Taehyung

801 28 10
                                    

Okula gelirsin her zamanki gibi. Ve her zaman olduğu gibi sevdiğin çocuk başka kızlarla takılıyordur. Kısacası seni takmıyordur. Senin en yakın arkadaşın ise Rap monster'dı. Senin Tae'yi sevdiğini biliyordur. Bugünün yine her zamanki gibi geçtiğini düşünürsün. Zil çaldığında kafanı sıraya koyarsın ve uyumaya çalışırsın ama uyuyamazsın. Bahçeye çıkmaya karar verirsin. Ve önündeki sırada Tae'nin uyuduğunu görürsün. Sınıfta kimse olmadığı için yanına oturursun. Sende kafanı sıraya koyarsın. Ve ellerini onun saçlarına götürürsün. O sırada kapı birden açılır ve sen çığlık atarak yere düşersin. Neyseki gelen Rap monster'dı. Tae'de attığın çığlıkla uyanır. Rap monster seni yerden kaldırırken Tae sinirli bir şekilde "Bi rahat uyutmadınız."der ve sınıftan çıkar. Tabi senin gözlerin dolmuştur. Ve ağlamaya başlarsın. Rap monster sana sarılır ve "Ağlama o sinirden öyle demiştir."der. Sen yüzünü yıkamak için lavaboya giderken biri seni kolundan çeker. Sen kim olduğuna bakmak için kafanı kaldırırsın ve bu kişinin Tae olduğunu görürsün. "(Adınız)ben özür dilerim sana bağırmak istemedim."der. Sende gülümseyerek "Sorun değil."dersin. Gözlerinin içine bakarak "Sınıftayken yanıma oturduğunu ve masaya kafanı koyup beni izlediğini biliyorum. Çünkü uyumuyordum. Beni seviyorsun değil mi?"der. Sende tabi utanırsın. Kafanı öne eğip "Seni ilk gördüğümden beri seviyorum. Ama soyleyemiyordum. Ben hep seninde beni sevmeni istedim. Ama imkansız biliyorum." Tae sırıtarak "Belki imkansız değildir."der ve seni öper.
-------------------------------------------------
Vuhuuuuuu süper oldu dostooom😚😚😚
Vote ve yorumu unutmayın leyn😂😂😂

Bts ve Astro ile mütüşlü hayaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin