Only Look At Me (Part-7) Z+U

1.5K 132 14
                                    

#Zawgyi

Yoona မနက္​ ​ေက်ာင္​းကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့ Sicaက ​ေက်ာင္​းကုိ ​ေရာက္​ႏွင္​့​ေနၿပီ
"Hi Sica unnie....."
Yoonaက​ေတာ့ ႏႈတ္​ဆက္​လုိက္​​ေပမယ္​့ Sicaက​ေတာ့ မ​ေန႔က ကိစၥကုိ ႐ွက္​ၿပီး ဘာမွမ​ေျပာဘဲ ​ေခါင္​းသာ ညိတ္​ျပလုိက္​သည္​။ တစ္​ခ်က္​ တစ္​ခ်က္​ စာဖတ္​ရင္​း Yoonaကို ခုိးၾကည္​့​ေသးသည္​။ Yoona က သခၤ်ာတြက္​ရင္​း အ​ေျဖမထြ​က္​​ေတာ့ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး ​စူၿပီး စဥ္​းစား​ေနတယ္​..... Sicaက​ေတာ့ Yoonaကို ခုိးၾကည္​့ရင္​း ႏႈတ္​ခမ္​းစူ​ေနတာ​ေလး ​ေတြ႔ၿပီး ညက အ​ေၾကာင္​း​ေတြ ျပန္​ျမင္​​ေယာင္​ၿပီး ကုိယ္​့​ေခါင္​းကုိ ျပန္​႐ုိက္​​ေနတယ္​....
"ဘာ​ေတြ ျမင္​​ေယာင္​​ေနတာလည္​း 👋💭..."
Yoonaလည္​း သခၤ်ာတြက္​​ေနရင္​း ကုိယ္​့​ေခါင္​းကုိ ျပန္​႐ုိက္​​ေနတဲ့ Sicaကို ၾကည္​့ၿပီး အ့ံျသ​ေနတယ္​...
"Sica Unnie....... ဘာျဖစ္​လုိ႔လည္​း ကုိယ္​့​ေခါင္​းကုိ ဘာလုိ႔ ျပန္​႐ုိက္​​ေနတာလည္​း....."
"ဟို.....ဟုိ.... ငါ မနက္​က ​ေခါင္​း​ေလ်ွာ္​ရင္​း နားထဲ ​ေရ၀င္​​ေနလို႔ ႐ုိက္​ထုတ္​​ေနတာ......"
"​ေရ​ေတြ ထြက္​သြားၿပီလား မထြက္​​ေသးရင္​ ​ေျပာ...... chaw ႐ုိက္​​ေပးရမလား  "
Yoona႐ဲ႕ ႐ုိက္​​ေပးရမလား ​ဆုိတဲ့ စကား​ေၾကာင္​့ Sicaလည္​း လက္​ခါရင္​း
"ရၿပီ ရၿပီ ​ေရ​ေတြ ထြက္​သြားၿပီ....."
"​ေခါင္​း​ေလ်ွာ္​ခဲ့တယ္​ဆုိ​ေတာ့ ​ေရ​ေရာ ​ေျပာင္​​ေအာင္​ သုတ္​ခဲ့ရဲ႕လား...."
Yoonaလည္​း Sicaရဲ႕ ဆံပင္​​ေတြကို ​ေျခာက္​မ​ေျခာက္​ ကိုင္​ႁပီး စစ္​​ေဆး​ေနတယ္​ ....
LAမွာ Sicaရဲ႕ အခင္​ဆုံး သူငယ္​ခ်င္​း တ​ေယာက္​႐ွိတယ္​ သူမ နာမည္​က Tiffanyတဲ့ တစ္​ခါက Tiffany တ​ေယာက္​ Sicaရဲ႕ ဆံပင္​​ေလးကုိ ကုိင္​မိတာ Dolphin အသံနဲ႔ ​ေအာ္​လုိက္​လုိ႔ Tiffany တ​ေယာက္​ လန္​႔သြားဖူးတယ္​ အခု​ေတာ့ သူမရဲ႕ ဆံပင္​ကို ကုိင္​တာ မႀကိဳက္​တဲ့ Jessica တ​ေယာက္​ Yoona က အားရပါးရ ကုိင္​​ေနတာကုိ​ေတာ့ ၿငိမ္​ၿပီး ခံ​ေန​ေလရဲ႕.... Tiffanyသာ ဒီျမင္​ကြင္​းကုိ ျမင္​ၾကည္​့ပါ့လား Jessica တ​ေယာက္​ ဘယ္​​ေလာက္​ အထုခံရမယ္​မသိ......
