince kendini Jungkook'un üstünde buldun. Gözlerini kocaman açmış ona bakıyordun. O da en az senin kadar şaşkın görünüyordu. Sen hemen ayağa kalktın. "Şey üzgünüm ben tam bilmediğim için. Yani özür dilerim."dedin. Bu haline ufak bir kahkaha attı. "Sorun değil."dedi. Dans öğretmeniniz geldi. "Sanırım siz önceden başladınız."dedi. Siz tekrar dans etmeye başladınız. Bir kısımda Jungkook ile göz göze gelmistiniz. Sen hemen gözlerini başka tarafa çevirdin. Ve ellerinizin birleştiği kısım geldi. Sen çok heyecanlıydın. Yavaş birbirinize yaklaşıp ve birbirinizin elini tuttunuz.
▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪□▪
Nasıl olmuş sevdiniz mi? Vote ve yorum😚😚😚😚😚 part 2'de gelcek.