Koreye Bts konseri ve onlarla tanışmak için arkadaşınla gelmiştin. Ve onlara hediye aldın. Çok heyecanlıydınız. Konser saati geldiğinde en ön sıraya geçtiniz. Bts sahneye çıktığında bağırmaya başladınız. Namjoon rap yapmaya başladığında çok heyecanlanmıştın. Çünkü biasın Namjoon'du. Namjoon rap yaparken sana dönüp göz kırpmıştı. Sen heyecandan "Namjoon oppa"diye bağırmaya başladın. Konser bittiğinde eve gidip kendini yatağa attın fakat heyecandan uyuyamıyorsun çünkü yarın işe fan meeting'e gidecektin ve daha yakından görecektin. Seni hatırlarmıydı acaba. Bunları düşünürken uyuyakaldın. Alarm sesiyle uyandın. Arkadaşını'da kaldırdın ve yemek yiyip hazırlanmaya başladınız. Onlar için aldığınız hediyeleri poşete koyup evden çıktınız. Fan meeting'e geldiğinizde baya kuyruk vardı. Yarım saat sonra sıra size geldiğinde heyecanlandın. İlk başta Jin vardı. Sen Jin için yemek yapmıştın.(türk yemeği). Jin'den sonra ise Tae vardı. Ona ise baloncuk sevdiği için büyük bir baloncuk aldın. Sıra Namjoon'a gelmişti. Namjoon'a ise kocaman bir pelus pikachu oyuncağı aldın. Elini tutuyordun. Senin gözlerine büyülenmiş gibi bakıyordu. Sen onu ne kadar çok sevdiğini söylemiştin. Giderken elini tuttu ve bir kağıt verdi. Sonra göz kırptı. Sen çıkışta kağıtta ne yazdığına baktın. Kağıtta "Çıkışta beni beklersen sevinirim."yazıyordu. Sen çok heyecanlanmıştın. Arkadaşına daha sonra geleceğini söyledin. Ve beklemeye başladın. Sonra arkadan maskeli bir adam yanına geldi. Kolundan çekip içeriye aldı seni. Maskesini indirdi. Bu Namjoon'du. Sen çok heyecanlıydın. "Sen konserdeki kızsın. Sen koreli değilsin. Nerelisin sen ve adın nedir?" Sen heyecanlı bir şekilde "Benim adım(Adınız). Ben Türkiye'den geldim." Sırıtarak "Anlaşılan Türkiye'deki her kız güzel. Ben seni ilk gördüğümden beri tuhaf hissediyorum. Sanırım seni seviyorum." Sen şaşırırsın. Sonra ona sarılırsın. Ve o da sana sarılır.
《》《》《》《》《》《》《》
Sivdiniz mi looo? Niyse sevmesenizde olur sevsenizde. 😚😚😚😚😚
Vote ve yorum yapın.