Only Look At Me (Final) Z+U

2.6K 165 31
                                    

#zawgyi

Yoona သူ႔ ​ေက်ာင္​းလြယ္​အိတ္​ကုိ စားပြဲခံု​ေပၚ ပစ္​တင္​လုိက္​ၿပီး ကုတင္​​ေပၚကုိ ပစ္​လွဲလုိက္​သည္​........

"​ေတာက္​ ​ေက်ာင္​းလည္​း မလာဘူး ငါ့ကုိလည္​း လာမ​ေခ်ာ့ဘူး ခင္​ဗ်ား ဘာအကြက္​​ေတြ ​ေရြ႔​ေနတာလည္​း Jessica...... ဘာ​ေတြလုပ္​​ေနတာလည္​း ဘာ​ေတြ႐ႈပ္​​ေနတာလည္​း......"

​ဆး႐ုံက လူနာ​ေဆာင္​ အခန္​းတစ္ခန္း​​ထဲမွာ Sicaတ​ေယာက္​ ကုတင္​​ေပၚမွာ တင္​​ေပ်​ေခြထုိင္​ရင္​း ျပတင္​း​ေပါက္​အျပင္​က ပ်ံသန္း​ေ​​နတဲ့ လိပ္ျပာ​ေ​လးကို ေငးၾကည္​့ရင္​း

"Yoongieရယ္​ ​ေနႏုိင္​လုိက္​တာ နင္​တကယ္​ဘဲ ငါ့ကို စိတ္​ပ်က္​သြားၿပီလား.......တကယ္​ဘဲ ျပတ္​သြားၿပီလား..... အရင္​က ငါနင္​နဲ႔ျပတ္​ၿပီ​ေျပာရင္​ အျမဲတမ္​း ဖုန္​း​ေတြဆက္​ ​ေတာင္​းပန္​..... အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ စိတ္​ဆုိးမ​ေျပမခ်င္​း ပန္​းစည္​း​ေလးနဲ႔ အျမဲ ရပ္​​ေစာင္​့သူက အခု​ေတာ့ ငါ ​ေဆး႐ုံတက္​​ေနရတာ​ေတာင္​ လာမၾကည္​့ဘူး​"

"ဘာ​ေတြ မႈိင္​​ေနတာလည္​း Sica...."
Sicaရဲ႕ ​ေက်ာကုိပုတ္​ၿပီး Sunny ​ေမးလုိက္​သည္​.....

Sica မ်က္​ႏွာ​ေလး ညိဳးၿပီး
"Yoongieကုိ သတိရလုိ႔ပါဟာ......"

Sunny သက္​ျပင္​းခ်ၿပီး
"နင္​ ​ေဆး႐ုံတက္​​ေနရတဲ့အ​ေၾကာင္​း သူ႔ကုိ​ ​ေျပာဖုိ႔ ႀကိဳးစား​ေပမယ္​့ သူက လက္​မခံဘူး ငါ့ကုိ​ေတာင္​ ​ေအာ္​ပစ္​တာဟ "

"သူ ငါ့ကုိ တကယ္​စိတ္​ဆုိးသြားတာ ထင္​တယ္​....... ငါတုိ႔ ႏွစ္​​ေယာက္​ ဒီလုိနဲ႔ လမ္​းခြဲရမွာလား..... ဟင္​့အင္​း ငါ သူနဲ႔ လမ္​းမခြဲႏုိင္​ဘူး ငါ သူ႔ကုိ အရမ္​းခ်စ္​တယ္​....... Sunny လုပ္​ပါအုံးဟာ......ဖုန္​းဆက္​​ေတာ့လည္​း မကုိင္​ဘူး"

Sunnyရဲ႕ လက္​ကုိကုိင္​ၿပီး Sica ငုိသံပါပါနဲ႔ ​ေျပာလုိက္​သည္​......

Sunnyလည္​း သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းကုိ ၾကည္​့ၿပီး စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​ကာ
"Ommပါဟာ ငါ မနက္​ျဖန္​ သူ႔ကုိ နင္​့အ​ေၾကာင္​း ရ​ေအာင္​ ​ေျပာ​ေပးပါမယ္​......

"တကယ္​​ေနာ္​ အားကုိးမယ္​​ေနာ္​ သူငယ္​ခ်င္​း"
"Omm တကယ္​ တကယ္​....... နင္​့​ေျခ​ေထာက္​က သက္​သာ​ရဲ႕လား....."
"Omm ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး သက္​သာပါတယ္​......."

Only Look At MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora