Only Look At Me (Part-2) Z+U

1.7K 126 11
                                    

#Zawgyi

" Im Yoona....."
​ေနာက္​ထပ္​ သူမရဲ႕ နာမည္​ေခၚသံၾကားလို႔ ကြၽန္​မလည္​း စပ္​စုၿပီး ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ အရပ္​ရွည္​ရ​ွည္​နဲ႔ တ​ေယာက္​ရယ္​ အရပ္​ပုပုနဲ႔ တ​ေယာက္​က အတန္းထဲ ၀င္​လာျပီး ​ကြၽန္​မတို႔ရဲ႕ ​ေ႐ွ႕ခံုမွာ ထိုင္​လိုက္​သည္​။
"Yrr... ​ေရဘူး​ေလး​ေပးစမ္​းပါ ငါ​ေမာလာလို႔...."
Yoonaက​ေတာ့ ​ရယ္​ၿပီး ​ေရဘူး​လွမ္​း​ေပးလုိက္​ၿပီး
"ဘယ္​လုိ​ေတြျဖစ္​လာၾကတာလည္​း မ​ေနာက္​က်စဖူး ​ေနာက္​က်​ေနၾကတယ္​.....နင္​တုိ႔ဒိတ္​လာတာလား...."
"Yrr အ႐ုိးမ ဘာ​ေတြ ​ေျပာ​ေနတာလည္​း ​ေနာက္​က်တာက Sunny​ေၾကာင္​့....."
"Wae....."
"သူ႔ဖိနပ္​​ေလ ​ေက်ာင္​းနား​ေရာက္​ခါနီးမွ ပ်က္​သြားလုိ႔ အဲ့တာ ျပန္​သြား၀ယ္​ရတာဟာ ငါ့မွာ ​ေက်ာင္​း​ေနာက္​က်တယ္​ထင္​ၿပီး ​ေျပးလုိက္​ရတာ​ေမာလုိ႔....."
"​ေအးပါ ​ေအးပါ ​ေရ​ေသာက္​လုိက္​ပါအုံး ငါ့သူငယ္​ခ်င္​းႀကီး ​ေမာ​ေန႐ွာမွာ......"
အရပ္​ရွည္​႐ွည္​နဲ႔ တ​ေယာက္​ ​ေရ​ေသာက္​ရင္​း ကြၽန္​မကို ၾကည္​့ၿပီး
"Yoona..... သူက ဘယ္​သူလည္​း အရင္​က သူ႔ကုိ မ​ေတြ႔ပါဘူး....."
"Aww သူက ​ေက်ာင္​းသားအသစ္​ပါ....."
"Hello.... ​ေက်ာင္​းသားအသစ္​...... ငါ့နာမည္​က Choi Sooyoungပါ...... "
"Hi..... Jessica Jungပါ...."
"​ေတြ႔ရတာ ၀မ္​းသာပါတယ္​.... ဒါဆုိ ငါတုိ႔သူငယ္​ခ်င္​း ျဖစ္​သြားၾကၿပီ​ေပါ့...."
"Nae....."
Sooyoung ဆိုတဲ့ တ​ေယာက္​ ကြၽန္​မနဲ႔ မိတ္​ဆက္​ၿပီး Yoonaကုိ ၾကည္​့ၿပီး
"Yoona..... ဘာ​ေတြ ​ေရး​ေနတာလည္​း ..... "
"History နည္​းနည္​းပါ...."
"ဟဲ့ သိပၸံတြဲက ဘယ္​နဲ႔​ေၾကာင္​့ သမိုင္​း​ေတြ ​ေရး​ေနတာလည္​း"
"ငါ့စာမဟုတ္​ပါဘူး ​ေဘးအိမ္​က ​ေက်ာင္​းသူ​ေလးဟာ သူဟိုတ​ေန႔က ​ေက်ာင္​းပ်က္​တဲ့ စာ​ေတြ ငါကူး​ေပး​ေနတာ ဒီ​ေန႔ သူတုိ႔အတန္​းမွာ သမုိင္​း အခ်ိန္​မပါဘူး ​ေျပာလုိ႔....."
"နင္​ဟာ​ေလ.....သူ႔ဘာသာသူ ပ်က္​တာ သူ႔ဘာသာသူ ​ေရးပါ​ေစ​ေပါ့ "
"Aww.... သူက ငါ့ကုိ ပိုက္​ဆံ​ေပးတယ္​​ေလဟာ...."
"လာျပန္​ပီ ဒီပုိက္​ဆံ....."
Sooyoungရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Yoona မ်က္​ႏွာ​ေလး ​ေအာက္​ကို ငုံ႔သြား​ေတာ့
"မီယား Yoona....ငါ့အသံနည္​းနည္​းမာသြားတယ္​..... ငါနင္​့ကို စိုးရိမ္​လုိ႔ ​ေျပာတာပါ.... ညဆိုလည္​း နင္​ ​ေနာက္​က်မွ အိမ္​ကုိ ၿပန္​တယ္​...တခါတခါ ငါတ​ေရးႏုိးလုိ႔ ၀ရန္​တာ​ေ႐ွ႕မွာ မုန္​႔ထုိင္​စား​ေနခ်ိန္​မွ နင္​ျပန္​လာတတ္​တယ္​....."
"ဟုတ္​တယ္​ Yoona..... နင္​​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​လည္​း မနားဘူး.....အလုပ္​​ေတြ အရမ္​းလုပ္​​ေနတာ.... ဒီပုံစံအတုိင္​းဆုိ နင္​လဲက်သြားလိမ္​့မယ္​......"
"ငါ့ကို စိတ္​ပူ​ေပးလုိ႔ ​ေက်းဇူးပါ Chinguတုိ႔ရာ....ဒါ​ေပမယ္​့......နင္​တုိ႔လည္း ​သိတဲ့ အတုိင္​းဘဲ"
"ဟူး"
Sooyoungဆုိတဲ့ တ​ေယာက္​​ေျပာတာ နား​ေထာင္​ၾကည္​့ၿပီး Yoonaဆုိတဲ့ က​ေလးမ ဘာလို႔ ဒီ​ေလာက္​ ပုိက္​ဆံကို သည္​းႀကီးမဲႀကီး႐ွာ​ေနလည္​းဆုိတာ ကြၽန္​မသိခ်င္​လာမိတယ္​.....
"Ah.... ငါဘာလုိ႔ ဒီလုိျဖစ္​​ေနတာလည္​း နင္​့ကိစၥမဟုတ္​ဘူး Jessica စိတ္​၀င္​စားစရာမလုိဘူး...💭💭💭💭"
​ေန႔လည္​ ထမင္​းစားခ်ိန္​​ေရာက္​​ေတာ့.... ကြၽန္​မလည္​း Sooyoung တုိ႔က ​ေခၚတာနဲ႔ သူတုိ႔နဲ႔ အတူ ထမင္​းစားဖုိ႔ အတန္​းျပင္​ကို ထြက္​မယ္​့အခ်ိန္​ Yoonaလုိ႔ ​ေခၚသံၾကားလုိ႔ လွည္​့ၾကည္​့​ေတာ့
"Yoona......"
"Omm ​ေျပာ ....."
"ငါ​ေလ Bioပုံ မဆြဲရ​ေသးဘူး နင္​သိတယ္​မလား ​​ေက်ာင္​းတက္​ခ်ိန္​က Bioအခ်ိန္​ဆုိတာ....အခု ငါဗိုက္​အရမ္​းဆာ​ေန​ေတာ့......"
"အဲ့​ေတာ့ ငါကပုံဆြဲ​ေပးရမယ္​​ေပါ့...."
"Ommဟုတ္​တယ္​ "
"ရပါတယ္​ နည္​းနည္​း​ေလးဘဲကို ဆြဲ​ေပးပါမယ္​...."
"ဟုတ္​ပု အရင္​​ေန႔က ပုံ​ေတြလည္​း မၿပီး​ေသးဘူး....."
"ဟင္​....."
"Yoona.....နင္​ ထမင္​းအရင္​ စားလုိက္​အုံး...."
"ရပါတယ္​ Sooyoung ငါမဆာ​ေသးပါဘူး...."
Yoonaမဆာ​ေသးဘူးသာ​ေျပာသည္​ သူ႔ဗိုက္​ထဲက​ေန အသံမ်ိဳးစုံၾကားရသည္​။
"ငါ​ေရး​ေပးမယ္​...."
"Ok​ေရာ့ ပုိက္​ဆံ......"
Yoonaလည္​း ထုိ​ေကာင္​မ​ေလး​ေပးတဲ့ ပုိက္​ဆံယူၿပီး Sooyoungတုိ႔အား...
"Sooyoung, Sunny.... နင္​တုိ႔အရင္​ သြားစားလုိက္​ပါ ငါၿပီးတာနဲ႔ လာခဲ့မယ္​....Aww ၿပီး​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းသား အသစ္​အကုိလည္​း ဂ႐ုစိုက္​လုိက္​အုံး.. ..."
သူ ဒီ​ေလာက္​ ဆာ​ေနတာ​ေတာင္​ ဂ႐ုမစုိက္​ဘဲ ပုံဆြဲ​ေနရင္​း ကြၽန္​မကို​ေတာင္​ ဂ႐ုစိုက္​ခုိင္​း​ေသးတယ္​ Im Yoonaဆုိတဲ့ ႐ွင္​က ဘယ္​လုိ​ေလးလား.....
ကြၽန္​မလည္​း Sooyoungတုိ႔နဲ႔ ထမင္​းအတူစားၿပီး ရင္​းႏွီးသြားတယ္​.....Yoona အ​ေၾကာင္​း ​ေမးရင္​ ​ေကာင္​းမလား မ​ေကာင္​းလား ​ေတြး​ေနတုံး
Sunnyက အာလူး​ေၾကာ္စားရင္​း
"Yoongလည္​း သနားပါတယ္​ သူ႔ခင္​ဗ်ာ နားခ်ိန္​​ေရာ ႐ွိရဲ႕လားမသိဘူး..."
"ဟုတ္​ပါ့ဟာ ညဆုိလည္​း ​ေနာက္​က်မွ ျပန္​လာတယ္​...."
"Sooyoungနဲ႔ Yoonaက အိမ္​နီးနားခ်င္​းလား...."
"ငါးအိမ္​​ေလာက္​​ေတာ့ ျခားတယ္​ Jessica.. ..."
"Aww......Sicaလုိ႔ဘဲ ​ေပါ့​ေပါ့ပါးပါး​ေခၚပါ...."
"Nae Sica....."
"သူ႔ခင္​​ဗ်ာ သနားပါတယ္​ ပုိက္​ဆံ​ေတြ အရမ္​း႐ွာ​ေနရတာ......"
"ဘာလုိ႔လည္​း Sunny...."
"လြန္ခဲ႔တဲ႔ တစ္​လက ​သူ႔အ​ေဖနဲ႔ အ​ေမက ကားမ​ေတာ္​တဆမႈျဖစ္​တာ​ေလ အ​ေမက ​ေနရာမွာ ပြဲခ်င္​းၿပီး ဆုံးသြား​ေပမယ္​့ အ​ေဖက​ေတာ့ ခုထိ ​ေဆး႐ုံမွာ သတိမရ​ေသးဘူး သူ႔အ​ေမဆုံးသြား​ေတာ့ သူ႔အ​ေမ​ေခ်းထားတဲ့ အ​ေႂကြး​ေတြ မဆပ္​ရင္​ အိမ္​ကုိ သိမ္​းမယ္​​ေျပာလုိ႔ သူအ​ေႂကြးဆပ္​ဖုိ႔ ​ေငြ႐ွာလုိက္​ သူ႔အ​ေဖ ​ေဆး႐ုံစရိတ္​အတြက္​​ေရာဆုိ​ေတာ့....."
Sunny​ေျပာတာ​ေတြ နား​ေထာင္​ၿပီး ကြၽန္​မ Yoonaကို ​ေတာ္​​ေတာ္​သနားသြားတယ္​.......
ထမင္​းစားၿပီး ျပန္​မယ္​လုပ္​​ေတာ့ Sooyoungတုိ႔ကုိ အရင္​သြားခုိင္​းပီး ကြၽန္​မ သန္​႔စင္​ခန္​းထဲ ခဏ၀င္​​ေနလုိက္​သည္​။ သန္​႔စင္​ခန္​းက ထြက္​လာ​ေတာ့ ကြၽန္​မ ​ေျခလွမ္​း​ေတြက အတန္​းဘက္​ကုိ မသြားဘဲ မုန္​႔ဆိုင္​ဘက္​ကုိ ဦးတည္​​ေနသည္​။
"​ေရာ့....."
ကြၽန္​မ ​ေပးလုိက္​တဲ့ ​ေပါင္​မုန္​႔နဲ႔ ႏြားႏုိ႔​ေၾကာင္​့ Yoonaတ​ေယာက္​ ပုံဆြဲရင္​း ကြၽန္​မကုိ ​ေမာ့ၾကည္​့လုိက္​သည္​။
"ဒါ​ေတြက...."
"တမ်ိဴ းမထင္​ပါနဲ႔ ဆုိင္​က အမ္​းစရာ အ​ေႂကြမ႐ွိဘူးဆုိလုိ႔ ယူလာတာ နင္​ ထမင္​းလည္​း မစားရ​ေသးဘူးမလား ပုံဆြဲၿပီးရင္​ ​ေက်ာင္​းမတက္​ခင္​ စားလုိက္....."
"ရပါတယ္​ chaw မဆာပါဘူး..."
"မဆာဘူးသာ​ေျပာတယ္​ ခုန နင္​့​ဗိုက္​က သံစုံတီး၀ုိင္​းၾက​ေနတာဘဲ စားလုိက္​....."
"Nae Gomawo☺☺☺"
ကြၽန္​မ​ေပးတဲ့ ​ေပါင္​မုန္​႔နဲ႔ ႏြားႏုိ႔ စားၿပီး ကြၽန္​မကုိ ျပံဳးျပ​ေနတဲ့ သူမကုိ ၾကည္​့ၿပီး စိတ္​ထဲ ၾကည္​ႏူးမိသြားတယ္​.....
​ေက်ာင္​းက​ေန အိမ္​ကုိ ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့...
"သမီး​ေလး ​ေက်ာင္​းမွာ ဘယ္​လုိလည္​း အဆင္​​ေျပရဲ႕လား "
"​ေျပပါတယ္​ Omar... သူငယ္​ခ်င္​းအသစ္​​ေတြလည္​း ရခဲ့တယ္​....."
"ဟုတ္​ပါၿပီ အ​ေပၚတက္​ၿပီး နားလုို္က္​အုံး......"
အခန္​းထဲမွာ Tvၾကည္​့​ေနရင္​း Yoonအ​ေၾကာင္​း ႐ုတ္​တရက္​ ​ေတြးမိၿပီး
"သနားပါတယ္​ Yoona...... သူတ​ေယာက္​တည္​း  ပိုက္​ဆံကုိ ႀကိဳးစား႐ွာ​ေနရတဲ့ အျပင္​.....အာ..... ငါဘာ​ေတြ ​ေတြး​ေနတာလည္​း Jessica နင္​႐ူးသြားၿပီလား......ဘာလုိ႔ သူ႔ကုိ စိတ္​ပူ​ေနရတာလည္​း မိန္​းက​ေလးအခ်င္​းခ်င္​းကုိ နင္​႐ူး​ေနတာလား"
ကြ်န္မ​လည္​း Tvလုိင္​း ​ေျပာင္​းလုိက္​​ေတာ့ Tvမွာ ျပ​ေနတဲ့ ႐ုပ္​႐ွင္​က Yuriကားႀကီးျဖစ္​​ေန​ေတာ့
"အာ....မိန္​းက​ေလးခ်င္​း ႀကိဳက္​တဲ့ အ​ေၾကာင္​းကုိ ဘာလုိ႔ ႐ုိက္​ျပ​ေနတာလည္​း စိတ္​႐ႈပ္​စရာႀကီး...."
Tvကို ပိတ္​လုိက္​ၿပီး ​ကြၽန္​မ ​ေမွာက္​အိပ္​​ေနလုိက္​သည္​။
Yoonaက​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းက ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့ ခဏနား အိမ္​စာ​ေတြလုပ္​ၿပီး ည​ေနငါးနာရီက​ေန ကုိးနာရီထိ coffeeဆုိင္​မွာ စားပြဲထုိးလုပ္​ၿပီး ကုိးနာရီက​ေန ၁၂နာရီထိက​ေတာ့ ကလပ္​တခုမွာ စားပြဲထုိး၀င္​လုပ္​သည္​။ ကလပ္​မွာ မလုပ္​ခ်င္​​ေသာ္​လည္​း လစာက မ်ား​ေတာ့ Yoonaတ​ေယာက္​ ကလပ္​မွာ အလုပ္​လုပ္​လုိက္​ရသည္​။

Only Look At MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora