Taehyung

422 14 5
                                    

Tae ile evlisiniz ve bir kızınız vardır. Bir gün Tae'nin her zamanki kıskançlıkları yüzünden yine kavga edersiniz. Ama bu sefer daha büyük bir kavgaydı. "Niye inanmıyorsun ya. O benim liseden arkadaşım. Ayrıca niye  aldatayım seni. Çocuğumuz var. Saçmalama artık lütfen."dedin. "Ne yani çocuğumuz olmasaydı. Evli olduğun halde barlara falan gidip başka erkeklerlemi aldatacaktın beni."der ve sen tabikide sinirlenirsin. "Ne dediğinin farkında mısın sen? Ben öyle birşey yapmam. Nasıl bir insansın sen. Seni artık tanıyamıyorum. BUNU MU DUYMAK İSTİYORSUN. PEKİ O ZAMAN SENDEN NEFR-"lafını bitiremeden Tae sana tokat atmıştı. Sen odana çıkıp kapıyı kilitledin ve ağlamaya başladın. Sonra bavulunu çıkarıp eşyalarını topladın. Çünkü Tae çok ileri gitmişti bu sefer. Sonra kızının odasına gittin ve "Güzel kızım bugün anannengilde kalacağız tamam mı?"dedin. Kızınız ise basıyla onayladı. Siz kapıya yöneldiğinizde Tae'nin koltukta oturmuş ağladığını görürsünüz. "Ben seni ararım. Boşanma işlemlerini konuşuruz."demiştin.  Çünkü onu affetmek istemiyorsun çok sinirlenmiştin. O ise hicbir şey dememişti. Sen eski odana cikmistin kızın uyuduğunda Tae'yi arayıp yarın bir cafede buluşmaya karar verdiniz. Sen cafe'ye geldin. Tae'de annesi ile gelmişti. Hemen oturdunuz.  Konuşmaya başladınız.
1 dakika sonra
"BEN Mİ ABARTIYORUM KİM TAEHYUNG!"diye bağırıyorsun tabi herkes size bakıyor. Ama siz aldırmıyorsunuz bu duruma. "EVET SEN ABARTTIN!"dedi. Tam o sırada annesi fenalaştı.
*Sadece sizi barıştırmak için rol yapıyordur. Ve doktorla konuşmuştur.;)*
Doktor odadan çıkar ve size "Tansiyonu düşmüş. Fakat geçici bir hafıza kaybı olabilir."demişti. Siz Tae ile birbirinize bakıyordunuz şaşkın bir şekilde. Üzülmemesi için hicbir şey demediniz ve odaya elele girdiniz. Siz hastaneden çıkıp eve gittiniz. Hiçbirşey yokmuş gibi davranıyorsunuz. Uyumak için odaya gittiniz ve sen yastığı alıp Tae'ye uzattın. "Yerde yatacaksın."dedin. Mizmizlanarak yastığı aldı ve uyumaya başladı. Gece gözüne uyku girmedi kalktın. Tae uyuyordu. Sen onun yanına uzandın. "Seni çok seviyorum aşkım. Özür dilerim."dedin ve ona sarılarak uyudun. Sabah uyandığında Tae seni izliyordu. "(Adınız)ben özür dilerim çok ileriye gittim."demişti. "Bende çok abarttım özür dilerim."dedin. Ve odaya kızınız girdi. Kızınızı aranıza aldınız. Ve tekrar uyudunuz. Uyandığınızda bunların oyun olduğunu öğrenip güldünüz.
-------------------------------------------------
Nasıl olmuş canisilar. Umarım seversiniz yaa😚😚😚
Vote ve yorum pls😍😍😍

Bts ve Astro ile mütüşlü hayaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin