Okulda herkesin ezdiği bir kızsındır.Sadece bir arkadaşın vardır. O da seninle birlikte Türkiye'den gelmiştir. Sevdiğin çocuk ise okulun eğlenceli ve havalı çocuğu San ha'dır. Okula geldiğin ilk günden beri seviyorsundur. Bunu sadece arkadaşına söyledin. Ne zaman görseniz veya önünüzden geçse öküz gibi koluna vururdu.(klasik Knk itemi) Bir gün merdivenin orada duruyordu. Sen ise onu görmenle gizlice ona bakmaya çalışıyordun. Sonra birinin bağırarak sana doğru koştuğunu gördün. "Dikkat et!"diye bağırdın. Sonra hemen sana çarpmaması için aceleyle San ha'nın durduğu yere doğru giderken koşan çocuk sana sertçe çarpmıştı. Sen ise San ha'nın üstüne düştün. Herkes size bakıyordu. Sen ise çok utanmıştın. Hemen ayağa kalktın ve sınıfa koştun. Kapüşonunu kafana çektin. Ve sıraya oturup kafanı sıraya koydun. Ertesi gün yine ve mecburen okula gidecektin. Yine kapüşonunu kafana çektin kulaklığını takip kafanı öne eğdin. Herkes sana bakıyordu. Sonra bir grup kızın önünden geçerken duydukların seni iyice sinirlendirmişti. Kızlar "San ha bu eziklemi sevgili yhaa."demişlerdi. Sen sinirlenip kızlara döndün ve tam ağzını açtığın sıra San ha yanına gelmişti. "Evet sevgiliyiz sorun mu var?"demişti. Sen şaşkın bir şekilde San ha'ya baktın. O ise sana göz kırpmıştı. "Hayır sorun yok."diyip gitmişlerdi. Senin hoşuna gitmişti aslında. Sonra seni kolundan tutup bir sınıfa çekmişti. Sana yaklaşıp "(Adınız)ben seni gerçekten seviyorum. Ama bunu sana söyleyemedim."dedi. Sen ise gülüp onu yanağından öptün. "Bende seni seviyorum."
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Voaah güzel oldu bence. Neyse benim değil sizin beğenmeniz önemli gencolar Vote ve yorum unutmayın loo😍😍😚😚