Eun woo

1.1K 48 10
                                    

Arkadaşın ile kore'ye transfer öğrenci olarak geldin. Ve Astro'yu çok seviyordunuz. Senin bias'ın Eun woo'du. Arkadaşının biası ise San ha'dı. Ve Astro'nun konseri'ne gitmek için iş arıyordunuz. Bir gün yine iş ilanlarına bakarken ara sokağın içinde yaşlı bir adamı soymaya çalışan 2 adam gördünüz. 1 yıl dövüş eğitimi aldığınız için 2 adama saldırdınız. Arkadaşın adam'ın erkekliğine tekme attı ve adam yere yığıldı. Sen ise diğer adamın üstüne çıktın ve adamı yumruklamaya başladın. Sonra yere düşen yaşlı adamı ayağa kaldırdınız. Yaşlı adam size teşekkür etti. Siz giderken adam arkanızdan size seslendi ve siz adama döndünüz. "Kızlar ben size teşekkür ederim. Siz olmasaydınız beni soyacaklardı. Sizin için yapabileceğim bir şey var mı?" Sen düşünürsün sonra ise ihtiyacınız olduğu aklına gelir. "Aslında bizim bir işe ihtiyacımız var. Sadece 12 Nisan gününe kadar geçici bir iş." Adam düşünür "Temizlik işi olur mu?" "Ne olursa yaparız."dedin. Adam size adres uzattı. "Bu adres Astro grubunun yurdu. Orayı temizleyeceksiniz. Saat 05:00'e kadar çalışacaksınız. Üyeler yurtta olmayacaktır. Size kapıyı yaşlı bir kadın açacak ve napacağınızı gösterecek."dedi. Siz teşekkür edip oradan uzaklaştınız. Eve geldiğinizde zafer dansı yapıyordunuz. Sabah olduğunda erkenden kalkıp arkadaşını uyandırdın ve turda temizlik için gittiniz. Yaşlı adamın dediği gibi yaşlı bir kadın kapıyı açıp size herşeyi anlatmış ve gitmişti. Şu temizlik yapıyordunuz. Arkadaşın koltuktaki yastığa sarılıp "Yhaa San ha bu yastığa kafasını koymuştur dimi yaaa"dedi. Sen şaşırmadın çünkü hep böyle maldı. "Off (arkadaşının adı) hadi kalk." "Off (Adınız)." Kalktın ve temizlik yapmaya başladınız ve işiniz bitmiş hazırlanırken üyeler geldi. Siz şok tabi. Arkadaşın hemen onların yanına gidip selfie çekinmeye başladı. Sen tabi hala şoktasın sonra sende gidip çektiriyorsun. Eun woo biasın olduğu için onunla ayrı cekiniyorsun. Ve sana dönüp "Seninle tekrar görüşmek isterim."diyor ve numarasını veriyor.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Saçma ve kötü olmuştu belki ama olsundu. Hayal et sonuçta dimi😏😏😏😏
Değerimi bilin looo😛😛😛
Vote ve yorum please😍😍😍😍

Bts ve Astro ile mütüşlü hayaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin