Rocky

565 29 4
                                    

Koreye gelmiştin. Burada okuyacaktın arkadaşınla. Ve oturduğunuz yer müstakil evler olan kasaba gibi bir yerdi. Ve sen buraları artık iyi biliyordun ve iyi Korece konuşuyordun çünkü 2 yıldır Kore'desin. Ve karşı evde oturan iki tane çocuk vardı. Biri kankanla aynı yaştaydı. Ve sizinle aynı okuldaydılar. Ve senden 2 yas büyük olan karşı komşunuz Rocky'den hoşlanıyorsun. Fakat arkadaşsınız. Ve arkadaşın Rocky'e sürekli senin iyi yönlerini anlatır. Çünkü onunda senden hoşlanmasını istiyordur. Ve her gün onu evde döversin. Bir gün arkadaşınla alışveriş yapmak için alışveriş merkezine gidersin. Yorulduğunuz için cafe'de oturursunuz. Arkadaşın "(Adınız) ben lavaboya gidiyorum. Hemen dönerim."dedi. Sende başınla onayladın. Beklerken Rocky ve sarışın bir kızı cafe'ye girerken gördün. Ama kız Rocky'nin koluna girmişti. Senin gözlerin dolmuştur ama yanlış anlamış olabileceğin için anlamadın. Sonra kız Rocky'i yanağından öptü. Sen çantanı falan topladın. Ve oradan uzaklaştın.
2 gün sonra
2 gündür depresyondaydın. Evden dışarı çıkmıyordun ve sürekli yiyordun. Arkadaşın bu durumdan rahatsız olup elinde kıyafetlerle odana girdi. Camları açtı ve kıyafetleri üstüne attı. "Yeter artık çık dışarı hava al. Bune ya."dedi. Sen ne kadar ısrar etsende usandın ve pes ettin. Beyaz gömlek tarzı bir tişört ve siyah bir şort giyip çıktın. Kulaklığını takıp dolaşırken bir kaç çocuk gördün. Yanlarına gittin ve ağaçta küçük bir kedi olduğunu gördün. Ağaca tırmandın ve kediyi aldın. Çocuklara kediyi uzattın. Ağaçtan ineceğin sırada Rocky geldi. "(Adınız) napıyorsun düşeceksin."dedi. Sen sinirliydin ona. "Sanki çok umrunda git burdan."dedin. Ağaçtan inerken ayağın kaydı ve düştün. Aslında düşmedin. Rocky seni tutmuştu. Giz göze geldiniz ve sen heyecanlandın. Sen kafanı hemen başka yere çevirdin. Seni indirdi. Sen gidecekken seni kolundan tuttu ve kendine çekti. "Neden sinirlisin bu kadar."dedi. Sen onun gözlerinin içine bakarak "Bilmek mi istiyorsun tamam. Seni 1 yıldır seviyorum delicesine. Her gece hayal kurdum ben biliyor musun? Ama daha 2 gün önce sevgilin olduğunu öğrenip hayallerim yıkılan kadar."dedin ve gözyaşlarını tutamayarak ağlamaya başladın. Eliyle gözyaşlarını sildi. "Bende seni seviyorum 1 yıldır. Her gece nasıl söyleyebilirim diye düşünüyorum ve cesaret toplayıp söyleyeceğim zaman vazgeçiyorum ve söyleyemiyorum. Ve o kuzenimdi."dedi. Sen buna şaşırdın tabiside. Sonra ona sıkıca sarıldın ve o da sarıldı.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Nassı ama güzel demiii. Vote ve yorum looo😚😚😚😚

Bts ve Astro ile mütüşlü hayaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin