Okulda hoşlandığın çocuk arkadaşının çok sevdiği bir arkadaşıdır.(beyin error😂😂😂) Ama hiç konuşamazsın. Çünkü onu görünce olduğun yerde kalıyorsun. Ve kızarıp konuşamıyorsun. Bir gün derste yine her zaman yaptığın gibi hayaller kuruyorsun. Hayalin *Jungkook ile evlisindir. Eve gelir. Seni öper. Sen tabi mutlusundur. "Aşkım noldu neden bu kadar mutlusun?"(lan kook'la evlisin amk tabi mutlu olcan) Sen gülerek "Aşkım sence bende bir değişiklik var mı?"dersin. "Bir değişiklik göremedim açıkçası."der. Sen "Sence kilo almamış mıyım?"dersin. Seni baştan aşağı süzer "Kilo mu aldın ki?"der. "Evet. Çünkü karnında ikimizden bir parça taşıyorum."dersin. Gözlerini kocaman açıp "Hamile misin?"der ve sen "Eveeet!"diye bağırırsın.* "EVEEET!"ve tüm sınıf sana bakar. Arkadaşın sana dönüp "Hey iyimisin?"der. "Yoksa sesli mi bağırdım?"dersin. Kafasını evet anlamında sallar. Etrafa bakarsın. Jungkook'ta sana bakıyordur. Bakarken tabi sırıtıyordur. Sen kızarmaya başlarsın. Hoca'dan izin alırsın ve çıkarsın. Yüzünü yıkarken zil çalar. Arkadaşın yanına gelip "Yoksa yine mi kook?"der. Sen "Evet."dersin. "Yeter ben artık onunla konuşacağım."der. Sen arkadaşının kolundan tutarsın. Ama seni dinlemez. Jungkook sınıfta deftere birşeyler karalıyordur. Onun dışında kimse yoktu zaten. Arkadaşın onun önünde durduğunda şaşkın şaşkın size bakıyordur. Sen "Lütfen yapma lütfen."dersin. Arkadaşın sana dönüp "(Adınız)senin sürekli sebepsiz ağlamalarına,üzgün hissetmene fln dayanamıyorum. Bunu senin için yapacağım."der ve kolundan tutup "Jungkook bu kız seni 1 yıldır deliler gibi seviyor."der ve sen kızarıp konuşamıyorsun. Ve hemen oradan koşarak ayrılıyorsun. Kendini bahçeye atıyorsun. Bir banka bulup oturuyorsun. En sevdiğin şarkıyı açıp dinlemeye başlıyorsun. Sonra biri kulaklığının diğer ucunu çekmiştir. "Off bi git ya sana hala kırgınım(Arkadaşınızın adı)."dersin. "Benimde çok sevdiğim bir şarkıdır."der yanında oturan çocuk. Sen bu sesi nerde duysan tanırsın. Bu Jungkook'tu. Sen kızardın ve hemen koşarak sınıfa gittin. Arkadaşına hala kırgındın ama dayanamayıp affettin. "Aksam cok guzel bir mekan var. Oraya gidelim. Hem kafanı dağıtırsın biraz (Adınız)"demişti ve sende kabul etmiştin. Eve gidip beyaz kazak,kırmızı bir etek,siyah çorap ve kırmızı güzel bir ayakkabı ile hazırdın. Arkadaşının aramasıyla çıkıp mekana gittiniz. Çok hoş bir mekandı. Siz konuşurken sahneye biri çıktı. Siz sahneye döndünüz. Ve sen kızarmaya başladın. Bu Jungkook'tu. Elinde gitar vardı. Hem gitar çalıyor hemde şarkı söylüyordu. Sen ise kızarmış olduğun halde onu izliyordun. Şarkısını söyledi ve ayağa kalkıp seni işaret etti. "Eğer sürekli kaçmayıp beni dinleseydin sana seni ne kadar sevdiğimi söyleyebilirdim. Şimdi kaçmadan bunu sana söylemek istiyorum. Seni çok seviyorum."der ve sahneden inip seni öper. Ve herkes sizi alkışlar.