Bu bölüm biraz küfürlü eğer rahatsız olan varsa baştan hiç okumasin :D
Hamilesin ve doğum günü geldiğinde için hastanedesin. Ailen Türkiye'de oldugu için uçak'la geleceklerdir. Şuan odada kocan Moon bin ve ailesi vardır. Moon bin'in annesi biraz aksi bir kadındır ve sürekli seni sinir etmeyi başarır. Kadın yine sana ters ters bakınca anladın ki yine birşey diyecekti. "Benim oğlum'da çok terbiyelidir. Sizin oralardaki gibi yetiştirmedim yani."kadın. Sen sinirliydim ana belli etmeyerek "Bizim oraların nesi varmış acaba?"dedin. Derin bir nefes alarak "Sizin oralarda çok küfür ederlermiş."dedi kadın. Sen Moon bin'e baktın. Moon bin ise kulağına eğilip "Tamam tatlım sakın ol."demişti. Kafanı olumlu anlamda salladın ve "Ben zaten küfür bilmem."dedin. (EVET KÜFÜRLÜ KISIM BURADA BAŞLIYOR. SJSJJSSJJS) Karnına giren sancıyla bağırdın. Herkes başına toplanmıştı. Moon bin ise elini tutup senj sakinleştirmeye çalışıyordu. "AHH! NERDE LAN BU OROSPU HEMŞİRELER. BUNE ACIDIR AMK AYAYAAAAAAYYY ÖLÜYOM AAAY!"odaya doktor ve hemşireler gelmiştir. "2 SAATTİR NEREDESİNİZ OROSPULAR. SEN NASIL DOKTORSUN TEPEMDE DIKILIYON BİŞEY YAPMIYON Y*RRAK GİBİ AG. BEN BÖYLE HASTANENİN EDELİNİ ASTARINI SİKİYİM. AG HASTANESIIII."
1 saat sonra
Ikiz çocuklarınız olmuştur. Sen çocuklarını severken odaya kocan Moon bin girmiştir. Ve yatağın yanındaki sandalyeye oturup sizi izliyordur. Odaya hemşire gelir ve çocukları alır. Sen o kadar çok utanmıştın ki Moon bin'in yüzüne bakamıyorsundur. "(Adınız)iyi misin?" Sen kafanı eğik şekilde "Nasıl iyi olabilirim resmen rezil oldum." Hafif sırıtır. Sen sinirle ona bakıp "Niye gülüyorsun çok mu komik?"dersin. Senin elini tutar. "Hayır sadece utanınca çok tatlı oluyorsun. Ayrıca annemlerin ne dediği umrumda değil. Ben seni nolursa olsun seveceğim."der. Ve seni öper.
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■
Nasıl buldunuz gencolar biraz saçma ve kötü oldu ama telafi etcem Vote ve yorum yapın looo😚😚😚