Kütüphane'de rafları dolanıyorsun. Sonra bir kitap görüyorsun adı "Tanrıçanın savaşı". Kitap yukarıda olduğu için uzanmaya çalışıyorsun. Kitaba elinin değdiği sırada yukarıdan kalın bir kitap kafana düşüyor ve geriye sendeliyorsun. Bir sandalyeye çarpıyorsun. Ve sandalyede oturan adamın kucağına düşüyorsun. Sen gözlerini kocaman açıp adama bakıyorsun. Adam sana bakıp pic smile atıyor ve "Şuan sana birşey yapmamı istemiyorsan kalk."diyor. Sen utanıp ayağa kalkıyorsun. Ve özür dileyip tekrar raflara yöneliyorsun. Aradığın kitabı buluyorsun ve tam alacakken arkandan uzun boylu bir adam kitabı alır. Bu kucağına düştüğün adamdı. Adama dönersin ve "O kitabı ben alıyordum."dersin. "Hızlı davransaydın alırdın güzelim."dedi. Sen sinirlenip başka rafa gittin. Eline bir kitap aldın ve o adamı gördün. "Senden kurtuluş yok mu Bay öküz?"dedin. Sırıttı "1 benim adım Eun woo. 2 senin gibi güzel bir kızı neden kaybetmek isteyim ki?"dedi. Kütüphanede olmasan bu adama dalardın. Kitabı yerine koydun. Kütüphaneden çıktın ve çalıştığın Cafe'ye gittin. Patron herkesi toplamıştı. "Arkadaşlar benim 1-2 haftalık bir isim çıktı. Bu zamana kadar çok sevdiğim arkadaşım Eun woo cafe'ye bakacak. Benim yerime."dedi. Sen şaşırdın tabi. O öküz kısa süreliğine senin patronunmuydu. Sinirden mutfağa gittin ve arkandan biri girdi mutfağa. Bu o öküzdü. Kimse yoktu. Sen geri geri gittin ve duvara çarptın. Sana yaklaşıp "Seninle çok eğleneceğiz. 1-2 hafta sadece benim işlerimi yapacaksın."demişti ve gitmişti. Sen arkasından "Odun ya. Kendini bişey sanan egoist gerizekalı. Patronum olmasan şuan seni 32 yerinden bıçaklayıp denize atar ve üstüne asit dokup hint okyanusundan titanigi çıkarır üstünden gecerim. Ama dua et patronumsun."dedin. İçeriye arkadaşın Lisa girdi. "Yhaa patron taş gibi değil mi yaa. Kim bilir kaç kızın canını yakmıştır."dedi. Ve birine sana seslendi. Sen patronun odasına çıktın. Odasına girdin ve kahve istediğini söyledi. Tabi kahvesini yaparken bir yandanda mizmizlaniyordun. Kahvesini götürdün ve aşağıya indin. Lisa geldi "Köşedeki masaya bakabilir misin? Önemli bir isim var."dedi. Hemen masaya gittin siparişi aldın. Giderken adam kolundan tutuyor ve "Numaranızı da sipariş edebilir miyim?"diyor sen adamdan kurtulmaya çalışırken adama biri yumruk atıyor. Baktığında bu kişi Eun woo'du. "Benim sevgilime nasıl sarkarsın sen."diyor. Ve adamı kovuyor. Aslında senin hoşuna gitmişti. Yani artık sevgilisiniz.
________________________________
Nassı ama güzel dimi çünkü ben yazdım. Nihahahaa! Vote ve yorum yapın loo😚😚😚😚