Rocky

403 20 17
                                    

Bunu çok sevdgim knkim pisim OkuyanKedi38 e ithafen yazıyorum

Rocky ile evliydin. Fakat seni en yakın arkadaşından kıskanmıştı. Ve gerçekten çok abartmıştı. Sende sinirlenip kapıyı çarpıp çıkmıştın. Kulaklığını takıp sahil kenarında bir banka oturdun. Onu bir süre affetmeyi düşünmüyordun (çarpıldı). Sonra telefonun çaldı. Arayan annendi. Açtın "Kızım baban ve ben koreye geleceğiz. 3 gün sizde kalacağız."dedi. Sen de gözlerini kocaman açtın. "Ne-ne zaman?"dedin. "Bu akşam geliyoruz."dedi. Sende tamam diyip kapattın. Eve koşmaya başladın. Zile bastın ve Rocky sinirli bir şekilde kapıyı açtı. Sen umursamadan eve girdin. Somurtarak ona döndün. "Annemler buraya 3 günlüğüne gelecekmiş. Kavga ettiğimizi bilmedikleri için bir şey demedim. Onlar gittikten sonra konusucagim seninle."dedin. Kafasını olumlu anlamda salladı. Yukarıya çıkıp hazırlandın. Aşağı indin mutfağa gidicegin sırada koltukta uyuyakalmış Rocky'i görürsün. Her ne kadar ona sinirlensende onu çok seviyordun. Yanına gittin. Elini onun saçlarına götürdün ve onun saçlarını okşayarak başladın. "Sen bu kadar kıskanç olmasan kavga etmeyeceğiz hiç ama çok saçma şeyleri de kıskanıyorsun. Sana ne kadar sinirlensende ne kadar kavga etsekde hep seveceğim."dersin. O sırada sırıtarak gözlerini açar. Sen elini hemen onun saçından çekersin. "Biliyordum. Beni affettiğini biliyordum."dedi. Sende yanındaki yastığı alıp onun kafasına atarsın. "Hayır. Niye affedecekmisim ki seni."dersin ve mutfağa gidersin. Yemekleri hazırladıktan sonra çöpü atarsın. Ve salona geçip oturursun. Tabi o sana bakıp gülüyordur. Sonra sıkılıp kumandayı alacakken o da kumandayı alacaktır. "Önce ben alacaktım çek elini."dersin. "Hiçte bile ben alacaktım asıl sen çek elini."der. Sonra kumandayı hızlıca elinden çeker. Sende sinirlenip kumandayı almaya çalışırsın. Senden uzun olduğu için bir türlü alamazsın. Sinirlenip onun üstüne atlarsın ve onun üstüne düşersin. O sırada Öhöm öhöm diye bir ses duyar ve kapıya bakarsınız. Annen ve baban gelmiştir. Sen hemen ayağa kalkarsın. "Siz nasıl açtınız kapıyı."dedin. Annen gülerek "Kapı biz geldiğimizde yatım açıktı."dedi. Sanırım çöpü attıktan sonra unutmuştun. Hemen annen ve babanı içeriye alıp sofrayı hazırlamaya başladın. Sofrayı hazirladin ve birlikte yemek yediniz. Sen masayı toplayıp içeri geçtin. Annen ve baban kavgalı olduğunuzu anlamasın diye Rocky'nin yanına oturursun. Annen sessizliği bozarak "Anlaşıyorsunuz değil mi kavga etmiyorsunuz."dedi. Rocky sen ağzını açacakken lafa atlayıp "Evet evet gayet iyi anlaşıyoruz çok mutluyuz."dedi. Sende off dedin. Baban gülerek "Kızım çok inatçıdır. Sinirlenirse tam sinirlenir. Açıkçası sana biraz üzülüyorum."der. Sende "Baba öyle demesene ya."dersin. Sohbet ederken fln gece olur. Sen kendine meyvesuyu alıp odaya geçersin. Telefonunla ilgilenirken Rocky gelir. Üstünde tişörtü yoktur. Sen öksürmeye başlarsın sonra yanındaki suyu içersin ve elinle hemen gözünü kapatırsın. "Yhaa manyak mısın? Öyle çıkılır mı ya. İyice abarttın sende bu oyunu ha."dersin. "Napiyim (Adınız)."der. "Off çık odadan."dersin. "Nereye gidiyim. Annenle babanın yanına mi gidiyim?"der. Sende sinirlenerek "O hiç olmaz."dersin. "Yani bi dakika sen niye gözünü kapatıyorsun ki çok mu çirkinim."der. Parmaklarını gözünün tekinden hafifçe çekerek baştan aşağı suzersin. "Ne çirkini ya. Yani sana çirkin diyen taş olur yatacak yer bulamaz."dersin. Ayağa kalkıp "Tamam ben çıkıyorum."dersin. Gözün kapalı şekilde ve tam kapıya yürüyecekken çarparsın. Arkana hızla dönüp "Bunu kim koydu buraya ya."dersin. Ve gözlerini açarsın. Çünkü Rocky ile aramda çok az mesafe kalmıştır. "Oha."dersin. Seni öper ve "Özür dilerim ben (Adınız)."der. Gülümseyerek "Zaten seni affetmiştim ki."dersin.
Mutlu soon.....

Bts ve Astro ile mütüşlü hayaller Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin