Bu bölümü kelime yazıyom tabiside geyikliLu_7bir kullanıcıdan bahset
...
Bir gün evde sevgilin Tao ile film izliyordunuz ve çok sevdiğin bir oyuncunun filmiydi. Filmde her göründüğünde "yha yerim"tarzo şeyler diyordun. Sevgilin Tao rahatsız olup "şu mavi gözlü kız ne kadar güzel"demesiyle ona dönersin. "Benden de mi?"dersin ve kahkaha atarak "kıskandın mı?"der. Sende sinirlenip yastıkla kafasına vurursun. Ve daha çok kahkaha atar. Sonra odaya çıkar. Sende biraz daha oturup odaya çıkmaya karar verirsin. Ve kapıyı açıp o muhteşem kasları görmen bir olur. Üstünde tişört yoktur. Ve yatağa uzanmistir. Sen "Hassiktir"dersin. Ve kafasını kaldırıp sana bakar. Sen arkanı dönersin.(mal mısın ya) "Niye arkanı döndün ki?"der. Sen gözünü kapatıp arkaya dönersin "Üstünde tişört yok farkındaysan."dersin ve sırıtıp "Çok büyütüyorsun nolacak sanki (Adın)."der ve bir süre sessiz kalıp "Tamam tişört giydim aç hadi."der ve açtığında üstünde tişört yoktur. Sana daha çok yaklaşır ve sen uzaklaşmaya başlarsın. Ve en son arkanda duvar vardır. İçinden söverken heyecanlanmaya başlarsın. Sana daha çok yaklaşır. Dudağına eğilir ve sen gözlerini kapatırsın. "Korktun mu?"der ve sırıtır. Sonra yine yatağa uzanır. Sen gözlerini kocaman açarsın. Ve saskinlikla ona bakarsın. "Kıpkırmızı oldun (Adın)."der ve kahkaha atar. Sen daha çok utanırsın. "Çok komik ha ha ha."diyip odadan çıkar mutfağa, inersin. Su içip bardağı yerine koyduğunda arkadan Tao sarılır. Sende gülümsersin. "O kız senden güzel değildi aslında."der ve gülümsersin.Mutlu soooon...
Geri geldim wejjsjdjdjdjjdjdjjdjdjdjdjdjdjdkdkdjsjdkmdmdmdmdkdkdk