Only Look At Me (Part-1) Z+U

2.6K 155 12
                                    

#Zawgyi

​ေဆး႐ုံက လူနာ​ေဆာင္​ အခန္​းတစ္ခန္း​​ထဲမွာ ​ေကာင္​မ​ေလးတ​ေယာက္​ ကုတင္​​ေပၚမွာ တင္​​ေပ်​ေခြထုိင္​ရင္​း ျပတင္​း​ေပါက္​အျပင္​က ပ်ံသန္း​ေ​​နတဲ့ လိပ္ျပာ​ေ​လးကို ေငးၾကည္​့ရင္​း
"Yoongieရယ္​ ​ေနႏုိင္​လုိက္​တာ နင္​တကယ္​ဘဲ ငါ့ကို စိတ္​ပ်က္​သြားၿပီလား.......တကယ္​ဘဲ ျပတ္​သြားၿပီလား..... အရင္​က ငါနင္​နဲ႔ျပတ္​ၿပီ​ေျပာရင္​ အျမဲတမ္​း ဖုန္​း​ေတြဆက္​ ​ေတာင္​းပန္​..... အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ စိတ္​ဆုိးမ​ေျပမခ်င္​း ပန္​းစည္​း​ေလးနဲ႔ အျမဲ ရပ္​​ေစာင္​့သူက အခု​ေတာ့ ငါ ​ေဆး႐ုံတက္​​ေနရတာ​ေတာင္​ လာမၾကည္​့ဘူး​"
#Flashback
"Sica.....ထ​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းသြားရမယ္​​ေလ..... ပထမဆုံး ​ေက်ာင္​းတက္​ရက္​မွာ မင္​း​ေနာက္​က်လုိ႔ မျဖစ္​ဘူး....."
Omarရဲ႕ ​ေလာ္​စပီကာထက္​ က်ယ္​​ေလာင္​တဲ့ အသံ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​မ အိပ္​​ေနရာက​ေန လန္​႔ႏုိးလာတယ္​..... ကြၽန္​မရဲ႕ Dolphin voice ကလည္​း ကြၽန္​မရဲ႕ Omarဆီက အ​ေမြရခဲ့တယ္​ ထင္​ပါတယ္​.....ကြၽန္​မ မႏိုးေသးဘူးထင္​လုိ႔ ဒုတိယအႀကိမ္​ တံခါး​ေခါက္​ၿပီး ​ေအာ္​​ေနတဲ့ Omar့ရဲ႕ အသံကို နားမခံသာလုိ႔ ကြၽန္​မ နုိးေန​ေၾကာင္​း အ​ေမ့ကို အသိ​ေပးလုိက္​ရတယ္​....
"ႏႈိး​ေနၿပီ Omar.... ​ေရခ်ိဳးၿပီးရင္​ ဆင္​းလာခဲ့မယ္​....."
ကြၽန္​မ ႏုိးၿပီဆုိတာ ​ေသခ်ာၿပီဆုိမွဘဲ Omarလည္​း အိမ္​​ေအာက္​ကုိ ဆင္​းသြား​ေတာ့တယ္​... ​ေရခ်ိဴ းၿပီး အိမ္​​ေအာက္​ထပ္​ကို ဆင္​းလာ​ေတာ့ သတင္​းစာဖတ္​​ေနတဲ့ ကြၽန္​မရဲ႕ Appaက ကြၽန္​မကို တခ်က္​ လွမ္​းၾကည္​့လုိက္​တယ္​....
"Good Morning Appa....."
"Morning..... ဒါ​နဲ႕ မင္​းရဲ႕ စကတ္​ကတုိလြန္​းမ​ေနဘူးလား...."
Appaရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Omarလည္​း ကြၽန္​မကို လွမ္​းၾကည္​့ၿပီး အ​၀တ္​ျပန္​လဲဖုိ႔ မ်က္​လုံးနဲ႔ အခ်က္​ျပတယ္​....
"Appa..... သမီးက အထက္​တန္​း ​ေက်ာင္​းသူမဟုတ္​​ေတာ့ဘူး​ေလ.... အခုဆုိ ​ေကာလိပ္​​ေက်ာင္​း တက္​​ေနရၿပီ....."
"Jessica........"
​ေနာက္​ဆုံး​ေတာ့ Appaရဲ႕ စကားကုိ ကြၽန္​မ လြန္​ဆန္​လုိ႔မရဘူး​ေလ..... လြန္​ဆန္​ၾကည္​့ပါ့လား ကြၽန္​မ စီး​ေနတဲ့ ကား..... ကြၽန္​မရဲ႕ ​ေငြ​ေခ်းကတ္​​ေတြပါ Appaက အကုန္​သိမ္​းပစ္​မွာ​ေလ.... ကြၽန္​မလည္​း Appaကို ျပန္​မ​ေျပာ​ေတာ့ဘဲ အခန္​းထဲ ျပန္​သြားၿပီး ​ေဘာင္​းဘီ႐ွည္​လဲ၀တ္​လာခဲ့တယ္​..... ​ေဘာင္​းဘီ႐ွည္​ အက်ႌအျဖဴနဲ႔ ကြၽန္​မကို Appa တခ်က္​ၾကည္​့ၿပီး
"ငယ္​​ေတာ့တဲ့အရြယ္​မဟုတ္​​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​ အရင္​တုံးကလုိ ရန္​ျဖစ္​မ​ေနနဲ႔အံုး ငါ​ေက်ာင္​းအုပ္​ႀကီး ႐ုံးခန္​းကုိ တုိင္​စာ​ေၾကာင္​့ မလာခ်င္​ဘူး......."
ကြၽတ္​....အထက္​တန္​းတုံးက တခါ​ေလး ရန္​ျဖစ္​မိပါတယ္​ ​ေျပာလုိ႔ကုိမၿပီး​ေတာ့ဘူး ရန္​ျဖစ္​တယ္​ဆုိတာကလည္​း ကြၽန္​မက ခြဲစိတ္​ျပဳျပင္​ထားတယ္​ဆုိတဲ့ မဟုတ္​မမွန္​တဲ့ သတင္​း​ေတြ လႊင္​့လုိ႔ ပါးပါး​ေလး ပညာ​ေပးလုိက္​တာကုိ ႐ုံးခန္​း​ေရာက္​သြားတယ္​​...... လူ​ေတြကလည္​း လူ​ေတြ အထူးသျဖင္​့ မိန္​းက​ေလး​အမ်ားစု​ေပါ့ ကုိယ္​့ထက္​သာရင္​ ​ေခ်ာရင္​ မနာလုိက် အပုပ္​ခ်ၾကတယ္​ ႐ုပ္​​ေခ်ာရင္​ ခြဲစိတ္​ထားလုိ႔ Brand ​ေကာင္​း​ေကာင္​းသုံးႏုိင္​ရင္​ စပြန္​ဆာ​ေကာင္​းလုိ႔ဆုိၿပီး ​ေပါက္​က​ရ​ေလး​ဆယ္​​ေတြ ​ေျပာၾကတယ္​​......
"ဟဲ့ Jessica ငါ​ေျပာတာ ၾကားရဲ႕လား....ဘာ​ေတြ ​ေတြး​ေနတာလည္​း"
အတိတ္​က ရန္​ျဖစ္​တာကုိ ျပန္​​ေတြး​ေနရင္​း Appa​ေျပာတာကုိ မၾကားလုိ႔ အ​ေငါက္​ခံလုိက္​ရၿပီ​ေလ..
"Nae Appa ၾကားပါတယ္​...."
"မင္​း ​ေက်ာင္​းသုံးရက္​ လြတ္​ထားတယ္​​ေနာ္​ လြတ္​သြားတဲ့ စာ​ေတြကို ​ေသခ်ာျပန္​ကူးခဲ့ အ​ေလလုိက္​မ​ေနနဲ႔အုံး...."
"Nae Appa"
LAမွာ ​ေက်ာင္​းဖြင္​့တာကို သတိမရဘဲ အကဲလြန္​​ေနတဲ့ ကြၽန္​မ Appaရဲ႕ ရာဇသံ​ေၾကာင္​့ ရရာ ​ေလယာဥ္​လက္​မွတ္​ကို ၀ယ္​ၿပီး Koreaကို အ​ေျပးလာခဲ့ရတယ္​...LAမွာ အကဲလြန္​တဲ့ အက်ိဳးက​ေတာ့ ​ေက်ာင္​း သုံးရက္​လြတ္​သြားတယ္​​....
Appaနဲ႔ Omarကို ႏႈတ္​ဆက္​ၿပီး Appa၀ယ္​​ေပးထားတဲ့ ၿပိဳင္​ကား​ေလးနဲ႔ ​ေက်ာင္​းကုိ ​ကြၽန္​မ ​ေမာင္​းသြားလုိက္​တယ္​.....
​ေက်ာင္​းကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့ ကြၽန္​မ သြားရမယ္​့ အတန္​းကုိ မ႐ွာတတ္​တာနဲ႔ ​ေျမပုံအတိုင္​း သြားၾကည္​့ကာမွဘဲ ပုိဆုိးတယ္​လု႔ိဆုိရမလား ကြၽန္​မ ​ေက်ာင္​း၀န္​းက်ယ္​ႀကီးထဲမွာ လမ္​း​ေပ်ာက္​​ေနၿပီ​ေလ....အဲ့ဒီအခ်ိန္​ ကြၽန္​မရဲဲ႕​ေဘးနားက​ေန ​ေကာင္​မ​ေလး တ​ေယာက္​ျဖတ္​သြားလို႔ လွမ္​း​ေမးလုိက္​တယ္​
"ဒီမွာ...... အ​ေဆာင္​(...)က ဘယ္​နားမွာလည္​း "
ကြၽန္​မ ​ေမးတာကို ဂ႐ုမစုိက္​ဘဲ မၾကားခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ပီး ထြက္​သြားတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး​ေနာက္​ ​ေျပးလုိက္​ၿပီး လွမ္​းဆြဲလုိက္​မွ သူ႔နားက နားၾကပ္​ကို ျမင္​လုိက္​တယ္​.....
"Aww သူက နားၾကပ္​တပ္​ထားလုိ႔ကိုး...."
ကြၽန္​မ သူ႔ကို လွမ္​းဆြဲၿပီး သူ႔​ေ႐ွ႕မွာ ပိတ္​ရပ္​​ေနလုိ႔ ထင္​ပါတယ္​ နားၾကပ္​​ေလးျဖဳတ္​ၿပီး
"ဘာ ကိစၥမ်ား ႐ွိလုိ႔လည္​းမသိဘူး......."
"Aww ငါ လမ္​း​​ေပ်ာက္​​ေနလုိ႔ အ​ေဆာင္​(....)ကို သြားခ်င္​တာ.... "
"​ေက်ာင္​းသူအသစ္​ထင္​တယ္​..... chawလည္​း အဲ့အတန္​းကဘဲ chaw​ေနာက္​လုိက္​ခဲ့​ေလ......"
ကြၽန္​မလည္​း အဲ့​ေကာင္​မ​ေလး ​ေနာက္​ကလုိက္​သြားလုိက္​တယ္​..... အတန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ ​ေနရာလြတ္​ဆုိတာ မ႐ွိသ​ေလာက္​ဘဲ အကုန္​ ​ေက်ာင္​းသူ ​ေက်ာင္​းသား​ေတြနဲ႔ ျပည္​့​ေနတယ္​.....ကြၽန္​မလည္​း ​ေနရာအလြတ္​လုိက္​ၾကည္​့ရင္​း ခုနက ကြၽန္​မကို ကူညီ​ေပးခဲ့တဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး ​ေဘးမွာ ဘယ္​သူမွ မ႐ွိတာနဲ႔ ၀င္​ထုိင္​လုိက္​သည္​။ ​အဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးက ကြၽန္​မကို လွမ္​းၾကၫ္​့​ေတာ့ သူ႔​ေဘးနားက ခုံမွာ လူ႐ွိလုိ႔ ကြၽန္​မထုိင္​တာကို ၾကည္​့တယ္​ဆုိၿပီး ထင္​မိလုိ႔ ​ေမးလုိက္​တယ္​
"ဒီခုံမွာ လူ႐ွိလုိ႔လားဟင္​"
"အာညီး မ႐ွိပါဘူး chaw တ​ေယာက္​ထဲ ထုိင္​တာပါ.... ထုိင္​လုိ႔ရပါတယ္​....."
"Aww ok ok...."
"Chaw နာမည္​က Im Yoonaပါ....."
"Jessica Jung....."
"Nae...."
Yoonaဆုိတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးက သူ႔နာမည္​သူ မိတ္​ဆက္​ၿပီး စာအုပ္​ထုိင္​ဖတ္​​ေနတယ္​.... ကြၽန္​မလည္​း အိတ္​ထဲက ပီ​ေကကုိ ထုတ္​၀ါးၿပီး အတန္​းထဲက လူ​ေတြကုိ ​ေလ့လာၾကည္​့လုိက္​တယ္​.... oh...တ​ေယာက္​မွ ပုံမလာဘူး.....​ေယာကၤ်ား​ေလး​ေတြကုိ ၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့လည္​း ကြၽန္​မရဲ႕ Type တ​ေယာက္​မွ မပါဘူး....ကြၽန္​မ ပီ​ေကကုိ၀ါးၿပီး ​ေငး​ေနခ်ိန္​ "ဘုန္​း"ဆုိတဲ့ အသံ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​မ လန္​႔သြားတယ္​....Yoonaဆုိတဲ့ တ​ေယာက္​လည္​း လန္​႔သြားပုံ​ေပၚတယ္​......ကြၽန္​မ ၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့ အသားျဖဴ ျဖဴ နဲ႔ ​ေကာင္​မ​ေလး တ​ေယာက္​ Yoonaရဲ႕ စာ​ေရးခုံကုိ လက္​နဲ႔ ထုၿပီး Yoonaကို ​ေျပာဆုိ​ေနတယ္​....
"Yoona...... နင္​့ကုိ ငါ စီးကရက္​၀ယ္​ခုိင္​းထားတာ ဘာလုိ႔ လာ​မ​ေပးတာလည္​း......"
"Seo Min..... ငါနင္​့ကို ​ေျပာၿပီးၿပီ​ေလ က်န္​တာ​ေတြ ငါ၀ယ္​​ေပးရင္​ ၀ယ္​​ေပးမယ္​ ​ေက်ာင္​းစည္​းကမ္​းနဲ႔ မကိုက္​ညီတဲ့ ပစၥည္​း​ေတြ​ေတာ့ ၀ယ္​မ​ေပးႏုိင္​ဘူးဆုိၿပီး...."
"Yoona.... နင္​ဘယ္​တုံးက ငါ့ကို ျပန္​​ေျပာရဲတာလည္​း......."
"ငါျပန္​​ေျပာတာ မဟုတ္​ဘူး ငါ​ေျပာတဲ့စကားကုိ နင္​​ေမ့​ေနမွာဆုိးလုိ႔ သတိျပန္​​ေပးတာ...."
ကြၽန္​မလည္​း Yoonaနဲ႔ Seo Minတုိ႔ စကားမ်ား​ေနတာကို ၾကည္​့​ေနလုိက္​တယ္​..... စကားမ်ားၾကရင္​း Yoonaက ​ေအး​ေဆး​ေျပာ​ေန​ေပမယ္​့ Seo Minဆုိတဲ့ တ​ေယာက္​က​ေတာ့ လက္​ပါလာတယ္​....Yoonaကို ႐ုိက္​ဖုိ႔ ရြယ္​​ေတာ့ ကြၽန္​မလည္​း မ​ေနႏုိင္​တာနဲ႔ ၀င္​ပါလုိက္မိတယ္​....
Yoonaကို ႐ုိက္​မယ္​့ အဲ့​ေကာင္​မ​ေလးရဲ႕ လက္​ကုိ ဖမ္​းလုိက္​ၿပီး
"Hey...... လက္​မပါ​ေၾကး​ေလ ဒီတုိင္​း ​ေအး​ေဆး​ေျပာပါ....."
"နင္​က ဘယ္​သူလည္​း ဘာကိစၥနဲ႔ ၀င္​ပါ​ေနတာလည္​း ​ေအး​ေဆး​ေနစမ္​း....."
အဲ့​ေကာင္မ​ေလးရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​မလည္​း ​ေဒါသထြက္​ၿပီး ဆံပင္​​ေတြကို သပ္​တင္​ရင္​း သူ႔ကို မ်က္​လုံးျပဴ းၿပီး အၾကာႀကီး စုိက္​ၾကည္​့​ေနလုိက္​တယ္​......အဲ့အခါမွဘဲ Seo Minဆုိတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး ​ေလသံျပန္​​ေလ်ာ့ၿပီး
"Ok မ၀ယ္​လာခဲ့ဘူးဆုိ​ေတာ့လည္​း ထားပါ​ေတာ့ ငါ့ပုိက္​ဆံျပန္​​ေပး....."
"ပိုက္​ဆံျပန္​​ေပးလို႔ ​ေျပာရ​ေအာင္​ နင္​က ဘယ္​တုန္​းက ငါ့ကို ပိုက္​ဆံ ​ေပးလို႔လည္​း......"
"Im Yoona နင္​မညစ္​နဲ႔​ေနာ္​......"
ကြၽန္​မလည္​း မ​ေနႏိုင္​လို႔ ပါမိျပန္​ၿပီ
"Yoonaက နင္​့ပိုက္​ဆံ ျပန္​မ​ေပးတာလား"
"​ေအး...."
"ဒါမ်ား အခုလို ျငင္​း​ေနၾကမယ္​့အစား ​ေက်ာင္​းအုပ္​ႀကီးကုိ သြားတိုင္​လိုက္​ Yoonaကုိ ​ေဆးလိပ္​၀ယ္​လာခိုင္​းတာ မ၀ယ္​​ေပးတဲ့ အျပင္​ ပုိက္​ဆံပါ ျပန္​မ​ေပးဘူး ဆိုၿပီ​း​ေလ......"
ကြၽန္​မရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Seo Minလည္​း ဘာမွဆက္​မ​ေျပာဘဲ ထြက္​သြားသည္​။ Yoonaဆိုတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးက ကြၽန္​မဘက္​ကုိ လွည္​့ၿပီး
"​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​"ဆိုၿပီး ျပံဳးၿပီး ​ေျပာတယ္​....ကြၽန္​မလည္​း "ရပါတယ္​ ခုနက နင္​ငါ့ကုိ ကူၫီ​ေပးခဲ့တာဘဲ ​ေက်ၿပီ​ေပါ့..." လို႔ ​ေျပာလိုက္​​ေပမယ္​့ သူမအျပံဳး​ေလးမွာ​ ကြၽန္​မ နစ္​​ေျမာသြားမိတာကုိ ကြ်န္​မ ၀န္​ခံပါတယ္​

Only Look At MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang