Sanha part1

493 23 0
                                    

Grup seçmeleri için bir şarkı yarışmasına katılmıştın. Şarkını söylemiştin ve şuan sonuçlar açıklanıyordu. "Kazanan  (Adınız soyadınız)" Sen şaşırmıştın. Sahneye çıkmıştın. Herkez seni alkışlıyordu. Ödülü aldın sahne arkasına döndün. Soyunma odasına gidip  sevinmeye başladın. Tuhaf tuhaf zıplıyor ve değişik hareketler yapıyordun. Şarkı açmıştın.(Red velvet happinies) Arkandan birinin AHH! demesini duymanla arkanı dönmen bir oldu. Bu Astro'dan Sanha'dı. Yere çökmüş eliyle karnını tutuyordu. Sen onun karşısına çöküp "İyi misin."dedin. "Sen gelip dirseğin ile karnıma vurmasaydın sanırım daha iyi olurdum."dedi. Onu kolundan tutup ayağa kaldırdın. Onu koltuğa oturtacağın sıra yanlışlıkla ayağına bastın. Senden uzaklaşıp "Bana yaklaşma. Senin kadar sakar biriyle karşılaşmadım daha önce."dedi. Sen ise utandın. Yavaşça koltuğa oturdu. Sen ise sessizliği bozdun. "Ben sizin çok büyük bir hayranınızım. Ayrıca aynı yaştayız. Bunu ilk duyduğumda sevinçten deli gibi dans ederken çok sevdiğim biblomu kırmıştım." Sana baktı ve kahkaha attı. "Neden gülüyorsunuz?"dedin. Gülmeyi kesip ciddi bir ifade aldı. "Gerçekten bu kadar sakar olmayı nasıl başarıyorsun? Birilerine zarar verebilirsin."dedi ve yine kahkaha atmaya başladı. Sen sinirlendin ve çantanı alıp odadan çıkacakken "Burada ne işiniz var bilmiyorum ama gerçekten çok sinir bozucusunuz. Bende sizi iyi biri sanmıştım."dedin ve kapıyı çarpıp çıktın. Hemen üstünü değiştirdin ve uyudun. Alarm sesiyle uyandın. Ve hazırlanıp çıktın hemen. Şirkete geldin. Güvenliğe kartını gösterdin. İçeri girdin ve gerçekten heyecanlıydın. Çünkü ilk iş günüydü ve seni grup arkadaşların ile tanistiricaklardi. Burada birde erkek grubu olduğunu duymuştun. Aslında biliyordun ama unuttun. Çalışma odana gittin. Ve çığlık atarak dans etmeye başladın. O sırada telefonuna bildirim geldi. Sanha v live canlı yayinindaydi. Sen oturup izlemeye başladın ve tabi tuhaf sesler çıkarıyorsun. Sonra Sanha müzik açmıştı canlı yayında. İzlerken müzik sesi duydun. Canlı yayındaki ile aynıydı. Sen "Ah! Yoksa..."dedin. Ve sesin olduğu yere yürümeye başladın. Bir kapıda durdun. Sesi dinlemeye başladın. Bu Sanha'nın sesiydi. Bir yandan kapıyı dinleyip bir yandan yayını izlerken yayın bitti. "Yhaa niye bitirdi ki"dedin. Bir süre sonra kapı açıldı. Sen kapıya yaslandıgından kapı açılınca düştün.......
-------------------------------------------------
Part 2 gelcek canısılar. Hepinizi seviyrem.😘😘😘Vote ve yorum pls😚😚😚

Bts ve Astro ile mütüşlü hayaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin