Sevgilin Mj ile evde oturuyorsunuz. Fakat çok sıkılmışsınızdır. Mj ayağa kalkar ve "Tatlım m çok sıkıldım hadi bisiklet sürmeye gidelim."der. Fakat sen utanıp "Şey aşkım bisiklet sürmesek mi?"dersin. "Niyeki? Ayrıca sen niye utandın? Yoksa bisiklet surmeyi bilmiyor musun?"der. Sen kafanı evet anlamında sallarsın. Sırıtır ve sen sinirlenip ona yastık fırlatırsın. "Yhaa çok mu komik. Belki küçükken bir travma geçirdim nerden biliyorsun."dersin. "Tamam tamam. Bak ne diyeceğim. Ben sana öğretirim."der. Başta ne kadar ısrar etsende sonunda ikna oldun. Kot bir capri pantolon ve beyaz bir gömlek giyip saçını açtın. Büyük bir parka geldiniz ve bisiklete bindin. "Mj beni bırakma. Sana güveniyorum lütfen."dersin. Mj gülümser "Saçmalama seni asla bırakmam. En azından alışana kadar."der ve göz kırpar. Bisikleti sürerken Mj seni belinden tutuyordur. Şuan sadece kısa mesafeli sürüşler yapıyordunuz. Fakat sürerken Mj'in ayağı takılmıştır ve düşmüştür. Sen o kadar kendini verdin ki sürmeye farketmedin. Fakat Mj senin düşmeden korktuğu için ayağa kalkıp yanına gelecekti ki çok iyi sürdüğünü gördü. Seni izlemeye başladı. Sen ayaklarınla bisikleti durdurdun. Ve arkanı döndüğünde Mj'in yerde olduğunu gördün. Hemn yanına koşarak gittin. "Aşkım iyi misin?"dedin. "Iyiyim sadece düştüm sorun yok. Yalnız bisikleti çok iyi sürdün."dedi. Sen gülümsedin. Ayağa kalkmasına yardım ettin ve o da bisikletini alıp yanına geldi. Tüm gün parkta bisiklet sürdünüz. Yorulup kendinizi çimlere attınız. Bulutlara bakıyordunuz. Sonra sen pamuk şekerci gördün. Ve ayağa kalktın. Mj'i kolundan cekistiriyordun. Sonra kaldırmaya ikna ettin ve pamuk şeker alıp yemeye başladınız. Senin dudağında pamuk şeker vardı. "Ahh tatlım dudağında pamuk şeker var onu temizlemeliyiz."der ve seni öper.
Genjler ablanız küçükken yaşadığı talihsiz bir olaydan dolayı bisiklet surmeyi bilmiyor sjsjdjdjdjjdjj. Umarım seversiniz Vote ve yorum please😚😚😚😚