"ဆံပင္​​ေတြက​ေတာ့ ​ေျခာက္​​ေနပါၿပီ ဒါနဲ႔ Unnieရဲ႕ ​ေခါင္​း​ေလွ်ာ္​ရည္​က ​ေမႊးလုိက္​တာ....."
Sicaရဲ႕ ဆံပင္​ကို ႐ုတ္​တရက္​ Yoona နမ္​းလုိက္​သည္​။  Sicaရဲ့ ရင္​္​ထဲမွာ​ေတာ့ ၀ုန္​းဒိုင္​းႀကဲ​ေနတယ္​....
"အာ..... သူက ဘာလုိ႔ ငါ့ဆံပင္​ကုိ လာနမ္​း​ေနရတာလည္​း ၾကက္​သီးထလုိက္​တာ......"
Yoonaလည္း ​အတန္​းထဲ ဆရာ၀င္​လာလုိ႔ Sicaရဲ့ ဆံပင္​​ေတြကို နမ္​းတာ ရပ္​လုိက္​တယ္​
Sicaက​ေတာ့ သက္​ျပင္​းခ်ၿပီး
"ဆရာကို ​ေက်းဇူးတင္​လုိက္​တာ မဟုတ္​ရင္​ ရင္​ခုန္​လြန္​းလို႔ ​ေသ​ေတာ့မယ္​..... Im Yoonaဆုိတဲ့ တ​ေယာက္​ လူကုိ ရင္​ခုန္​ေအာင္​ ျမဴ စြယ္​​ေနတယ္​ 💭💭"
ထမင္​းစား ဆင္​းခ်ိန္​မွာ Sooyoung တ​ေယာက္​ ထမင္​းသြားစားမယ္​ဆုိၿပီး Yoonaရဲ႕ တင္​ပါးကုိ ႐ုိက္​လုိက္​တယ္​.....
"အား...... "
Yoonaရဲ႕ ​ေအာ္​သံ​ေၾကာင္​့ စကား​ေျပာ​ေနတဲ့ Sicaနဲ႔ Sunny လန္​႔သြားတယ္​.....
Sicaလည္​း Sunnyနဲ႔ စကား​ေျပာ​ေနတာ ရပ္​ၿပီး Yoonaဆီကုိ ​ေျပးသြားလုိက္​တယ္​....
"Yoongie အဆင္​​ေျပရဲ႕လား ဟဲ့ လန္​ဘားရဲ႕ ဘာလုိ႔ နင္​့အားႀကီးနဲ႔ ႐ုိက္တာလည္​း ဒီမွာ Yoongie သနားပါတယ္​ နာသြားၿပီ....."
"အ​မ​ေလး အျဖစ္​သည္​း​ေနတာ ငါ႐ုိက္​တာ သာသာ​ေလး နင္​့ Yoongieက အ႐ုိးဘဲ ႐ွိၿပီး အသားမ႐ွိ​ေတာ့ နာမွာ​ေပါ့ ငါ​ေတာင္​ နာ​ေသး အ႐ုိးနဲ႔ ႐ုိုက္​မိတာ "
Sunnyကလည္​း Sica အျဖစ္​သည္​း​ေနတာကုိ ၾကည္​့ၿပီး စခ်င္​လာတာနဲ႔
"Sicaရယ္​ အျဖစ္​သည္​း​ေနလုိက္​တာ မသိရင္​ နင္​နဲ႔ Yoonaက ခ်စ္​သူ​ေတြၾက​ေနတာဘဲ....."
Sunnyရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Sica ႐ွက္​သြားၿပီး မ်က္​ႏွာႀကီး နီရဲ​ေန​ေလရဲ႕
"​ေနပါအုံး Yoona အရင္​ကလည္​း နင္​့တင္​ပါး ႐ုိက္​​ေနၾကကုိ ဒီ​ေန႔က်မွ ဘာျဖစ္​တာလည္​း......"
" မ​ေန႔ညက Sica unnieရဲ႕ ကုတင္​​ေပၚက ျပဳတ္​က်ၿပီး တင္​ပါးနာ​ေနတာ......"
Yoonaရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ SooSunတို႔ မ်က္လံုးျပဴ းသြားၿပီး
" ဟဲ့ နင္​ Sicaရဲ႕ အိမ္​ကို စာသင္​ဖုိ႔ သြားတာ မဟုတ္​ဘူးလား  စာမသင္​ဘဲ နင္​တုိ႔ ဘာ​ေတြ လုပ္​​ေနတာလည္​း ကုတင္​​ေပၚက​ေတာင္​ ျပဳတ္​ၾကတယ္​ဆုိ​ေတာ့ မဟုတ္​မွလြဲလုိ႔.. ...."
Sunnyရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Sicaတ​ေယာက္​ Sunnyကို ႐ုိက္​လုိက္​​ေလသည္​။
"Ah..... ဘာလုိ႔ ငါ့ကို ႐ွက္​ရမ္​းရမ္​းၿပီး ႐ုိက္​​ေနတာလည္​း....."
" ငါတုိ႔ မ​ေန႔က ဘာမွမျဖစ္​ခဲ့ပါဘူး....."
Sicaရဲ႕ စကားကုိ Yoona ၀င္​​ေထာက္​ခံလုိက္​တယ္​....
"ဟုတ္​တယ္​ ငါတုိ႔ မ​ေန႔က ဘာမွ မျဖစ္​ခဲ့ပါဘူး....."
"ဒါဆုိ နင္​က ဘာလုိ႔ Sica unnieရဲ႕ ကုတင္​​ေပၚက ျပဳတ္​က်ၿပီး တင္​ပါး နာတယ္​လုိ႔ ​ေျပာလည္​း......."
"အဲ့တာက ငါက သူ႔ကုတင္​​ေပၚ လွဲမိတာဟာ သူက မႀကိဳက္​လုိ႔ ငါ့ကုိ တြန္​းလုိက္​တာ အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ Soo..."
"နင္​က ဘာလုိ႔ သူ႔ကုတင္​​ေပၚ သြားအိပ္​တာလည္​း....."
" နင္​ အရမ္​းရစ္​တာဘဲ ​ေက်ာင္​းၿပီးရင္​ ရဲ​ေမလုပ္​ပါ့လား  ငါ ထပ္​မ​ေျဖ​ေတာ့ဘူး ဆာ​ေနၿပီ "
Yoonaလည္​း ဘာမွ မ​ေျပာ​ေတာ့ဘဲ ကန္​တင္​းဘက္​ကုိ သြားတယ္​.... Sicaကလည္​း အ​ေနာက္​က လုိက္​သြားတယ္​.... Sooyoungက​ေတာ့ ရယ္​​ေနရင္​း Sunnyကို လွမ္​း​ေျပာလုိက္​တယ္​
"Sunny...... သူတုိ႔ႏွစ္​​ေယာက္​ မ႐ုိး​ေတာ့ဘူး...... တ​ေယာက္​ အ​ေပၚ တ​ေယာက္​ ခံစားခ်က္​ ႐ွိ​ေနၾကၿပီ အထူးသျဖင္​့ Sica..... သူ႔အမူအရာ​ေတြက သိသာလြန္​း​ေနတယ္​...... သူ ဘယ္​လုိဘဲ ဟန္​​ေဆာင္​​ေန​ေန....."
SooSunတုိ႔ စကား​ေျပာရင္​း ကန္​တင္​းဘက္​ကို ​ေလ်ွာက္​လာစဥ္​ သူတုိ႔ အ​​ေနာက္က ​​​ေယာကၤ်ား​ေလး ႏ​ွစ္​​ေယာက္​ စကား​ေျပာ​ေနတာကို ၾကားရတယ္​....
"Hyung မင္​း တကယ္​ဘဲ Im Yoona ကို ဖြင္​့​ေျပာမလုိ႔လား......"
"ဟုတ္​တယ္​​ ငါ သူ႔ကုိ ခ်စ္​​ေနတာၾကာၿပီ......"
"မင္​း Fan​ေတြက ၀ုိင္​းကန္​႔ကြက္​ရင္​ ဘယ္​လုိလုပ္​မလည္​း......"
"ငါလည္​း လူပါကြာ အသည္​းႏွလုံးနဲ႔ပါ ငါ့ႏွလုံးသားကုိ ငါ့ခံစားခ်က္​ကို တခါ​ေလာက္​ ဦးစား​ေပးပါရ​ေစ....."
Sunnyတုိ႔လည္​း သူတုိ႔​ေျပာတာ​ေတြ နား​ေထာင္​ၿပီး သူတုိ႔ကုိ တစ္​ခ်က္​လွည္​့ၾကည္​့ၿပီး ကန္​တင္​းကုိ ​ေရာက္​လာၾကတယ္​...... ကန္​တင္​းကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့ Sicaတုိ႔က ထမင္​းစား​ေနတာကို ​ေတြ႔ႁပီး.....
"နင္​တုိ႔ႏွစ္​​ေယာက္​က ငါတုိ႔က် မ​ေစာင္​့ဘူး ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲ ႀကိတ္​​ေနၾကတာ....."
"ငါ​ေျပာၿပီးၿပီ​ေလ ဆာ​ေနပါပီဆုိ နင္​တုိ႔ဘာသာ လိပ္​ Speedနဲ႔ လာၿပီး......"
"လိပ္​ Speedနဲ႔ လာတာ မဟုတ္​ဘူး Yoona​ေရ ငါတုိ႔ ဒီကုိ လာရင္​း သတင္​းတစ္​ခု ၾကားရလုိ႔ နား​ေထာင္​​ေနတာ​ေနာ္​့ Sunny......"
"ဟုတ္​လား ဘာသတင္​းလည္​း......"
"နင္​့ကုိ ​ေကာင္​​ေလး တစ္​​ေယာက္​က ဖြင္​့​ေျပာဖုိ႔ ၾကံ​ေနတယ္​ Yoona....."
Sunnyရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Sica ထမင္​းစား​ေနတာက​ေန ရပ္​သြားတယ္​.....Sunnyကလည္​း Sicaကို ၾကည္​့ၿပီး ထပ္​​ေျပာလုိက္​တယ္​.....
"သူက ဘယ္​သူလည္​း သိလား Yoona....."
" ငါက ဘယ္​လုိလုပ္ သိမွာလည္​း အၾကားအျမင္​ ဆရာမမွ မဟုတ္​တာ....."
" သူက ငါတုိ္​႕ ​ေက်ာင္​းရဲ႕ ဂုဏ္​​ေဆာင္​ မင္​းသား​ေလး နာမည္​ႀကီး တက္​သစ္​စ ​ေမာ္​ဒယ္​​ေလး  Lee Seung Gi ​ေလ......."
Sunnyရဲ႕ စကားကုိ နား​ေထာင္​ၿပီး Sicaရဲ႕ စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့
"သူ႔ဟာသူ ​ေမာ္​ဒယ္​ျဖစ္​တာ ဘာလုိ႔ ​ေက်ာင္​းရဲ႕ ဂုဏ္​​ေဆာင္​ ျဖစ္​ရတာလည္​း ​ေက်ာင္​းရဲ႕ ဂုဏ္​​ေဆာင္​ဆုိတာ ​ေက်ာင္​းအတြက္​ တစ္​ခုခုလုပ္​​ေပးတဲ့သူကုိမွ ​ေျပာတာ​ေလ...  သူက သူ႔ဘာသာသူ ​ေၾကာ္​ျငာ႐ုိက္​တာ ငါတုိ႔ ​ေက်ာင္​းနဲ႔ ဘာဆုိင္​လည္​း 😕😕💭"
"Aww သူလား......"
"Omm ဟုတ္​တယ္​ Yoona သူ႔ကို နင္​ ဘယ္​လုိ သ​ေဘာထားလည္​း....."
Sicaလည္​း ဆက္​နားမ​ေထာင္​ခ်င္​တာနဲ႔ ထမင္​းစား​ေနရာက ထြက္​သြားတယ္​.... Yoonaလည္​း လွမ္​း​ေအာ္​ၿပီး
"Sica unnie မစား​ေတာ့ဘူးလား....."
"မစား​ေတာ့ဘူး ရင္​ျပည္​့​ေနလုိ႔...."
Yoona​ေမးတာ ျပန္​​ေျဖၿပီး အတန္​းဘက္​ကို Sica ​ေလွ်ာက္​သြားတယ္​....
" ရင္​ျပည္​့​ေနလုိ႔တဲ့ ဘာ​ေတြမ်ား စားထားလုိ႔ပါလိမ္​့ "
SooSunတုိ႔က​ေတာ့ High Five႐ုိက္​ရင္​း
"Jelly​ေတြ နင္​သြားတာ​ေနမွာ Yoona...."
"သူ ဂ်ယ္​လီစားတာလည္​း ငါမ​ေတြ႔ပါဘူးဟာ....."
Yoonaလည္​း ​ေခါင္​းကုတ္​ၿပီး ထမင္​းဆက္​စား​ေနတယ္​..... Sicaက​ေတာ့ အတန္​းထဲမ​ွာ ထိုင္​ရင္​း Yoonaက Seung Giအ​ေပၚ သူမရဲ႕ သ​ေ​ဘာထားကုိ  ဘာျပန္​​ေျပာမလည္​းဆုိတာ သိခ်င္​​ေနတယ္​ ....

Only Look At MeWhere stories live. Discover now